  • 1. Data: 2010-04-01 06:46:46
    Temat: (info) Zmiany w TOiP Aliora
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Takie oto info przysłali pocztą wewnętrzną:

    "Uprzejmie informujemy, że 1 maja 2010 r. zmianie ulega Taryfa Opłat i
    Prowizji dla Klientów Indywidualnych w zakresie:

    1. prowizji za niepodjęcie zamówionej gotówki w kontach Private Banking,
    2. ustanowienia opłaty za wysłanie karty płatniczej kurierem - usługa
    dostępna będzie już niebawem,
    3. ustanowienia 'opłaty za obsługę zadłużenia przeterminowanego' w
    miejsce obowiązującej 'opłaty za niespłacenie kwoty minimalnej' w kartach
    kredytowych,
    4. wprowadzenia opłat za wydawanie zaświadczeń w Warunkowej Brokerskiej
    Linii Kredytowej,
    5. rozszerzenie treści TOiP o rozdział dotyczący 'Ubezpieczenia do kart
    kredytowych'."

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-04-01 15:53:52
    Temat: Re: (info) Zmiany w TOiP Aliora
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Linii Kredytowej,
    > 5. rozszerzenie treści TOiP o rozdział dotyczący 'Ubezpieczenia do kart

    bla bla bla...coraz więcej tych opłat, mam tam jeszcze konto ale bez
    karty i póki co za nie nie płacę..

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-04-01 16:09:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-04-01 17:53, RobertS pisze:
    > bla bla bla...coraz więcej tych opłat, mam tam jeszcze konto ale bez
    > karty i póki co za nie nie płacę..

    To są akurat jakieś pierdoły.

    Poza tym ten rachunek nadal jest jednym z fajniejszych. Jeśli ktoś
    posiada ok 2k PLN na rachunku bieżącym to wszystko wychodzi darmowo.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2010-04-01 17:09:29
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Poza tym ten rachunek nadal jest jednym z fajniejszych. Jeśli ktoś posiada
    > ok 2k PLN na rachunku bieżącym to wszystko wychodzi darmowo.

    Prawda, gdyby Alior był w stanie zaproponować mi przeniesienie linii i kart
    w procedurze uproszczonej oraz dać nie gorsze oprocentowanie linii od tego w
    Multi, w te pędy wynosiłbym się tam z nędznego Multibanku. Ale nie jest w
    stanie.

  • 5. Data: 2010-04-01 17:24:49
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-04-01 19:09, MarekZ pisze:
> [...]
    > kart w procedurze uproszczonej oraz dać nie gorsze oprocentowanie linii
    > od tego w Multi, w te pędy wynosiłbym się tam z nędznego Multibanku. Ale

    Ja jestem z Alior bardziej zadowolony niż z "prestiżowego" Aquariusa. O
    samej ofercie nie wspominam, bo tu Alior jest lepszy pod każdym względem
    (jak dla mnie).

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2010-04-01 19:03:35
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 01 Apr 2010 06:46:46 +0000, xbartx napisał(a):

    > 3. ustanowienia 'opłaty za obsługę zadłużenia przeterminowanego' w
    > miejsce obowiązującej 'opłaty za niespłacenie kwoty minimalnej' w
    > kartach kredytowych,

    LOL to jest naprawdę niepoważne, chyba że wysokość opłaty będzie zmienna
    od powiedzmy 0,50 do 50 zł.

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl