  • 1. Data: 2005-01-05 13:07:55
    Temat: inteligo czy mBank? Co wybrać?
    Od: "anna" <a...@p...onet.pl>

    Tak jak w temacie.

  • 2. Data: 2005-01-05 13:11:05
    Temat: Re: inteligo czy mBank? Co wybrać?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    anna wrote:
    > Tak jak w temacie.

    Albo napiszesz jakich potrzebujesz usług bankowych i ile jesteś skłonna za
    nie zapłacić (wtedy można sensownie roztrzygnąć, które konto lepsze), albo
    rada jest jedna: losuj ;-)

  • 3. Data: 2005-01-05 13:13:06
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "anna" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tak jak w temacie.

    Inteligo

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2005-01-05 14:27:53
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    Mam konta w obydwu bankach i zastanawiam sie czy nie zrezygnowac z INTELIGO

    Lech Dubrowski

  • 5. Data: 2005-01-05 14:32:35
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "anna" <a...@p...onet.pl> writes:

    > Tak jak w temacie.

    Z punktu widzenia estetycznego w portfelu sugeruję mbank, delfinki są
    ładniejsze niż guziki.

    Z punktu widzenia bankowego zależy o co Ci chodzi.

    Jeśli nie wiesz o co Ci chodzi to załóż oba, przyjrzyj się a potem
    gorszy zamknij (albo i nie, zawsze warto mieć zapasową kartę).

  • 6. Data: 2005-01-05 14:39:37
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    LECH DUBROWSKI wrote:
    > Mam konta w obydwu bankach i zastanawiam sie czy nie zrezygnowac z
    > INTELIGO

    No i co z tego? Po pierwsze - Twój profil korzystania z usług bankowych nie
    musi byc taki sam jak autorki wątku, a po drugie skoro rezygnujesz i
    jednocześnie nie piszesz dlaczego, to ta informacja dla Anny jest
    bezużyteczna.

  • 7. Data: 2005-01-05 14:42:08
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jeśli nie wiesz o co Ci chodzi to załóż oba, przyjrzyj się a potem
    > gorszy zamknij (albo i nie, zawsze warto mieć zapasową kartę).

    To chyba jest najlepsza rada. No chyba, że Anna ma na tyle sprecyzowane
    wymagania, że pasuje do nich tylko 1 z tych dwóch rachunków. To jednak musi
    napisać, a jak nie napisze to porównać musi sama.

  • 8. Data: 2005-01-05 14:49:08
    Od: Human Being <p...@M...onet.pl>

    W <news:crgtp0$g3b$1@nemesis.news.tpi.pl>
    LECH DUBROWSKI napisał(a):

    > Mam konta w obydwu bankach i zastanawiam sie czy nie zrezygnowac
    > z INTELIGO

    A ja miałem w mBanku prawie od początku jego istnienia, następnie
    zrezygnowałem i założyłem w inteligo, a teraz po roku wracam do
    mBanku. Policzyłem ile rocznie kosztuje mnie utrzymanie konta
    wspólnego w inteligo i trochę mnie to "zabolało". To było moje
    (wspólne z żoną) podstawowe konto. Zastanawiałem się jeszcze nad
    Volkswagen Bankiem (nawet założyłem tam konto) ale oferta mBanku jest
    zdecydowanie bogatsza i dlatego zdecydowałem się na powrót. Konto w
    VW pozostawię sobie do płacenia rachunków.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R >>>
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 9. Data: 2005-01-05 15:23:25
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin Kasperski napisał(a):

    > Z punktu widzenia estetycznego w portfelu sugeruję mbank, delfinki są
    > ładniejsze niż guziki.

    Ale serdeuszka na kartach "z sercem" są śliszne... :-)

  • 10. Data: 2005-01-05 16:17:10
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> writes:

    > Ale serdeuszka na kartach "z sercem" są śliszne... :-)

    Ale za to wieszubienica ohhhydna.