  • 1. Data: 2002-01-11 23:29:57
    Temat: inteligo i nocne przetwarzanie - ciag dalszy
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Witam ponownie,

    Właśnie sprawdzam empirycznie działanie konta Inteligo podczas owego nocnego
    przetwarzania i nie zauważyłem ŻADNYCH niedogodności. Nawet przelew
    jednorazowy da się zrobić. Historię sprawdzić.

    Serwis TEL, WWW i WAP działa OK.

    Wczoraj była po prostu modernizacja systemu, zapowiedziana zresztą.

    No to ja się pytam - jakie są NAPRAWDĘ niedogodności z tym nocnym
    przetwarzaniem? Bo ja takowych nie zauważyłem empirycznie...

    Według FAQ nie można zmienić parametrów zlecenia stałego. Czy to jest
    prawda? No bo skoro mnie udało się dokonać przelewu jednorazowgo... No -
    prawie - podałem numer rachunku, system poprosił o kod, podałem go, ale
    potem było info, że rachunek jest zamknięty [była to prawda, bo sam
    zamykałem subkonto]. Tak więc uważam, że da się zrobić wszystko...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 2. Data: 2002-01-12 00:19:51
    Temat: Re: inteligo i nocne przetwarzanie - ciag dalszy
    Od: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl>

    [ "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> ]
> [...]
    >przetwarzania i nie zauważyłem ŻADNYCH niedogodności. Nawet przelew
    >jednorazowy da się zrobić. Historię sprawdzić.

    A ja w tej chwili (1:19) zaglądam na WWW i po zalogowaniu widzę
    jedynie komunikat "Wystąpiło przekroczenie czasu potrzebnego na
    realizację Twojej operacji. Spróbuj raz jeszcze. Przepraszamy." Tak
    jest po wybraniu dowolnej opcji.

    --
    Łukasz Kowalczyk
    w...@r...pl

  • 3. Data: 2002-01-12 09:46:55
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Lukasz Kowalczyk" <l...@j...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jedynie komunikat "Wystąpiło przekroczenie czasu potrzebnego na
    > realizację Twojej operacji. Spróbuj raz jeszcze. Przepraszamy." Tak

    No to dziwne. Ja próbowałem regularnie od 0:00 do około 0:30 i zawsze było
    OK. Potem dałem sobie spokój.

    Te komunikaty widocznie są efektem jakichś prac.

    Spróbuj jeszcze kiedyś, ale zerknij koniecznie na stronę główną, czy nie ma
    tam info o modernizacji...

    Ja też posprawdzam...

    Czekam na efekty kolejnych testów...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 4. Data: 2002-01-12 10:01:31
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > No to dziwne. Ja próbowałem regularnie od 0:00 do około 0:30 i zawsze było
    > OK. Potem dałem sobie spokój.

    wedle moich odserwacji o zlych godzinach probowales ;)
    moze teoria glosi, ze przetwarzanie jest 0-0:30, ale chyba tak naprawde zaczyna
    sie troche puzniej i trwa troche dluzej niz 30 min. kolo 1:00 prawie zawsze
    sa klopoty (przekroczony czas operacji).

    zreszat ode mnie inteligo zawsze dziala powoli, od momentu wcisniecia LOGIN
    do pokazania sie okna loginu zwykle zdazam sprawdzic mBank (zalogowanie,
    sprawdzenie stanu i przelewow oczekujacych na obu kontach), i kursy w NBP :-(

    pozdrawiam

    romek

  • 5. Data: 2002-01-12 10:10:45
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

> [...]

    > jedynie komunikat "Wystąpiło przekroczenie czasu potrzebnego na
    > realizację Twojej operacji. Spróbuj raz jeszcze. Przepraszamy." Tak

    Kicha. Dzwoniłem właśnie do inteligo i dowiedziałem się, że to co wypisują w
    FAQ jest nieaktualne!!!

    Brawo Inteligo!

    Według konsultantów NIE MOŻNA się zalogować na serwis WWW ani WAP, serwis
    telefoniczny też ma podobno ograniczenia. Według FAQ - można. I oni o tym
    wiedzą, że są tam nieaktualne informacje...

    A konsultant może jedynie przyjąc zgłoszenie, aby oddzwonić do klienta po
    zakończeniu tego prztwarzania...

    Please, niech ich ktoś pomęczy, bo ja już nie mam energii
    [i...@i...pl].

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 6. Data: 2002-01-12 10:19:23
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <W...@p...com.pl> napisał w
    wiadomości news:a1p1hr$ia0$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> [...]
    > sie troche puzniej i trwa troche dluzej niz 30 min. kolo 1:00 prawie
    zawsze
    > sa klopoty (przekroczony czas operacji).

    Uważam, że oni powinni jasno napisać, co jest z tym przetwarzaniem, ale nie
    jakieś głupie komunikaty o przekroczonym limicie czasu... A przynajmniej nie
    pisać nieprawdy w FAQ!

    Szanowny banku ;) - jeżeli to czytasz [a przypuszczam, że czytasz :)], zrób
    coś z tym FAQ i napisz konkretnie i NAPRAWDĘ jak to jest i nie generuj
    jakichś idiotycznych komunikatów, tylko napisz PRAWDĘ, że trwa nocne
    przetwarzanie...

    Fakt tego, że o 0:30 było OK, a o 1:00 już nie, konsultatki nie zdziwił.
    Powiedziała, że jest z tym różnie...

    Ale sekundę - to po co w takim wypadku 10 stycznia w nocy na stronie głównej
    był specjalny komunikat o tym, że są prowadzone prace i serwisy nie będą
    dostępne??? Jezeli byłaby to normalka - nie pisaliby tego...

    Ja już zgłupiałem. :(

> [...]
    > sprawdzenie stanu i przelewow oczekujacych na obu kontach), i kursy w NBP
    :-(

    A z tym się zgodzę w 100%. Można iść film zobaczyć, jak się wróci, to akurat
    się okienko login pojawi... :(

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara