  • 11. Data: 2010-04-13 07:11:30
    Temat: Re: (info) mBank i zmiany w TOiP
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 12 Apr 2010 22:04:24 +0200, Marcin napisał(a):
> [...]
    rowizji-i-oplat.html
    > Ciekawe kiedy podobne zmiany w Multi.

    Raczej ciekawe kiedy w mBanku to zadziała ;) Póki co nie widzę żadnej opcji
    w interfejsie...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 12. Data: 2010-04-13 08:11:49
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 12 Apr 2010 17:30:42 +0000, xbartx napisał(a):

    > W Aliorze mamy za to pakiet "pomocni fachowcy" także mBank tutaj
    > odstaje.

    Pytanie jak to działa. Czy ktoś testował tych fachowców?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 13. Data: 2010-04-13 08:21:41
    Od: MM <m...@p...onet.pl>

    On 12 Kwi, 19:30, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Te wypłaty będzie można włączać i wyłączać według uznania z poziomu www w

    Niezupełnie:
    V.2. Usługa może zostać wyłączona (dezaktywowana) przez Klienta
    mBanku w dowolnym
    momencie jej trwania, poprzez kontakt telefoniczny z operatorem
    mLinii.

    MM

  • 14. Data: 2010-04-13 10:47:37
    Od: perian <p...@i...pl>

    In <news:slrnhs8691.sd5.joshua@tau.ceti.pl>, Jacek Osiecki wrote:

    > Raczej ciekawe kiedy w mBanku to zadziała ;) Póki co nie widzę żadnej opcji
    > w interfejsie...

    Bo jej nie ma, albo wniosek, albo mLinia. Wszystko jest w komunikacie.

    --
    perian
    Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

  • 15. Data: 2010-04-13 11:41:33
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 13 Apr 2010 08:11:49 +0000, olgierd napisał(a):

    > Pytanie jak to działa. Czy ktoś testował tych fachowców?

    Na grupie chyba jeszcze nic nie było, albo ja przegapiłem.

    --
    xbartx

  • 16. Data: 2010-04-13 12:35:47
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2010-04-12 13:06, Liwiusz pisze:

    > Albo - jak ktoś ma możliwość - jak będzie już musiał wypłacić w obcym
    > bankomacie, to włączy sobie tę usługę, i za cenę jednorazowej wypłaty
    > będzie miał wszystkie za darmo przez miesiąc.

    Pewnie wprowadzą, że po włączeniu zmiana obowiązuje od północy...

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 17. Data: 2010-04-13 12:53:01
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    olgierd pisze:

    > Pytanie jak to działa. Czy ktoś testował tych fachowców?

    Biorąc pod uwagę to, że organizuje to Mondial, to zapewne działa całkiem
    w porządku. Dobry znajomy korzystał w ramach tego jeszcze jakoś na samym
    początku (w lutym) w ramach assistance na samochód- rozładowany
    akumulator. Podobno całkiem sprawnie i szybko się wszystko odbyło.

    Ja kiedyś dzwoniłem tam- z uwagi na chwilowy brak dostępu do sieci- żeby
    się dowiedizeć gdzie znajdę najbliższą 24h aptekę w Krakowie. No i też
    otrzymałem tą informację.

    Generalnie usługa całkiem ciekawa, limity kwotowe wystarczające (1500zł
    na lekarza, 200 EUR na samochód, 900zł na specjalistę w domu), chociaż
    mogliby "wspierać" samochody max ~15 a nie 10 letnie, podobnie z RTV i
    AGD (gdzie w zasadzie trudno się załapać, bo ma być "po gwarancji, nie
    starsze niż 5 lat").

    --
    Michał

  • 18. Data: 2010-04-13 21:27:52
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-04-12 19:30, xbartx pisze:
> [...]
    > nich dostaniemy niż w Aliorze (4 emax+ też są tam jakimś rozwiązaniem).
    > Te wypłaty będzie można włączać i wyłączać według uznania z poziomu www w
    > Aliorze takie opcji nie ma. W Aliorze mamy za to pakiet "pomocni
    > fachowcy" także mBank tutaj odstaje. mBankowe www działa i nie psuje się
    > tak często jak Aliorowe. W mBanku mamy do wyboru Visa i MC w Aliorze
    > tylko MC. No i bardziej prawdopodobne, że ktoś ma konto w mBanku niż
    > Aliorze z racji poważnej różnicy wieku tych banków, więc nie będzie
    > musiał latać i otwierać nowego konta a wiadomo, że dla niektórych to

    Jednodniowa lokata to nie jest to samo co oprocentowany rachunek. eMax+
    to żadne rozwiązanie.
    Tak jak pisałem : potrzebuję mieć dostęp do swoich pieniędzy bez
    konieczności logowania się do internetu, wyłączania lokat, przelewania
    pieniędzy z rachunków oszczędnościowych, telefonowania itp. W mBank
    takie pieniądze leżą na 0%, w Alior na 2,5% skutecznie niwelując opłatę
    za kartę (pewnym rozwiązaniem w mBank jest po prostu kredyt odnawialny,
    wtedy nic nie płacimy, a za 50 PLN rocznie mamy stały dostęp do 5k PLN -
    musimy go tylko szybko spłacać ale przy większych kwotach może to wyjść
    mniej korzystnie).

    Sama usługa aktywowania i wyłączania bez prowizyjnych bankomatów nie
    jest taka prosta i wymaga telefonowania, co w sumie też kosztuje.

    Wybór Visa/MC jest IMO całkowicie bez znaczenia. Obie karty mają
    praktycznie taką samą akceptowalność (pomijając egzotyczne kraje), więc
    to raczej kwestia co kto lubi.

    Z drugiej strony "pomocni fachowcy" to pewnie taka abstrakcja, coś
    takiego jest ale nikt z tego nie będzie korzystał.

    Alior wypada także korzystniej w przypadku KK, no i przede wszystkim
    posiada oddziały.

    IMO nadal Alior > mBank

    --
    Mithos

  • 19. Data: 2010-04-14 08:33:11
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

> [...]
    > pieniądze leżą na 0%, w Alior na 2,5% skutecznie niwelując opłatę za kartę

    W Polbanku pieniądze w każdej chwili dostępne leżą na 4,25%.
    P.G.

  • 20. Data: 2010-04-14 09:01:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 14 Apr 2010 10:33:11 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

    > W Polbanku pieniądze w każdej chwili dostępne leżą na 4,25%. P.G.

    Ale nie za 5 pln/m-c z wszystkich bankomatów, więc chyba nie trafiłeś.

    --
    xbartx