  • 1. Data: 2005-11-06 08:07:08
    Temat: inteligo 800121121
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Ile kosztuje inteligo połączenie z biurem automatycznym klienta ? Bo jeśli
    tyle co ja bym płacił dzwoniąc z telefonu mobilnego to w ten sposób można
    nabić inteligo rachunek na kilkaset złotych miesięcznie !

  • 2. Data: 2005-11-06 08:26:40
    Temat: Re: inteligo 800121121
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Andrzej napisał(a):

    > Ile kosztuje inteligo połączenie z biurem automatycznym klienta ?

    Z telefonów stacjonarnych nic

    > Bo jeśli
    > tyle co ja bym płacił dzwoniąc z telefonu mobilnego to w ten sposób można
    > nabić inteligo rachunek na kilkaset złotych miesięcznie !

    A kto Ci każe dzwonić z "telefonu mobilnego"?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2005-11-06 08:38:31
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Nie wiem czy dobrze zrozumiałeś. Interesuje mnie nie ile mnie kosztuje
    połączenie tylko ile kosztuje inteligo. Z telefonu mobilnego też można się
    połączyć za darmo.

  • 4. Data: 2005-11-06 08:46:06
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-11-06 09:38- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Andrzej, gdy pisał(a):
    > Nie wiem czy dobrze zrozumiałeś. Interesuje mnie nie ile mnie kosztuje
    > połączenie tylko ile kosztuje inteligo. Z telefonu mobilnego też można
    > się połączyć za darmo.

    A jak sądzisz: kto ponosi (w ostatecznym rozrachunku) te koszta?

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 5. Data: 2005-11-06 08:47:20
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Zastanawiam się czy to połączenie nie ma specjalnie niskiej opłaty, np
    połączenie idzie jakoś przez voice over ip itp.

  • 6. Data: 2005-11-06 08:47:44
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Andrzej napisał(a):
    > Ile kosztuje inteligo połączenie z biurem automatycznym klienta ? Bo
    > jeśli tyle co ja bym płacił dzwoniąc z telefonu mobilnego to w ten
    > sposób można nabić inteligo rachunek na kilkaset złotych miesięcznie !

    http://www.tp.pl/biznes/numery_firmowe/bezplatna_inf
    olinia/

  • 7. Data: 2005-11-06 08:47:59
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem czy dobrze zrozumiałeś. Interesuje mnie nie ile mnie kosztuje
    > połączenie tylko ile kosztuje inteligo. Z telefonu mobilnego też można się
    > połączyć za darmo.

    Ale można to zrobic za darmo tylko z telefonu mobilnego &tp - Orange. Już
    kojarzysz?

  • 8. Data: 2005-11-06 08:49:19
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    To co że tylko orange?

  • 9. Data: 2005-11-06 09:00:29
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Andrzej napisał(a):

    > Nie wiem czy dobrze zrozumiałeś. Interesuje mnie nie ile mnie kosztuje
    > połączenie tylko ile kosztuje inteligo.

    Nie chwytam. Możesz przełożyć na polski wyrażenie "ile kosztuje Inteligo"?

    Chcesz kupić Inteligo? :>

    > Z telefonu mobilnego też można się
    > połączyć za darmo.

    Tylko z IDEA/Orange

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 10. Data: 2005-11-06 12:08:18
    Od: maho <m...@p...net>

    Markus Sprungk wrote:

    > Nie chwytam. Możesz przełożyć na polski wyrażenie "ile kosztuje Inteligo"?

    jej, ma na myśli na pewno "ile Inteligo płaci za to jak ktoś dzwoni na
    numer 0800".

    pozdrav

    maHo