  • 1. Data: 2010-11-23 16:56:01
    Temat: [inteligo] opłata za kartę
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    Witajcie

    15.11 wszedł nowy regulamin, dzisiaj widzę naliczoną opłatę 4 pln. Tak
    naprawdę nie miałem kiedy zrobic zakupów za te 100 zł. Jak myślicie,
    reklamowac czy dac sobie spokój?

  • 2. Data: 2010-11-23 17:10:52
    Temat: Re: [inteligo] opłata za kartę
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/23/2010 10:56 AM, newsy wrote:
    > Witajcie
    >
    > 15.11 wszedł nowy regulamin, dzisiaj widzę naliczoną opłatę 4 pln. Tak
    > naprawdę nie miałem kiedy zrobic zakupów za te 100 zł. Jak myślicie,
    > reklamowac czy dac sobie spokój?

    reklamowac nie ma sensu, po postapili zgodnie z regulaminem.
    o zmianie wiedziałeś wiedziałeś wcześniej i nie musiałeś z zakupami
    czekac do 15-tego. mogłeś je robić już od poczatku miesiaca, bo zdaje
    sie jakoś tak wysłali informacja o tym jak bedzie naliczana opłata.

    jedyny sens widze, ze jak sie poskarzysz ze są be to w drodze wyjątku
    opłatę anulują.

    natomiast do UOKiK jak najbardziej bym sie z tym pofatygował.

  • 3. Data: 2010-11-23 17:17:54
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > jedyny sens widze, ze jak sie poskarzysz ze są be to w drodze wyjątku
    > opłatę anulują.

    Tak naprawdę mam 14 dni na wypowiedzenie, dzisiaj jest 8 dzień. Nowych
    warunków nie chciałem przyjmowac, skąd wiedzą, że nie wysłałem
    wypowiedzenia?

    > natomiast do UOKiK jak najbardziej bym sie z tym pofatygował.

    Zastanowię się, w sumie o 4 zł to trochę szkoda zachodu

  • 4. Data: 2010-11-23 17:28:10
    Temat: Re: [inteligo] oplata za karte
    Od: "Rafal " <g...@o...pl>

    w komentarza do artykulu

    http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,8692462,Bank_pod
    wyzszyl_prowizje_bez_uprzedzenia__Klienci.html

    skrocony link: http://tiny.pl/hwp4n

    przedstawiciel (podobno) Inteligo twierdzil, ze bank wysylal mejling do klientow
    12 i 17 listopada. Czy ktos dostal ta ich wiadomosc z 12 listopada (ja jej nie
    dostalem)? I czemu podobno wysylali ja az dwa razy (ta z 17 i tak sie nie liczy,
    gdyz nowy cennik wszedl 15)? Cos czuje, ze uokik powinen sie tym zainteresowac.

  • 5. Data: 2010-11-23 17:29:04
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/23/2010 11:17 AM, newsy wrote:
> [...]
    >
    > Tak naprawdę mam 14 dni na wypowiedzenie, dzisiaj jest 8 dzień. Nowych
    > warunków nie chciałem przyjmowac, skąd wiedzą, że nie wysłałem

    jeśli wypowiedzenie dotrze to jak najbardziej policza ci po staremu i
    anulują opłaty. z tym nie ma problemu.

    > Zastanowię się, w sumie o 4 zł to trochę szkoda zachodu

    właśnie na to liczą.

    szkoda, ze pozwy zbiorowe nie są jeszcze tak popularne i że prawnicy
    sami z siebie nie mogą na tym zarabiać.
    Szybko by zrobili porządek.

  • 6. Data: 2010-11-23 18:14:27
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    On Tue, 23 Nov 2010 17:56:01 +0100, newsy wrote:

    > Witajcie
    >
    > 15.11 wszedł nowy regulamin, dzisiaj widzę naliczoną opłatę 4 pln. Tak
    > naprawdę nie miałem kiedy zrobic zakupów za te 100 zł. Jak myślicie,
    > reklamowac czy dac sobie spokój?

    To jest bardzo slabe zagranie z ich strony.

    Otoz... okres rozliczeniowy w Inteligo konczy sie 15 kazdego miesiaca
    (przynajmniej u mnie).
    Czyli w dniu wejscia w zycie nowego regulaminu.
    Czyli byl jeden dzien na wyrobienie zwolnienia z oplaty.

    Pieknie, pieknie. :)
    W sumie to nie wiem czy zrezygnowac tylko z karty, czy z calego konta.
    Zostawilem sobie inteligo w zapasie zeby obok mb miec cos bardziej
    marmurkowego, ale jakos nie bylo mi dane korzystac z tych zalet.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 7. Data: 2010-11-23 20:43:35
    Od: wacpan <w...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Nov 2010 18:28:10 +0100, Rafal wrote:

    > Czy ktos dostal ta ich wiadomosc z 12 listopada

    Tak

  • 8. Data: 2010-11-23 21:36:46
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    Użytkownik "newsy" <s...@W...pl> napisał w
    wiadomości news:icgs12$q7j$1@mx1.internetia.pl...
    > Witajcie
    >
    > 15.11 wszedł nowy regulamin, dzisiaj widzę naliczoną opłatę 4 pln. Tak
    > naprawdę nie miałem kiedy zrobic zakupów za te 100 zł. Jak myślicie,
    > reklamowac czy dac sobie spokój?

    Jeszcze jedna kwestia.

    Okres rozliczeniowy mam od 22.X do 22.XI. Regulamin wszedł 15.XI.
    Zakładając, że nowych warunków nie akceptuję, to i tak tej opłaty bynie
    można uniknąc. Gdzie tu sprawiedliwośc.
    Oczywiście dzwoniłem z reklamacją. Pani powiedziała, że nie może jej
    przyjąc, ponieważ w umowie jest zapis, ze bank może w każdej chwili
    wprowadzic opłaty dodatkowe.

    BTW ktoś orientuje się, ile bank dokłada miesięcznie do klienta, który ma
    puste konto i nie zamierza go dalej używac? ;-)

  • 9. Data: 2010-11-23 21:38:32
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    > jeśli wypowiedzenie dotrze to jak najbardziej policza ci po staremu i
    > anulują opłaty. z tym nie ma problemu.

    Nie policzą po staremu, ponieważ w okresie rozliczeniowym nie wykonałem
    płatności kartą na 100 zł. Takie info usłyszałem składając reklamację.
    Reklamacja oczywiście nie została przyjęta

  • 10. Data: 2010-11-23 22:15:02
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Rafal <g...@o...pl> wrote:

    > przedstawiciel (podobno) Inteligo twierdzil, ze bank wysylal mejling
    > do klientow 12 i 17 listopada. Czy ktos dostal ta ich wiadomosc
    > z 12 listopada (ja jej nie dostalem)?

    Dostalem 12 Nov 2010 13:50:04,
    Subject: Zawiadomienie o zmianie Tabeli oplat i prowizji dla kont Inteligo

    Karte od razu zamknalem przez www, mimo ze uzywalem, ale przy
    aktualnej cenie to sie nie oplaca.

    a.