  • 31. Data: 2005-01-05 21:36:08
    Temat: Re: inteligo czy mBank? Co wybrać?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > bzdury piszesz ;) Klocenie sie z infolinia inteligo IMHO wychodzi
    > taniej ;)

    Pisałeś o placówkach - a to właśnie jest bzdura. Cytuję:

    "Poza tym - jeśli coś będzie nie tak, to zawsze możesz iść do oddziału PKO
    BP i się wykłócić. W przypadku mBanku nie masz takiej możliwości. "

  • 32. Data: 2005-01-05 21:40:58
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Marcin Jurczuk napisał(a):

    > Wady:
    > - przelew 0,99 PLN
    > - 4,99 opłata jak się ma się średnie saldo mniejsze niż 100
    > - właściciel PKO BP co na przyszłość źle wróży :P - ale na razie OK

    I nocne przetwarzanie ;-) (chyba, że coś się do tego czasu zmieniło...)

    > O mBanku sie nie wypowiem - nie korzystam.

    :D

    K.

  • 33. Data: 2005-01-05 22:22:52
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    5 Jan 2005 18:11:18 +0100, na pl.biznes.banki, anna w wiadomości
    <news:1a6e.000001ae.41dc1fb4@newsgate.onet.pl> napisał(a):

    > Nie mam stałych dochodów, ale chcę sprzedawać na Alegro i z tego tytułu
    > chcę założyć konto, i nie wiem jakie?

    Jeśli chcesz sprzedawać na Allegro, to najlepiej załóż konta w obu
    bankach. Przelewy w ramach tego samego banku są darmowe, a przy drobnych
    transakcjach nawet te 99 groszy opłaty za przelew dla kupujących odgrywa
    jakąś rolę.
    Natomiast największą korzyścią z posiadania konta w obu bankach jest
    szybkość transakcji: klient kupuje na aukcji towar i jeśli oboje macie
    konta w tym samym banku, to pieniądze są na Twoim koncie w przeciągu
    kilku minut.
    Kiedyś, gdy kupowałem na Allegro doładowanie komórki, to cała transakcja
    nie trwała dłużej niż 3 minuty :)

    > Nie wiem jaka jest różnica opłat Inteligo i mBanku?

    W mBanku jedyny koszt, to 50 groszy za przelew do innego banku oraz 1 zł
    za przelew do ZUS i US, wszystko inne jest praktycznie za darmo.
    W Inteligo przelew zewnętrzny kosztuje 99 groszy, karta Visa Electron
    też jest płatna, a prowadzenie jest za darmo tylko wtedy, gdy średnie
    miesięczne saldo jest wyższe niż 99 zł, w przeciwnym razie płacisz 5
    zł/m-c.
    Musisz jednak być przygotowana na to, że Inteligo ma dosyć specyficzny
    sposób obliczania tego średniego salda, powodujący że nie jest ono przez
    klienta osiągane.
    Typowy post wkurzonego takim postępowaniem klienta możesz znaleźć np.
    tutaj: http://tiny.pl/87d.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 34. Data: 2005-01-06 03:46:59
    Od: "Nowy ----> Marcin" <.@.>

    Glenn napisal/a:

    > Pisałeś o placówkach - a to właśnie jest bzdura. Cytuję:
    >
    > "Poza tym - jeśli coś będzie nie tak, to zawsze możesz iść do oddziału
    > PKO BP i się wykłócić. W przypadku mBanku nie masz takiej możliwości. "

    Wypraszam sobie :) Ja nic takiego nie napisalem :) Odnioslem sie do Twojej
    wypowiedzi o braku roznic pomiedzy mbankiem i inteligo.

    --
    Marcin

  • 35. Data: 2005-01-06 08:33:58
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Wypraszam sobie :) Ja nic takiego nie napisalem :)

    Napisałeś.

    >Odnioslem sie do
    > Twojej wypowiedzi o braku roznic pomiedzy mbankiem i inteligo.

    Dla mnie EOT - przeczytaj może najpierw co napisałeś i sprawdź, że nie jest
    to prawda.

  • 36. Data: 2005-01-06 08:48:10
    Od: "Nowy ----> Marcin" <.@.>

    Glenn wrote:

    > ..

    Wkleje moje 2 posty:

    1:
    "bzdury piszesz ;) Klocenie sie z infolinia inteligo IMHO wychodzi taniej
    ;)"

    2:

    Prosze znajdz mi w nich gdzie napisalem to:
    "Poza tym - jeśli coś będzie nie tak, to zawsze możesz iść do oddziału PKO
    BP i się wykłócić. W przypadku mBanku nie masz takiej możliwości."

    Naprawde nie potrafie bardziej lopatologicznie tego naswietlic

    > Dla mnie EOT

    Popieram.

    Marcin

  • 37. Data: 2005-01-06 08:54:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Prosze znajdz mi w nich gdzie napisalem to:
    > "Poza tym - jeśli coś będzie nie tak, to zawsze możesz iść do
    > oddziału PKO BP i się wykłócić. W przypadku mBanku nie masz takiej
    > możliwości."

    Ok przepraszam - pomyliłam autorów. EOT

  • 38. Data: 2005-01-06 10:45:33
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    Jak sobie przypomne haslo
    > telefoniczne to zadzwonie.
    >
    > Bartol

    Telefonicznie nic nie zdzialasz. Musisz iść do wskazanej placówki (tam gdzie
    konto masz)

    Darek

  • 39. Data: 2005-01-06 13:58:54
    Od: "Mariusz Burzec" <k...@p...wp.pl>

    > Pracuja tam ludzie niekompetentni(w/w sytuacja nie jest jedyna ktora
    > doprowadzala mnie tam do obledu), ktorzy maja gdzies klienta i jego czas.
    > Nawet najwiekszemu wrogowi nie zyczylbym zalatwiania tam jakiejkolwiek
    > sprawy..Zdecydowanie odradzam wiec Inteligo.

    Co do PKO BP, nie sposób nie zgodzić się z Tobą. Mam o nim dokładnie takie
    samo zdanie i wynika ono z tych samych przyczyn. Wielbiłem Niebiosa w
    momencie kiedy zamykałem tam konto. Z PKO BP przeniosłem się zaś do
    Inteligo, a ponieważ było to w czasach kiedy jeszcze nie należało ono do PKO
    BP, byłem mile zaskoczony sprawnością obsługi, szybkością załatwiania spraw
    i kompetencją pracowników infolinii. Po przejęciu Inteligo przez PKO BP nie
    zauważyłem spadku poziomu obsługi i puki co cieszę się że temu molochowi nie
    udało się zepsuć sprawnie działającego systemu. Oby było tak dalej.

    Pozdrawiam
    Mariusz B.

  • 40. Data: 2005-01-06 17:24:11
    Od: maho <l...@g...com>

    anna wrote:
    > Tak jak w temacie.

    " - Którą drogą powinnam teraz pójść - zapytała Alicja.
    - To zależy gdzie chcesz dojść - odpowiedział Kot. "

    pozdrav

    maHo