  • 1. Data: 2002-05-26 21:12:52
    Temat: inteligo - właściciel
    Od: "Maciej" <m...@t...pl>

    Obiło mi się ostatnio o uszy że podobno powyższy bank zakupił commercial
    union - sprawdzałem w rzepie i wyborczej ale nie znalazłem nic na ten temat

    --
    Maciej Stenzel GG-522922 ICQ-15725492 SMS-0602598935

  • 2. Data: 2002-05-26 22:11:31
    Temat: Re: inteligo - właściciel
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Obiło mi się ostatnio o uszy że podobno powyższy bank zakupił commercial
    > union - sprawdzałem w rzepie i wyborczej ale nie znalazłem nic na ten
    temat

    Nie zakupil. Nieoficjalnie jest tylko/jeszcze potencjalnym nabywca.

  • 3. Data: 2002-05-27 08:45:18
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał

    > Nie zakupil. Nieoficjalnie jest tylko/jeszcze potencjalnym nabywca.

    A ja wiem (nieoficjalnie oczywiście) że nie jest zainteresowany kupnem ....

  • 4. Data: 2002-05-27 08:46:32
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > A ja wiem (nieoficjalnie oczywiście) że nie jest zainteresowany kupnem

    Ale mial plany kupna/zalozenia banku, tak wiec mozna go uznac za
    potencjalnego nowego wlasciciela (jesli zlozylby najlepsza oferte
    oczywiscie). Poza tym, jesli sie nie myle, majac wlasny bank, nie musialby
    swojego zaplecza finansowego umieszczac w innym banku, no i dodatkowo moglby
    wprowadzic wlasne ubezpieczenia.

  • 5. Data: 2002-05-27 08:53:56
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > moglby
    >
    > Wszystko się zgadza co do planów kupna/zalożenia banku - nie zrezygnowali
    > tego .. ale CU chce mieć bank pod logo CU a nie Inteligo ... (z tego co
    wiem
    > nieoficjalnie oczywiście .. )
    I moglby miec. Inteligo to przeciez nazwa konta a nie banku, a wg. mnie
    zmiana nazwy z BGB na CUB to chyba nic wstydliwego =)

  • 6. Data: 2002-05-27 08:54:18
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > oczywiscie). Poza tym, jesli sie nie myle, majac wlasny bank, nie musialby
    > swojego zaplecza finansowego umieszczac w innym banku, no i dodatkowo

    Wszystko się zgadza co do planów kupna/zalożenia banku - nie zrezygnowali z

  • 7. Data: 2002-05-27 08:56:05
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Wszystko się zgadza co do planów kupna/zalożenia banku - nie zrezygnowali
    > tego .. ale CU chce mieć bank pod logo CU a nie Inteligo ... (z tego co
    wiem
    > nieoficjalnie oczywiście .. )

    to moze kupi polsat bank, znaczy Invest? :)

  • 8. Data: 2002-05-27 08:57:55
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > to moze kupi polsat bank, znaczy Invest? :)

    Nie spasi im reklamowanie konkurencji PTE =)

  • 9. Data: 2002-05-27 08:58:49
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Tak, tak .. tylko po co wówczas płacic grube pieniądze za marke na której
    im
    > nie zależy .... To naprawdę sporo jak za cos zbednego ...

    A ile beda musieli wydac na licencje, budynki, szkolenia, system, sprzet,
    reklamy i inne formy pozyskania klientow?

  • 10. Data: 2002-05-27 09:00:41
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>