  • 1. Data: 2004-01-30 08:12:03
    Temat: inteligo sms opuźnienia
    Od: "Kuba Osuch" <k...@b...net>

    Witam
    Mam problem z sewisem sms tzn smsy o tranzakcjach otrzymuję z opuźnieniem.
    Wczoraj dostałem przelew o godzinie 22.11 smsa z info o przelewie dostałem
    dopiero o godzinie 09.09 dnia następnego.
    Przy przelewie między subkontami dostaje tylko sms że środki weszły na moje
    inne subkonto.
    Czy u was też dzieje się coś takiego ?

    Kuba

  • 2. Data: 2004-01-30 08:20:11
    Temat: Re: inteligo sms opuźnienia
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    Użytkownik "Kuba Osuch" <k...@b...net> napisał w wiadomości

    > Mam problem z sewisem sms tzn smsy o tranzakcjach otrzymuję z opuźnieniem.
    > Wczoraj dostałem przelew o godzinie 22.11 smsa z info o przelewie dostałem

    W każdym banku ostatnio o tranzakcjach informacje pojawiają się z
    opuźnieniami.

    Pozdrawiam
    SP na L4

  • 3. Data: 2004-01-30 08:23:24
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik na L4"
    <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl> napisał w wiadomości

    > W każdym banku ostatnio o tranzakcjach informacje pojawiają się z
    > opuźnieniami.

    Opuźnienia w informowaniu o tranzakcjach są , tym bardziej, że była przerwa
    konserwacyjna. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 4. Data: 2004-01-30 08:28:46
    Od: "Marcin" <...@...->

    To zależy jak ustawiłeś sobie u konsultanta powiadomienia, bo są dwa
    rodzaje:
    - natychmiastowe
    - miedzy 8.00 - 22.00

  • 5. Data: 2004-01-30 08:35:45
    Od: "Kuba Osuch" <k...@b...net>

    Dzięki za pomoc.

  • 6. Data: 2004-01-30 08:37:10
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bvd4a1$t7p$1@news.onet.pl...

    > Opuźnienia w informowaniu o tranzakcjach są , tym bardziej, że była
    przerwa
    > konserwacyjna. :-)

    A zwłaszcza owe opuźnienia wystempujoł w INTELIGO .. Wienc to normalne.
    Morzesz się nie pszejmować i czekać hwilę ... To pszejściowe. Za kilka dni
    bendzie w pożądkó.

    Pozdrawiam
    SP na L4 (na głowe jak jusz tó ktoś wrurzył z rełki pszes telefon)

  • 7. Data: 2004-01-30 08:46:20
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    > Dzięki za pomoc.

    Polecamy się na przyszłość ;)

    pozdrawiam

    SP na L4

  • 8. Data: 2004-01-30 09:23:00
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Kuba Osuch" <k...@b...net> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Mam problem z sewisem sms tzn smsy o tranzakcjach otrzymuję z opuźnieniem.

    transakcja
    opóznienie

    Kiedys ludzi wyksztalconych od tych prostych dzielila ilosc ukonczonych klas
    w szkole.
    Teraz gdy 80 % mlodych ludzi studiuje i wkrotce prawie wszyscy w Polsce
    beda magistrami lub inzynierami takim wyroznikiem bedzie znajomosc
    ortografii.

    PiotR

  • 9. Data: 2004-01-30 19:05:22
    Od: Krystek <k...@m...virtual-space.org.pl_>

    PiotR napisał:

    > transakcja
    > opóznienie
    >
    > Kiedys ludzi wyksztalconych od tych prostych dzielila ilosc ukonczonych klas
    > w szkole.

    nie ilość, a liczba - bo klasy to rzeczownik (podmiot) policzalny :)

    K.

  • 10. Data: 2004-02-05 09:37:00
    Temat: Re: inteligo sms opuźnienia (OT)
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Fri, 30 Jan 2004, PiotR wrote:

> [...]
    > Teraz gdy 80 % mlodych ludzi studiuje i wkrotce prawie wszyscy w Polsce
    > beda magistrami lub inzynierami takim wyroznikiem bedzie znajomosc

    Tylko skad ci wszyscy przyszli magistrowie i inzynierowie wzieli
    swiadectwa ukonczenia szkoly podstawowej? Za moich czasow za 3 bledy
    ortograficzne w klasowkach z polskiego nie przechodzilo sie do nastepnej
    klasy.

    M.