  • 1. Data: 2009-06-07 12:33:09
    Temat: Inteligo - dlaczego powolutku umiera
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    Hej!

    Pamietam, jak pojawilo sie konto inteligo. Wtedy byla to naprawde fajna
    oferta i wszystko dopracowane na ostatni guzik (ja przynajmniej przez lata
    nie mialem zadnych problemow). Jednak od czasu przejecia przez PKO BP,
    bardzo niewiele sie dzieje. Inteligo sie nie rozwija. Kart kredytowych brak
    (tego brakuje mi najbardziej), przydalby sie odpowiednik mbankowego
    supermarketu funduszy (sprzedaja tylko swoje z prowizja), oprocentowanie
    spadlo na leb, a prowizje malo konkurencyjne w porownaniu do innych
    bankow.... nawet ubezpieczenia, jak kiedys wyliczylem sobie stawke jednego
    (odpowiedzialnosci cywilnej w zyciu prywatnym) jakos malo konkurencyjne....
    Slowem szkoda fajnego projektu i porzadnej roboty ludzi, ktorzy tworzyli
    inteligo.....

    Zastanawiam sie, czy pko bp naprawde nie planuje rozruszac inteligo? Wciaz
    mam tam rachunek, ale o ile kiedys korzystalem regularnie, to teraz wisi tam
    marne 100 zl, by sie nie naliczaly prowizje i czasem jeszcze uzyje ich karty
    jako rezerwy na podbramkowe sytuacje.....

    Jak myslicie zacznie sie cos dziac, czy inteligo bedzie tracilo klientow,
    tudziez coraz wiecej klientow bedzie takich, jak ja, niemal nie
    korzystajacych z oferty inteligo?

  • 2. Data: 2009-06-07 13:22:06
    Temat: Re: Inteligo - dlaczego powolutku umiera
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    eg wrote:
    > Jak myslicie zacznie sie cos dziac, czy inteligo bedzie tracilo klientow,
    > tudziez coraz wiecej klientow bedzie takich, jak ja, niemal nie
    > korzystajacych z oferty inteligo?

    Kiedy zamykałem martwe już konto w inteligo jakoś chyba rok temu -
    pytali o powody. Wymieniłem: brak przelewów zagranicznych, brak
    wypukłych kart, "nocne przetwarzanie" trwające godzinami i śmieszne %.
    Zapowiedzieli że to pierwsze wprowadzą wkrótce (no właśnie - są już te
    przelewy zagraniczne?) ale przy pozostałych wymiękli.

    Jeśli nic się nie zmieniło przez tyle lat, choćby w kwestii głupich kart
    kredytowych (które wciskają nawet podrzędne banki np. w carefurze) to
    już się raczej nie zmieni.

    W inteligo wszystko działało dobrze bo to był Bankgeselschaft *Berlin*.
    Obecnie inteligo może pasować chyba tylko studentowi bez oszczędności.
    Niestety.

    pozdr.

  • 3. Data: 2009-06-07 13:28:16
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 7 Cze, 14:33, "eg" <e...@w...pl> wrote:

    > Jak myslicie zacznie sie cos dziac, czy inteligo bedzie tracilo klientow,
    > tudziez coraz wiecej klientow bedzie takich, jak ja, niemal nie
    > korzystajacych z oferty inteligo?

    Moim zdaniem, inteligo jest do likwidacji, bo konkuruje z iPKO, w
    ramach tej samej grupy finansowej. Tyle, ze bank nie ma chyba
    koncepcji, jak to zrobić.

  • 4. Data: 2009-06-07 14:06:45
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    jak masz 0 na koncie to oplaty nie naliczaja, jak masz 1 zł, to naliczaja i
    powoduje to stan ujemny

    --
    >>> http://sklep.wielobranzowy.eu <<<
    Nie bądź frajerem, kupuj w detalu po cenach hurtowych!

  • 5. Data: 2009-06-07 14:14:41
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    >Moim zdaniem, inteligo jest do likwidacji, bo konkuruje z iPKO, w
    >ramach tej samej grupy finansowej. Tyle, ze bank nie ma chyba
    >koncepcji, jak to zrobić.

    moze sprzedac? bo chyba pko bp nie liczy ze klienci inteligo przejda do
    ipko?

