  • 11. Data: 2010-06-11 17:32:10
    Temat: Re: inteligo - wpłata w oddziale PKO BP
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-11 15:36, Animka pisze:

    > Spojrzałeś na temat? (wyżej)

    Ja tak. A ty?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 12. Data: 2010-06-11 18:18:37
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-06-11 15:44, Ranger pisze:

    > Dobre, heheh. Animka najwyraźniej jest także pod wpływem gorących
    > zwrotnikowych mas powietrza znad Sahary :)
    > Potwierdzam również, że wpłaty są bezpłatne i kasa jest od razu widoczna
    > na koncie odbiorcy, w końcu 1020 zobowiązuje :)

    Pisalam o PKO BP (jest w temacie!) i o tym, żeby zadzwonił na infolinię
    zapytać.

    --
    animka

  • 13. Data: 2010-06-11 18:38:25
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-11 20:18, Animka pisze:

    > Pisalam o PKO BP (jest w temacie!)

    W temacie jest też o wpłacie na Inteligo, a ty robisz zamieszanie z
    jakimś BPH...

    > i o tym, żeby zadzwonił na infolinię zapytać.

    A wystarczy wejść na faq Inteligo...

    http://www.inteligo.pl/pomoc/pytania-i-odpowiedzi/op
    eracje/wplaty/#answers

    Jak mogę wpłacić gotówkę na konto Inteligo?

    Wpłaty gotówki możesz dokonać:

    * bezpłatnie we wszystkich placówkach PKO Banku Polskiego

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 14. Data: 2010-06-11 19:27:04
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-06-11 20:38, Grejon pisze:

> [...]
    >
    > Jak mogę wpłacić gotówkę na konto Inteligo?
    >
    > Wpłaty gotówki możesz dokonać:
    >
    > * bezpłatnie we wszystkich placówkach PKO Banku Polskiego

    Czego jakiś magiel robisz bez przeczytania mojej odpowiedzi.
    Ja napisałam, że wplacałam w PKO BP 1 zł. na konto innego banku (BPH) i
    zapłaciłam 10 zł. prowizji. Więc czego szurasz maglarzu?

    --
    animka

  • 15. Data: 2010-06-11 19:33:31
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-11 21:27, Animka pisze:

    > Czego jakiś magiel robisz bez przeczytania mojej odpowiedzi.

    A czemu ty robisz magiel bez przeczytania pytania?

    > Ja napisałam, że wplacałam w PKO BP 1 zł. na konto innego banku (BPH)

    No właśnie. A Inteligo to nie do końca jest "inny bank"

    Zresztą kwestię wpłaty gotówki na Inteligo mamy już mam nadzieję
    wyjaśnioną więc proponuję EOT.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 16. Data: 2010-06-11 20:05:39
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > no to jak to w koncu jest bezpłatnie czy zdzieraja 10 zł

    Nie sluchaj Animki - nie dosc, ze pierdoli straszne glupoty,
    to jeszcze nie na temat :).

    PS
    Jesli przeczytasz tego maila,
    to znaczy ze potrafisz czytac i masz internet,
    wiec wejdz na strone inteligo i przeczytaj

    PS#2
    pierwsze dwie odpowiedzi sa poprawne, oto dowod:
    http://www.inteligo.pl/menu/konto/funkcjonalnosci/tr
    ansakcje/wplaty-i-wyplaty/
    :)

  • 17. Data: 2010-06-11 20:07:56
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Pisalam o PKO BP (jest w temacie!) i o tym, żeby zadzwonił na infolinię
    zapytać.

    Jak chcesz sprawdzic pogode, to dzwonisz do IMGW?

  • 18. Data: 2010-06-11 21:33:03
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Fri, 11 Jun 2010 14:59:29 +0200, Olin wrote:
    > Przy wpłacie na konto Intelygo prowizji nie ma.

    Warto jednak pamietac, ze wplaty w okienku PKO na konta firmowe zalozone w
    tymze sa juz platne. Podobnie jest tez w wielu innych bankach.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info