  • 1. Data: 2007-10-15 09:52:59
    Temat: [info] Raiffeisen promocja na kk -5%
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Informacyjnie podaje. Promocja, która była jakoś niedawno na kk i bank
    zwracał -5% obrotu nie więcej jednak niż 300 PLN. Kilka dni temu dostałem
    zwrot na kk tylko dopiero teraz zauważyłem - reasumując działa ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2007-10-15 17:12:17
    Temat: Re: [info] Raiffeisen promocja na kk -5%
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message

    > Informacyjnie podaje. Promocja, która była jakoś niedawno na kk i bank
    > zwracał -5% obrotu nie więcej jednak niż 300 PLN. Kilka dni temu dostałem
    > zwrot na kk tylko dopiero teraz zauważyłem - reasumując działa ;)

    Dziala zgodnie z regulaminem. Szkoda tylko, ze jest to ograniczenie 300 pln
    :(. Ja teraz sie przerzucilem na nowa loterie w ktorej mozna wygrac Audi TT
    :). Ale to juz nie Rajfi.

    MK

  • 3. Data: 2007-10-15 17:30:53
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK napisał(a):
    > Dziala zgodnie z regulaminem. Szkoda tylko, ze jest to ograniczenie 300
    > pln :(. Ja teraz sie przerzucilem na nowa loterie w ktorej mozna wygrac
    > Audi TT :). Ale to juz nie Rajfi.

    To co ze inny bank :) Tutaj kazdy ze stalych bywalcow ma przeciez po
    kilka(nascie?) kredytowek :)

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2007-10-15 22:46:26
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Mon, 15 Oct 2007 19:30:53 +0200
    Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > To co ze inny bank :) Tutaj kazdy ze stalych bywalcow ma przeciez po
    > kilka(nascie?) kredytowek :)

    No właśnie a Ty chcesz się tych nastu sztuk zrobić 2 albo 3 - i jak
    wtedy będziesz brał udział w loteriach? ;)

    Xenocide

  • 5. Data: 2007-10-16 09:57:06
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 15 Oct 2007 19:12:17 +0200, MK napisał(a):

    > Dziala zgodnie z regulaminem. Szkoda tylko, ze jest to ograniczenie 300
    > pln :(. Ja teraz sie przerzucilem na nowa loterie w ktorej mozna wygrac
    > Audi TT :). Ale to juz nie Rajfi.

    W sumie to ograniczenie nie jest takie złe, bo moja dziewczyna mogłby się
    jeszcze podczas tych wakacji bardziej rozkręcić ;)

    Xenocide

  • 6. Data: 2007-10-16 16:41:41
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx, Nowakowski napisał(a):
    > No właśnie a Ty chcesz się tych nastu sztuk zrobić 2 albo 3 - i jak
    > wtedy będziesz brał udział w loteriach? ;)

    Ja z czegos takiego tylko raz korzystalem. I nic nie wygralem. Teraz juz
    sie w to niebawie. Tak samo jak i w punkty partnerskie, dlatego w Citi
    mam karte zwykla, a nie BP.

    BTW, jak kupowalem cos ostatnio w Aparcie to sie dowiedzialem, ze zniki
    sa tylko na karty : Silver, Gold, Platinum, Elle. Nie wiem czy zle mnie
    poinformowano czy tez rozne karty partnerskie jak np. BP, PLus, LOT nie
    daja takich znizek.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2007-10-16 17:11:44
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin Mokrzycki napisał(a):
    > Mnie na Citi-BP Silver dali rabaty należne Citi Silver (sklepy Wittchen,
    > Wojas, HiMountain).

    Coz... Nie dziwi mnie jakos specjalnie to, ze ktos mnie wprowadzil w blad :)

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2007-10-16 17:25:04
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 16 Oct 2007 18:41:41 +0200, Mithos wrote:

> [...]
    > daja takich znizek.

    Mnie na Citi-BP Silver dali rabaty należne Citi Silver (sklepy Wittchen,

    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 9. Data: 2007-10-19 11:14:13
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 16 Oct 2007 19:11:44 +0200, Mithos napisał(a):

    > Coz... Nie dziwi mnie jakos specjalnie to, ze ktos mnie wprowadzil w
    > blad :)

    Wydaje mi się, że dobrze powiedział, bo Citi-BP to VISA Silver a że w
    banku mają ich kilka odmian to już nie ma znaczenia.

    Xenocide