-
1. Data: 2011-04-19 21:30:29
Temat: [inteligo] Rezygnacja z karty poprzez jej zastrzeżenie?
Od: "Q" <n...@s...pl>
Czy zastrzeżenie karty w inteligo nie spowoduje automatycznego
wydania nowej w miejsce zastrzeżonej?
Od jakiegos czasu w ogole nie uzywam tego konta
i chce pozbyc sie oplat za jego korzystanie.
Prostsza (i "lepsza") bedzie rezygnacja z karty niz zamkniecie konta
(nie trace dostepu do historii przy zachowaniu braku oplat, itd).
Ponizej pytanie i oficjalna odpowiedz na "blogu inteligo" :)
Jak najłatwiej zrezygnować z karty Visa Electron wydanej do rachunku
głównego w inteligo?
Czy zastrzeżenie karty nie spowoduje automatycznego wydania nowej w miejsce
zastrzeżonej?
Witamy i dziękujemy za przesłane pytanie. Jeżeli chcesz zrezygnować z karty
płatniczej wydanej do rachunku Inteligo, prosimy o kontakt z naszą infolinią
w celu jej zamknięcia. Numer pod który należy zadzwonić to 800 121 121 lub
+48 81 535 67 89. Jeżeli zmienisz zdanie i zechcesz korzystać z karty -
trzeba ją będzie zamówić. Pragniemy przypomnieć, że nasi Klienci mogą
wybierać z jakiej karty chcą korzystać: karty Visa czy MasterCard.
Pozdrawiamy, Zespół Moje Inteligo
http://mojeinteligo.pl/odpowiedz/?aid=620
-
2. Data: 2011-04-19 21:46:29
Temat: Re: [inteligo] Rezygnacja z karty poprzez jej zastrzeżenie?
Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>
Q napisał(a):
> Czy zastrzeżenie karty w inteligo nie spowoduje automatycznego
> wydania nowej w miejsce zastrzeżonej?
>
> Od jakiegos czasu w ogole nie uzywam tego konta
> i chce pozbyc sie oplat za jego korzystanie.
> Prostsza (i "lepsza") bedzie rezygnacja z karty niz zamkniecie konta
> (nie trace dostepu do historii przy zachowaniu braku oplat, itd).
>
> Ponizej pytanie i oficjalna odpowiedz na "blogu inteligo" :)
>
> Jak najłatwiej zrezygnować z karty Visa Electron wydanej do rachunku
> głównego w inteligo?
> Czy zastrzeżenie karty nie spowoduje automatycznego wydania nowej w
> miejsce zastrzeżonej?
>
> Witamy i dziękujemy za przesłane pytanie. Jeżeli chcesz zrezygnować z
> karty płatniczej wydanej do rachunku Inteligo, prosimy o kontakt z naszą
> infolinią w celu jej zamknięcia. Numer pod który należy zadzwonić to 800
> 121 121 lub +48 81 535 67 89. Jeżeli zmienisz zdanie i zechcesz
> korzystać z karty - trzeba ją będzie zamówić. Pragniemy przypomnieć, że
> nasi Klienci mogą wybierać z jakiej karty chcą korzystać: karty Visa czy
> MasterCard. Pozdrawiamy, Zespół Moje Inteligo
>
> http://mojeinteligo.pl/odpowiedz/?aid=620
>
Spoko zastrzegaj, zrobiłem tak parę tygodni temu. Karty nowej nie
stwierdzono :)
Odpowiedzi bankowych "specjalistów" do kontaktów z klientem lepiej sobie
darować.
PG
-
3. Data: 2011-04-19 21:46:55
Temat: Re: [inteligo] Rezygnacja z karty poprzez jej zastrzeżenie?
Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>
Piotr Gralak napisał(a):
> Spoko zastrzegaj, zrobiłem tak parę tygodni temu. Karty nowej nie
> stwierdzono :)
> Odpowiedzi bankowych "specjalistów" do kontaktów z klientem lepiej sobie
> darować.
>
Oczywiście przez WWW
-
4. Data: 2011-04-19 23:04:19
Temat: Re: [inteligo] Rezygnacja z karty poprzez jej zastrzeżenie?
Od: "Q" <n...@s...pl>
> Spoko zastrzegaj, zrobiłem tak parę tygodni temu. Karty nowej nie
> stwierdzono :)
> Odpowiedzi bankowych "specjalistów" do kontaktów z klientem lepiej sobie
> darować.
Myslalem, ze warto tam pytac -
- wszak dostaje sie odpowiedz "na pismie",
no i te walory edukacyjne "dla potomnych"...
Niestety, ichnie odpowiedzi na ichnim "blogu"
to eseje wychwalajace zmiany / obiecujace poprawe,
w ktorych zawsze "prosza o kontakt z infolinia"
i czasami (w sposob dziwnie zawoalowany) odpowiadaja na pytanie.
Normalnie jak maszyny.
Ciekawe czy przechodza test Turinga.
-
5. Data: 2011-04-19 23:14:32
Temat: Re: [inteligo] Rezygnacja z karty poprzez jej zastrzeżenie?
Od: "Q" <n...@s...pl>
> Spoko zastrzegaj, zrobiłem tak parę tygodni temu. Karty nowej nie
> stwierdzono :)
> Odpowiedzi bankowych "specjalistów" do kontaktów z klientem lepiej sobie
> darować.
Nie jest tak zle - kolejna odpowiedz (z "oficjalnej" infolinii) jest
"normalna":
"[...] informujemy, że rezygnacja z karty Inteligo Visa Electron
jest możliwa za pośrednictwem Konsultanta Inteligo [...]
a także w Serwisie WWW Inteligo w zakładce "Karty" -> "Karty płatnicze"
poprzez wybranie opcji "Zastrzeż".
Jednocześnie wyjaśniamy, że zamknięcie oraz zastrzeżenie karty Inteligo
Visa Electron jest dyspozycją nieodwracalną. Jeżeli w przyszłości będzie
Pan chciał korzystać z karty płatniczej, konieczne będzie ponowne jej
zamówienie."
-
6. Data: 2011-04-20 20:21:09
Temat: Re: [inteligo] Rezygnacja z karty poprzez jej zastrzeżenie?
Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>
Q napisał(a):
>> Spoko zastrzegaj, zrobiłem tak parę tygodni temu. Karty nowej nie
>> stwierdzono :)
>> Odpowiedzi bankowych "specjalistów" do kontaktów z klientem lepiej
>> sobie darować.
>
> Myslalem, ze warto tam pytac -
> - wszak dostaje sie odpowiedz "na pismie",
> no i te walory edukacyjne "dla potomnych"...
>
> Niestety, ichnie odpowiedzi na ichnim "blogu"
> to eseje wychwalajace zmiany / obiecujace poprawe,
> w ktorych zawsze "prosza o kontakt z infolinia"
> i czasami (w sposob dziwnie zawoalowany) odpowiadaja na pytanie.
>
> Normalnie jak maszyny.
> Ciekawe czy przechodza test Turinga.
>
ostatnio mam kontakty z pewnym bankiem, którego infolinia na trudne
pytania (trudne dla nich, według mnie to zupełnie podstawowe) odsyła do
oddziału. zgadnij dokąd odsyła oddział :)))
PG