  • 1. Data: 2008-10-30 09:08:53
    Temat: ing i rezygnacja z karty debetowej
    Od: " autor" <n...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    czy jest jakis sposob na unikniecie oplat 2 zl co miesiac za karte debetowa?
    (procz tych 100 zl zaplaconych nia co miesiac, bo to kretynstwo, rozumiem
    pewna kwota na rok czy dwa lata (jak to jest w przypadku bzwbk<allekarta>,
    ale taki warunek to zwykly rozboj tym bardziej ze bank reklamowany jako
    intenretowy, wiadomo karta potrzebna do bankomatow, bo nie po to ktos zaklada
    konto w takim banku by zap. do oddzialu) .
    Czy jak wybiore zastrzezenie karty z poziomu www bo przestana oplaty naliczac?
    (chodzi o te glosno reklamowane w tv konto direct cos tam).

  • 2. Data: 2008-10-30 09:32:29
    Temat: Re: ing i rezygnacja z karty debetowej
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    Po pierwsze można zastrzec z poziomu systemu transakcyjnego (lub
    telefonicznie).
    ING upiera się, że zrezygnować z karty można tylko w oddziale - całą batalię
    z nimi stoczyłem, gdyż zrezygnowałem pisemnie, litem poleconym na dreas
    główny banku.

    Użytkownik " autor" <n...@N...gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:gebtj5$en4$1@inews.gazeta.pl...

  • 3. Data: 2008-10-30 09:32:55
    Od: note11 <n...@e...net>

    po zastrzeżeniu karty nie powinieneś być obciążany opłatami, chociaż nie
    praktykowałem tego akurat w ING.
    ps to taki problem zapłacić 100zł miesięcznie? jedno tankowanie i po
    kłopocie.
    > intenretowy, wiadomo karta potrzebna do bankomatow
    ile klientów tyle zachowań. ja na przykład wolę płacić kartą niż dymać
    do bankomatu, ale co kto lubi.

  • 4. Data: 2008-10-30 10:06:07
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    1. gdyby wszedzie mozna bylo placic karta bez limitow to by bylo ok, albo
    chociaz gdyby wyplata bankomatowa sie do tego liczyla lub mozna by nia placic
    przez net
    2. korzystam do tych celow z karty ze zlota rybka mbanku lub debetowej
    allekarty bo prztyjamniej punkty pay back naliczaja i nie mam ochoty tego zmieniac
    3. nie mam tez ochoty byc zmuszanym do comiesiecznego regularnego korzystania,
    zreszta takie ukrywanie oplat w 20 stronnicowym dokumencie pisanym malym
    druczkiem ogolnie dla wszystkich uslug zalatuje lekkim oszustwem, (a na pewno
    zmiana wizerunku karty dostepna z poziomu www)

    po 3 miesiacach wchodze na swoje konto. A po trzech bo pomylilem haslo przez
    ten kretynski sposob jego wprowadzania (ktory moglby byc na zyczenie) i konto
    mialem zablokowane
    a tam saldo -23 zl. Klikam na szczeoly prowizja = -23 zlote no i kurw. nie
    sposob sprawdzic za co ta prowizja, pracownik banku w mailu tez mi nie
    powiedzial. Nie wiem czy to za karte czy za co. Zamawialem link aktywacyjny
    poczta bo genialny internetowy bank nie umozliwia odblokowania przez net czy
    telefon, i nawet ni ewiem czy za to mnie i ile skasowali, bo w cenniku nie
    znalazlem takiej uslugi.

    nikomu nie polecam tego banku ze wzgledu wlasnie na te oplaty i wybitnie ubogi
    i nieintuicyjny panelk do zarzadzania przez www. Nawet pinu do karty zmienic
    nie mozna ..

  • 5. Data: 2008-10-30 10:43:10
    Od: note11 <n...@e...net>

> [...]
    > druczkiem ogolnie dla wszystkich uslug zalatuje lekkim oszustwem, (a na pewno
    > zmiana wizerunku karty dostepna z poziomu www)
    trochę Cię ponosi...
    informacja o której piszesz jest łatwo dostępna:
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/32598

  • 6. Data: 2008-10-30 11:43:02
    Od: " " <n...@g...pl>

    note11 <n...@e...net> napisał(a):

    > ,
    > trochę Cię ponosi...
    > informacja o której piszesz jest łatwo dostępna:
    > http://www3.ingbank.pl/u235/navi/32598

    ale trzeba szukac a powinna byc przy towarze/usludze ktora sie konsumentowi
    sprzedaje, no i w blad wprwaodza zapis bez oplat/2 zl *, powinno byc
    2 zl / bez oplat *

    a co do zmiany wizerunku, doszedlem do punktu wyslij wniosek nigdzie ani slowa
    o oplatach nawet o tej tabeli, nie klikalem wyslij wniosek bo pewnie bym sie
    niemile zdziwil (w tabeli 15 zloty zmiana wizerunku).