  • 81. Data: 2006-05-08 14:34:30
    Temat: Re: ing dal ciala, trzeba uciekac
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 08 May 2006 09:05:38 -0500, witek napisał(a):
    > No to noś od 10 do 50 i problem się rozwiąże.

    Nie mam ochoty latać po sklepach, bo kioskarz nie ma wydać z 50zł.
    Tak trudno to zrozumieć? :)
    To że Ty lubisz słyszeć szelest gotówki w portfelu, nie znaczy że każdy tak
    ma. Uszanuj to, że niektórzy po prostu nie lubią nominałów wyższych niż 20zł
    i wszystkich większych płatności dokonują kartą.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 82. Data: 2006-05-08 14:43:19
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:e3ljmc$ehu$1@inews.gazeta.pl...

    > Bank w ten sposób mówi wam krótko: spier... bo was jeszcze na nas nie
    > stać.

    I to jest krótka a treściwa kwintesencja całego wątku.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 83. Data: 2006-05-08 14:44:36
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli 20zł nie wystarczy Ci na obiad [1] i tak często niespodziewanie
    > robisz
    > się głodny to nie wydaje mi się, żebyś mógł bezpiecznie wychodzić z domu.
    >
    > [1] Mi wystarcza od 6 do 12zł

    Nie każdy żywi się w McDonaldzie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 84. Data: 2006-05-08 15:51:31
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    MK wrote:

    > Wiesz, ja mam w miesiacu ze 3 transakcje bankomatowe :). Z bankomatu
    > wyciagam kase tylko wtedy gdy musze. Nie przeszkadza mi, ze ktos
    > dokonuje ich 5 czy nawet 10 w miesiacu. I nie moge pojac skad ta
    > napasc na osoby, ktore chca wyplacac po 20, albo po 70.

    Mnie też nie przeszkadza i nikogo nie napadam.
    Jak pisałem: chciałbym się dowiedzieć jak to w praktyce jest kiedy się
    chodzi mając w kieszeni 1-20 zł.
    A nikt mi nie chce powiedzieć, conajwyżej czepia się mojego żołądka ;-)

  • 85. Data: 2006-05-08 16:30:00
    Od: "JotKa" <j...@o...pl>

    Użytkownik "cerebrum" <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Uważaj na banki mające wypłaty tylko w bankomatach Euronetu (np.Lukas Bank
    > czy MultiBank) - tam tylko wypłacają 50 i 100 złotówki

    Doinformuj się nieco bo bzdury w przypadku Multi/Euronetu pleciesz.

    JK

  • 86. Data: 2006-05-08 16:56:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> wrote in message

    > jak ktoś ma hobby, żeby chodzić do bankomatu codziennie po 10 zł, to nie
    > ma sprawy, ale nie widze powodu, dlaczego bvank miałby do tego dopłacać.
    > Bo utrzymanie takich drobnych w bankomacie po prostu kosztuje.

    Hm, a jestes pewien, ze do oslugi Ciebie bank nie doklada? ;)
    Jak rozmumiem jestes udzialowcem ING i dlatego tak bardzo sie martwisz o te
    transakcje bankomatowe ;).

    MK

  • 87. Data: 2006-05-08 17:14:24
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > A kase rzeczywiscie mozna wydac na co sie chce... np. na "nic"
    > Ile czasu zajmuje ci wydanie 50 zł. Że takim dużym problemem jest
    > trzymanie przez ciebie 40 zł w portfalu przez "strasznie długi okres"
    > zanim je wydasz?

    Nie chodzi o problem, tylko prosze sobie wyobrazic P. Misztal, ze nie kazdy
    na koncie trzyma wielokrotnosc 50 pln. Pisalem juz o tym poprzednio.

    > Mówisz o tym jakby bankomaty wypłacały minimum 5 tyś.

    Te 5 tyś. to chyba dopiero zaczna wyplacac, bo do tej pory zaden bankomat
    nie wyplaca nawet 1 tyś., ani 0,5 tyś. ani nawet 0,1 tyś ;).