  • 6. Data: 2009-06-07 14:16:30
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    googlegroups.com

    > Moim zdaniem, inteligo jest do likwidacji, bo konkuruje z iPKO, w
    > ramach tej samej grupy finansowej. Tyle, ze bank nie ma chyba
    > koncepcji, jak to zrobić.

    IMHO brak koncepcji na Inteligo leży po stronie ludzi trzymających stery w
    PKO BP.
    Chyba najprostsze rozwiązanie to stworzyć pełnowartościowy produkt z taką
    samą ofertą bądź lepszą (IMHO przelew przez net za 0,99 zł to jakiś
    archaizm) w oparciu o iPKO, do którego stopniowo bądź "od kopa" zostaną
    przeniesieni klienci obecnego Inteligo.

    PKO ma potenciał, którego nie wykorzystuje, o czym świadczy m. in.
    Inteligo... które zostało zapomniane.

  • 7. Data: 2009-06-07 14:33:01
    Temat: informujęże "wiadomość o mojej śmierciokazała sie przedwczesna"
    Od: k...@o...pl

    a mnie tam Inteligo podoba się bardziej niż 'nieinteligentna' część PKO BP

    1)konto osobiste bez prowizji za prowadzenie przy saldzie 100zł
    2)konto firmowe za 3,99 zł (w marmurkowym PKO BP 28zł)
    3)błyskawiczne przelewy do i z 'nieinteligentnej' części PKO BP
    4)wypłaty z bankomatów PKO BP z firmowego 0zł (jeśli przeleje na osobiste)
    5)znaczna część uzytkowników allegro korzysta właśnie z tego konta
    6)żadnych podwyżek opłat od kilku lat

    niestety, to co mnie wnerwia to
    brak możliwości założenia firmowego rachunku inteligo przez spółkę jawną

  • 8. Data: 2009-06-07 14:58:04
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
    > a mnie tam Inteligo podoba się bardziej niż 'nieinteligentna' część
    > PKO BP

    Ale czy wytrzymuje porównanie z innymi bankami?
    Nie wydaje mi się.

  • 9. Data: 2009-06-07 16:39:14
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote in message

    > Ale czy wytrzymuje porównanie z innymi bankami?
    > Nie wydaje mi się.

    Tak konczy sie kupowanie banku internetowego przez marmurowego molocha,
    ktory zyje glownie z kont osobistych dla emerytow. Najlepiej jakby to
    sprzedali, tylko w obecnej sytuacji watpie, ze ktos jest zainteresowany
    bankiem wirtualnym bez placowek, z niewielka baza klientow. Generalnie model
    czysto internetowy jest mocno ograniczony i ma duzo minusow, szczegolnie jak
    bank oferuje konta i lokaty walutowe. Poza tym zalatwianie reklamacji,
    zamykanie konta w banku z placowka jest niestety duzo latwiejsze dla klienta
    i trzeba oferowac dodatkowe 'atrakcje' dla klientow, zeby masowo wybierali
    bank bez placowek. Obecna sytuacja na rynku pokazuje, ze w bankach z
    placowkami mozna znalezc dla siebie atrakcyjne wersje kont w porownaniu do
    tych czysto internetowych. Dostep internetowy do konta przez ostatnie kilka
    lat stal sie produktem powszechnym i nie jest juz wartoscia sama w sobie jak
    na poczatku, kiedy powstawal mbank i inteligo.

  • 10. Data: 2009-06-07 16:51:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Krzysztof pisze:

> [...]
    > internetowy do konta przez ostatnie kilka lat stal sie produktem
    > powszechnym i nie jest juz wartoscia sama w sobie jak na poczatku, kiedy

    Koszty dodatkowe zwiazane z prowadzeniem banki czysto internetowego
    staly sie o wiele bardziej kosztowna pozycja, niz gdy startowaly takie
    banki. Im wiecej produktow w ofercie, tym kosztowniejsza ich obrobka i
    przesylanie dokumentacji.

    W dodatku logistyka przesylek sprawia, ze czas wielu operacji wydluza
    sie ponad wytrzymalosc klientow, zwlaszcza, ze moga na zblizonych
    warunkach uzyskac te same produkty w "zwyklym banku".