  • 21. Data: 2002-05-28 09:20:23
    Temat: Re: inteligo - właściciel
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Masz jakies stare namiary .. :-))) zmienił się nam kod pocztowy i email
    tez
    > nie ten ... przecież jest podawany z każdym postem ....Plizzzzzz ......
    Ale

    no to wasza wina, ze nie uaktualniliscie w NASKu

  • 22. Data: 2002-05-28 09:43:18
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    > Ale
    >
    > no to wasza wina, ze nie uaktualniliscie w NASKu

    Niedługo wszystkie namiary sie zmienią - pewnei wtedy już uaktualnią -
    cierpliwości zatem .... A poza tym ja tu tylko sprzątam ...

  • 23. Data: 2002-05-28 09:44:55
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Niedługo wszystkie namiary sie zmienią - pewnei wtedy już uaktualnią -
    > cierpliwości zatem .... A poza tym ja tu tylko sprzątam ...

    A kawa, to w takim razie kawe tez dobra robisz? :)

  • 24. Data: 2002-05-28 10:39:13
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    > A kawa, to w takim razie kawe tez dobra robisz? :)

    sprzątaczki kawy nie robią - jest ścisły podział zadań - kawę parzą
    sekretarki ...

  • 25. Data: 2002-05-28 11:34:42
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > sprzątaczki kawy nie robią - jest ścisły podział zadań - kawę parzą
    > sekretarki ...
    a nie parzycielki ;-) ?

    pozdrawiam

    romekk

  • 26. Data: 2002-05-28 13:18:38
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Roman Kubik"

    > a nie parzycielki ;-) ?

    No nie - od tego przecież (kazdy szef płci męskiej o tym wie) jest
    odpowiednio "wykształcona" :-)) sekretarka ...Oj ludzie ludzie ....

    Pozdroofka

  • 27. Data: 2002-05-28 13:24:36
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No nie - od tego przecież (kazdy szef płci męskiej o tym wie) jest
    > odpowiednio "wykształcona" :-)) sekretarka ...Oj ludzie ludzie ....

    ale jako sprzataczka masz kluczyki do schowkow na szczotki... :)

  • 28. Data: 2002-05-28 13:33:11
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał

    > ale jako sprzataczka masz kluczyki do schowkow na szczotki... :)

    [zaraz mnie ktos na grupie zabije za OT]

    no mam - ale co w związku z powyższym ?

  • 29. Data: 2002-05-28 13:41:32
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > [zaraz mnie ktos na grupie zabije za OT]

    No wlasnie, jak mozesz, rozumiem ze chcesz byc na 1. msc w statach ale jak
    mozna ludziom zasmiecac, a tym samym utrudniac zycie w Internecie? =))