    > :)
    > to go naucz posługiwać się kartą tak jak należy.
    > Karta służy do robienia zakupów, a nie do wypłacania 1.50 zł z
    > bankomatu, żeby zaraz z gotówką lecieć do supermarketu "po ciukierka".
    > Dlaczego nie masz pretensji, że 50 gr też się nie da wypłacić i potem
    > synek musi nosić resztę w kieszeni i jeszcze może zgubić.

    Jak bede mial to bede uczyl :). Na pewno nie bede mu kazal biedac do super-
    czy hipermarketu po 1 lizaka :).

    > Jak go uczysz "od d.. strony" to co się dziwisz, że masz kłopoty. Może
    > sam najpierw powinieneś się nauczyć korzystać z karty.

    Hehe... oj jak mi wstyd. Mozesz zrobisz na tu kurs na przykladzie
    wykorzystania swojej VE ;).

    MK

    PS. Wybaczcie, ale dla mnie juz nie ma sensu ciagnac dalej tej dyskusji.

  • 88. Data: 2006-05-08 18:15:45
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Po raz 10 piszę to samo. Za "zakupy" nie płacę gotówką.

    Jak takie panisko jesteś w takim wielkim mieście gdzie wszystkie
    spożywczaki przyjmują karty to się ciesz. System wprowadzono w całej
    Polsce (w tym system zasilania bankomatów w gotówkę), a w moim 25tys
    mieście tylko 1 sklep z żywnością przyjmuje karty (całe szczęście, że
    choć ten jeden), przy czym większość i tak chodzi do biedronek i netto,
    gdzie kart nie przyjmują.

    Jeśli płacisz dla drobne rzeczy, to i tak musisz nosić coś na monety
    (lub jak ja mieć kilka w kieszeni), a pozostałe 40 zł w banknotach bez
    problemu schowasz w dokumenty (obok karty) - jeśli pozostawisz je na
    koncie, np oprocentowanym aż 4%, to i tak zarobisz na tym grosze. Ja
    również tankuje, kupuję spożywkę, ubrania, itp, tam gdzie są przyjmowane
    karty więc powiedzmy, że potrzebuję gotówki na jabłka w warzywniaczku
    czy inne drobiazgi - podobnie jak ty. Nie wybieram jednak mniej niż 50
    zł, bo nie widzę potrzeby biegania do bankomatu (300m od mojego domu) po
    10 czy 20 zł - byłoby to stratą czasu.
    Robisz z igły widły - moze wreszcie to przyznasz, co?

    Leszek

  • 89. Data: 2006-05-08 18:18:21
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Jacek Osiecki wrote:

    > To że Ty lubisz słyszeć szelest gotówki w portfelu, nie znaczy że
    > każdy tak ma. Uszanuj to, że niektórzy po prostu nie lubią nominałów
    > wyższych niż 20zł i wszystkich większych płatności dokonują kartą.

    Uszanuj również to, że jesteś dla nas śmieszny argumentując, że mając 2
    banknoty więcej w dokumentach (np 2 20-tki) cierpisz z tego powodu aż
    tak, żeby zmienić bank.

    Leszek

    Cytat roku:
    "The IRS Mission
    Provide America's taxpayers top quality service by helping them
    understand and meet their tax responsibilities and by applying the tax
    law with integrity and fairness to all."

  • 90. Data: 2006-05-08 18:39:58
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Leszek napisał(a):

> [...]
    > czy inne drobiazgi - podobnie jak ty. Nie wybieram jednak mniej niż 50
    > zł, bo nie widzę potrzeby biegania do bankomatu (300m od mojego domu) po

    Zaczyna mnie denerwować, gdy inni próbują mi wytłumaczyć co jest dla
    mnie dobre i wygodne.

    > Robisz z igły widły - moze wreszcie to przyznasz, co?

    Zacytuj w którym miejscu. Konkretnie.