  • 11. Data: 2009-01-25 14:14:20
    Temat: Re: [info] Weekendowe wieści z Aliora
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    xbartx napisał(a):

    > No jeżeli chodzi o www klienta to tak, ale np główne stony to taki
    > Rajfi to już totalne przegięcie! Eurobank i Getin też całkiem, całkiem,
    > że o Polbanku już nie wspomnę, tylko za bardzo nie wiem jak go
    > zakfalifikować ;)

    poowiem tak.
    serwis internetowy Polbanku i WWW Raiffeisena to dwa przeciwstawne
    bieguny ale łączy ich bardzo wiele - nie da się ich używać.

    PG

  • 12. Data: 2009-01-25 15:23:31
    Temat: Re: Weekendowe wieści z Aliora
    Od: BK <b...@g...com>

    On 25 Sty, 14:32, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > A tego to jeszcze nigdy nie używałem w żadnym banku, więc nawet się nie
    > wypowiadam.
    > Za to bardzo fajnie i zmyślnie działają operację miedzy własnymi
    > rachunkami/kartami - tutaj się postarali i np taki mBank to jakaś
    > porażka. Ogólnie moje wrażenie jest takie, iż Aliorowe www jest
    > naprawdę niezłe i bardzo mocno konfigurowalne. Jeszcze kilka poprawek
    > i ficzerów typu podgląd blokad jak mBank/Multi/Mille i będzie nowy
    > lider ;)
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
> [...]

    Otworzono jeszcze cos takiego:
    https://m.aliorbank.pl

    Czyli mozna zrobic przelew zdefiniowany lub sprawdzic saldo poprzez
    komorke.

  • 13. Data: 2009-01-25 15:32:07
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    BK napisał(a):

    > Czyli mozna zrobic przelew zdefiniowany lub sprawdzic saldo poprzez
    > komorke.

    przez komorke jak przez komorke, ale mozna tez w necie wykonac szybko
    podstawowe czynnosci, nie ogladajac koleczek i nie czekajac godzinami na
    zaladowanie strony :)

    PG

  • 14. Data: 2009-01-25 15:36:57
    Od: BK <b...@g...com>

    On 25 Sty, 16:32, Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

    > przez komorke jak przez komorke, ale mozna tez w necie wykonac szybko
    > podstawowe czynnosci, nie ogladajac koleczek i nie czekajac godzinami na
    > zaladowanie strony :)
    >
    > PG

    Tez racja.

  • 15. Data: 2009-01-25 17:15:17
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    BK pisze:

    > Otworzono jeszcze cos takiego:
    > https://m.aliorbank.pl

    Na N6630 się troszkę guziczki porozjeżdżały... Komuś jeszcze?

  • 16. Data: 2009-01-25 17:55:20
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    BK <b...@g...com> wrote:

    > Otworzono jeszcze cos takiego:
    > https://m.aliorbank.pl

    Oooo! To mi się podoba. Działa znacznie szybciej. I bez kręcących się
    kółeczek ;) Chyba będę z tego korzystał zamiast ze standardowego interfejsu
    do historii czy przelewów (nawet przelew z KK można tym zrobić).

    Brakuje chyba tylko historii KK (chyba, że nie znalazłem?).

    a.

  • 17. Data: 2009-01-25 18:02:15
    Od: BK <b...@g...com>

    On 25 Sty, 18:55, w...@a...pl (Wemif) wrote:

> [...]
    > do historii czy przelewów (nawet przelew z KK można tym zrobić).
    >
    > Brakuje chyba tylko historii KK (chyba, że nie znalazłem?).

    Nie wiem nawet bo moja KK jeszcze nie gotowa. W ponidzialek podpisuje
    umowe, przenioslem sobie dwie z Citi i Polbanku.

    Mozna tez robic przelewy zaufane - czyli w moim wypadku placic
    rachunki. Praktycznie ta bankowosc "mini" w moim wypadku wyprze wersje
    "full".

    Mala rzecz - a cieszy ;)

  • 18. Data: 2009-01-25 18:54:29
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > do historii czy przelewów (nawet przelew z KK można tym zrobić).
    >
    > Brakuje chyba tylko historii KK (chyba, że nie znalazłem?).

    mi wystarczy, te kręcące kółka zbyt często nie przestawały się kręcić
    szkoda że nie ma w operze opcji zapamiętania powiększania dla danej strony,
    ale parę pokręceń rolką i jest OK

  • 19. Data: 2009-01-25 19:39:02
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-01-25, xbartx <b...@h...net> wrote:

    [...]

    > Web 2.0 jest już technologią rodem spod strzechy albo osiedlowego
    > sklepu, też mi się to nie podoba, ale cóż, takie czasy :/

    Najlepszy był dawny interfejs City, c'nie? ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 20. Data: 2009-01-25 19:54:12
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
[...]

    Moze, kiedys. A na razie -- czym tak szczegolnym wyrozniaja sie przelewy
    miedzy wlasnymi rachunkami, ze mbank sie chowa? Powaznie sie pytam.