  • 11. Data: 2004-08-25 11:54:46
    Temat: Re: ing bsk : karta podroznik
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Marcin Lubojański wrote:

    > Ze swojej strony muszę przeprosić za wprowadzenie w błąd. Ja korzystałem
    > z karty pre-paidowej ING BŚ w bankomatach i czasami płacąc w
    > supermarkecie. Nie napotkałem żadnych problemów.

    nie mam do Ciebie pretensji, tylko do ING BSK. uwazam, ze nazwa "karta
    podroznika" jest mylaca, bo sugeruje, ze jest to produkt przydatny za
    granica, co nie jest do konca prawda, bo nie dziala tam, gdzie ludzie
    podrozuja dosc czesto i gesto :-)

    wydawac by sie moglo, ze wprowadzenie takiego produktu na rynek bedzie
    poprzedzone podstawowymi konsultacjami i sprawdzeniem gdzie ta karta
    bedzie akceptowana. na stronach ing bsk nie ma informacji o tym, ze
    karta mozne nie byc akceptowana w niektorych miejscach.

    oczywiscie, dobrze przygotowany 'podroznik' wyjezdza wyposazony w
    kilka kart, gotowke i czeki podrozne, co tez uczynilem (no, nie
    bralem ze soba czekow podroznych, bo bylaby to lekka przesada
    przy wyjezdie na trzy dni).

    jacek

  • 12. Data: 2004-08-25 13:04:54
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@-...devguide.net> napisał w wiadomości

> [...]
    > podroznika" jest mylaca, bo sugeruje, ze jest to produkt przydatny za
    > granica, co nie jest do konca prawda, bo nie dziala tam, gdzie ludzie

    A myslisz ze latwo Ci bedzie w niemczech z karta VE Lukasa dokonta
    Podroznik? ;-)

> [...]
    > bedzie akceptowana. na stronach ing bsk nie ma informacji o tym, ze
    > karta mozne nie byc akceptowana w niektorych miejscach.

    No ale to jest wiadome ze nie wszedzie zaplaci sie elektronem, nie wszedzie
    zaplaci sie kartami wydawanymi na licencji MC International. To tak jakbys
    oczekiwal, ze wszedzie beda akceptowac AmExa.

    --
    JaKi