  • 1. Data: 2010-02-17 17:09:56
    Temat: Re: inteligo.pl nie dziala bez www.
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 17 Lut, 18:18, w...@a...pl (Wemif) wrote:
    > Nie dziala adres inteligo.pl, trzeba podawaćwww.inteligo.pl, dla
    > inteligo.pl nie ma rekordu A w strefie DNS, ciekawe kiedy zauważą
    > i to naprawią...
    >
    > a.

    U mnie działa bez...

  • 3. Data: 2010-02-17 17:54:09
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 17.02.2010 18:09, Tomek z Wawy wrote:

    > U mnie działa bez...

    Przegladarka widzi, ze nie ma rekordu A w strefie DNS, i probuje
    rozwiazac problem, dodajac "www" do nazwy domeny.

    Co nie znaczy, ze inteligo.pl jest poprawnie skonfigurowane.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 4. Data: 2010-02-17 18:32:50
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> writes:

    > Przegladarka widzi, ze nie ma rekordu A w strefie DNS, i probuje
    > rozwiazac problem, dodajac "www" do nazwy domeny.
    >
    > Co nie znaczy, ze inteligo.pl jest poprawnie skonfigurowane.

    Ale kto powiedzial, ze jesli istnieje www.inteligo.pl, to istniec musi
    takze inteligo.pl, i ze maja miec taka sama zawartosc?
    Takiej zasady nie ma. Niektorzy tak robia, ale to raczej wyjatki niz
    regula.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 5. Data: 2010-02-17 18:47:53
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 17.02.2010 19:32, Krzysztof Halasa wrote:

> [...]
    > takze inteligo.pl, i ze maja miec taka sama zawartosc?
    > Takiej zasady nie ma. Niektorzy tak robia, ale to raczej wyjatki niz

    Jasne, ze nikt nie powiedzial.

    Ale www.inteligo.pl to nie jest strona dla hakierow od sieci
    komputerowych, lecz dla zwyklych ludzikow, ktorzy sa przyzwyczajeni, ze
    "strona.tld" jest tozsame z "www.strona.tld".

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 6. Data: 2010-02-17 19:24:41
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 10-02-17 18:54, Tomasz Chmielewski pisze:
    > Co nie znaczy, ze inteligo.pl jest poprawnie skonfigurowane.

    Jest jak najbardziej poprawnie skonfigurowane. Według jakiegoś tam RFC.

    --
    Raf

  • 7. Data: 2010-02-17 19:29:59
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Ale kto powiedzial, ze jesli istnieje www.inteligo.pl, to istniec musi
    > takze inteligo.pl, i ze maja miec taka sama zawartosc?
    > Takiej zasady nie ma. Niektorzy tak robia, ale to raczej wyjatki niz

    Nie ma, ale do wczoraj/przedwczoraj działało też bez www.
    Nie każda przeglądarka próbuje dodać www na początku.

    a.

  • 8. Data: 2010-02-17 20:07:01
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 17.02.2010 20:24, Rafał wrote:

    > Jest jak najbardziej poprawnie skonfigurowane. Według jakiegoś tam RFC.

    Chodzilo mi, ze nie ma wpisu DNS www.inteligo.pl; "www." dodaje
    przegladarka, i nie wynika to z zadnego wpisu DNS.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 9. Data: 2010-02-17 20:10:58
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (17.02.2010 19:47), Tomasz Chmielewski wrote:

    > Jasne, ze nikt nie powiedzial.
    >
    > Ale www.inteligo.pl to nie jest strona dla hakierow od sieci
    > komputerowych, lecz dla zwyklych ludzikow, ktorzy sa przyzwyczajeni, ze
    > "strona.tld" jest tozsame z "www.strona.tld".

    Ja zauważyłem odwrotny trend "u zwykłych ludzików". Jak im powiesz żeby
    weszli na strona.pl, to wejdą na www.strona.pl . Dla nich strona www bez
    "www." jest czymś czego nie potrafią sobie wyobrazić.

    p. m.

  • 10. Data: 2010-02-17 22:27:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomasz Chmielewski wrote:

    > Co nie znaczy, ze inteligo.pl jest poprawnie skonfigurowane.

    www.inteligo.pl i inteligo.pl to dwie odrebne domeny i dlaczego
    poprawnie skonfigurowane ma oznaczać, że wskazują to samo. To raz.

    Dwa. inteligo.pl jest "skonfigurowane poprawnie"

    GET http://inteligo.pl/ HTTP/1.1

    HTTP/1.0 302 Found
    location: http://www.inteligo.pl/
    Connection: Keep-Alive