  • 1. Data: 2004-08-23 18:45:14
    Temat: ing bsk : karta podroznik
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    witam,

    wlasnie wrocilem z Holandii, gdzie mialem okazje przetestowac
    karte pre-paid BSK Podroznik. krotko mowiac, g... warta ta
    karta, nie mozna bylo zaplacic nia za rozmowe telefoniczna
    (w aparatach przystosowanych do obslugi kart platniczych) na
    lotnisku Schiphool, ani zaplacic za hotel (centrum
    konferencyjne w Enschede). zadzialala tylko w kiosku
    sprzedajacym bilety kolejowe. dobrze ze mialem druga karte
    i gotowke.

    kiepsko, jak na ing.

    jacek

  • 2. Data: 2004-08-23 18:50:30
    Temat: Re: ing bsk : karta podroznik
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Jacek napisał(a):
> [...]
    > konferencyjne w Enschede). zadzialala tylko w kiosku
    > sprzedajacym bilety kolejowe. dobrze ze mialem druga karte

    Ta druga karta też elektroniczna? Jaka dokładnie?
    We Wiedniu jakiś czas temu widziałem automaty telefoniczne w których
    można było używać kart ale tylko wypukłych.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 3. Data: 2004-08-23 20:08:00
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>
    napisał w wiadomości news:cgde8c$a1e$1@inews.gazeta.pl...

    We Wiedniu jakiś czas temu widziałem automaty telefoniczne w których
    można było używać kart ale tylko wypukłych.

    W Turcji w ichniejszych automatach tez tylko wypukle (VC, AmEx).
    Bepehowskiego MC mi nie lyknelo.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2004-08-23 20:22:49
    Od: "AruBuru" <a...@r...ats.pl>

    Uzytkownik "Jacek" <j...@-...devguide.net> napisal w wiadomosci

    > (w aparatach przystosowanych do obslugi kart platniczych) na
    > lotnisku Schiphool, ani zaplacic za hotel (centrum

    Rok temu probowalismy na lotnisku w Amsterdamie stosowac w telefonach
    wypukle Visy z Millennium i Amexy z tego banku. Nie dalo rady...

    AruBuru

  • 5. Data: 2004-08-24 12:13:28
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    AruBuru wrote:

    > Rok temu probowalismy na lotnisku w Amsterdamie stosowac w telefonach
    > wypukle Visy z Millennium i Amexy z tego banku. Nie dalo rady...

    ja zaraz ide wyczyscic kase z konta karty i wiecej juz nie bede
    chyba z niej korzystal. pomysl dobry, ale fatalnie zaimplementowany.

    jacek

  • 6. Data: 2004-08-24 12:36:47
    Od: dx <d...@f...com.pl>

    > ja zaraz ide wyczyscic kase z konta karty i wiecej juz nie bede
    > chyba z niej korzystal. pomysl dobry, ale fatalnie zaimplementowany.
    >
    > jacek

    Nie odpowiedziales na pytanie jaka byla druga karta i czy tam, gdzie
    karta ING "nie dzialala" ta druga i owszem "dzialala".
    Z Holandia jest troche tak jak z Niemcami, maja szereg swoich
    "narodowych" kart, choc w przypadku kart wypuklych nie mialem problemu.
    pzdr., darek

  • 7. Data: 2004-08-24 16:18:38
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    dx wrote:

> [...]
    > Z Holandia jest troche tak jak z Niemcami, maja szereg swoich
    > "narodowych" kart, choc w przypadku kart wypuklych nie mialem problemu.

    visa electron. plaska. dzialala.

    a co do "podroznika", skoro jest zaprojektowana jako pomoc w podrozy, to
    powinna dzialac. nie pojechalem przeciez do kalmucji, tylko do Holandii
    i probowalem korzystac z niej w miejscach, ktore odwiedza duzo ludzi, w
    wiekszosci z zagranicy.

    jacek

  • 8. Data: 2004-08-24 18:36:46
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Jacek napisał(a):

> [...]
    > powinna dzialac. nie pojechalem przeciez do kalmucji, tylko do Holandii
    > i probowalem korzystac z niej w miejscach, ktore odwiedza duzo ludzi, w

    No tutaj to pretensje musisz mieć do MasterCarda za słabą politykę w
    Niderlandach :P
    A ta VE to nie była czasem z Inteligo? Albo kredytówka/charge płaska?

    Ze swojej strony muszę przeprosić za wprowadzenie w błąd. Ja korzystałem
    z karty pre-paidowej ING BŚ w bankomatach i czasami płacąc w
    supermarkecie. Nie napotkałem żadnych problemów.

  • 9. Data: 2004-08-25 06:47:57
    Od: "Hal" <i...@o...plWYTNIJ_TO>

> [...]
    > powinna dzialac. nie pojechalem przeciez do kalmucji, tylko do Holandii
    > i probowalem korzystac z niej w miejscach, ktore odwiedza duzo ludzi, w

    A co to za karta 'podróznik' bo nie moge takiej znalezc na ing.pl ??

    Bela

  • 10. Data: 2004-08-25 07:40:30
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Hal wrote:
    [..]

    > A co to za karta 'podróznik' bo nie moge takiej znalezc na ing.pl ??

    Oferta -> rachunki i karty -> karty płatnicze -> karta przedpłacona maestro.

    KJ