  • 1. Data: 2004-08-02 20:25:09
    Temat: inteligo...wrrr
    Od: "klimecki" <d...@g...pl>

    wczoraj odebralem papiery od kuriera, dzis z rana przystapilem do
    'aktywacji' ,niestety pod wlos, bo pani stwierdzila 'niezgodnosc mojej
    odpowiedzi' na pewne slynne pytanie. Upieralem sie przy swoim wiec odmowa
    dostepu, dalej sie upieram, wiec 'sprawdzimy nagrana rozmowe i w ciagu 7-u
    dni oddzwonimy. Mowie ze zalezy mi na czasie, dostaje propozycje, ze
    oddzwonia w ciagu 2 dni, jesli...przyznam ze to moja pomylka. Wrrr...ale 2
    dni to nie 7:). Przyznalem (wbrew sobie), oddzwonili, wymyslilem kosmicznie
    glupie pytanie i rownie denna odpowiedz, przebilem sie przez te wszystkie
    melodyjki w oczekiwaniu na zywa istote po drugiej stronie, po dlugich bojach
    wprowadzalem hasla by je zaraz zmienic, az uslyszalem zbawcze: konto
    aktywne, katra aktywna, pin nadany, wprowadzony, aktywny, haslo telefoniczne
    zmienione i przyjete. Ech ulga. Bylem w pracy, wiec juz sobie odpuscilem
    logowanie przez www. I to byl blad. Dopiero niedawno w domowym zaciszu
    zobaczylem ze jeden ze znakow hasla www jest jakis dziwny - chyba
    niedodrukowany - cos miedzy 1, I, L -sam nie wiem, proby logowania skonczyly
    sie wiadomo jak (tak, blokada...). Czy moge uzyskac przez biuro obslugi samo
    nowe haslo na www? Czy znow, wypelnianie, zglednie telefon, kurier, koperta
    itp i znow nic od reki? moze ktos przerabial ten temat?
    ps. juz jakis czasem uzywam mBanku i jestem zadowolony, nie mialem przygot
    jak wyzej, pomysl z inteligo powstal niedawno z racji bankomatow
    (wylacznie), czy mam liczyc na jeszcze jakies szopki?:), moze to zemsta
    (takie fatum) marmurowego pko sa, ktore porzucilem w poniedzialek?
    pozdrawiam Grupowiczow
    kp

  • 2. Data: 2004-08-02 20:54:18
    Temat: Re: inteligo...wrrr
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik klimecki napisał:

> [...]
    > (wylacznie), czy mam liczyc na jeszcze jakies szopki?:), moze to zemsta
    > (takie fatum) marmurowego pko sa, ktore porzucilem w poniedzialek?

    Hehehe, ja wlasnie zapomnialem hasla do www mBanku. Zdarza sie. Kazdy
    cholerny bank wymaga czegos innego (jeden pozwala na same cyferki, inny
    chce literki i cyferki, a jeszcze inny dodatkowo przynajmniej jedna
    literke mala i jedna wielka), a pare kont mam. Na www pod informacja o
    blokadzie napisali o metodzie odblokowania, tylko ze haslo telefoniczne
    tez zapomnialem, a ci debile jeszcze pytaja o nie na wyrywki, co mnie
    calkowicie z rytmu wybija. Zgroza po prostu. Wlasnie chcialem wreszcie
    jakas kase do mBanku puscic, zeby konto ozywic, ale na szczescie
    sprawdzilem najpierw czy jeszcze pamietam haslo.

    W BePeHahahaha mam podobne problemy. Haslo do podpisywania przelewow
    trafiam z reguly za 5 razem. ;-)))))

    A z Inteligo 0 (slownie: zero) problemow. Podobnie z Millenetem. Pewnie
    dlatego, ze mozna uzywac samych cyferek w haslach.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-08-02 21:20:35
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > A z Inteligo 0 (slownie: zero) problemow. Podobnie z Millenetem.
    > Pewnie dlatego, ze mozna uzywac samych cyferek w haslach.

    tyle ze w Millennium mozna _tylko_ cyferki. I tam najczesciej walily mi sie
    hasla...

    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-08-03 04:21:44
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> zapodał(a):

    > Hehehe, ja wlasnie zapomnialem hasla do www mBanku.
    [...]

    Jak znasz PIN do teleserwisu: to nie problem.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 5. Data: 2004-08-03 06:25:53
    Od: "PshemeK" <p...@o...pl>

> [...]
    >
    > A z Inteligo 0 (slownie: zero) problemow. Podobnie z Millenetem. Pewnie
    > dlatego, ze mozna uzywac samych cyferek w haslach.

    Zapomniałeś hasła do logowania, hasła do odblokowania (telefonicznego),
    hasła do klucza w BPH.....
    Biorąc pod uwagę fakt, że SAM to wszystko ustalałeś, to może zastanów się
    jeszcze raz, kto tu jest debilem ?
    Wolałbyś, żeby Ci odblokowali konto jak zadzwonisz i podasz nazwisko?

    PshemeK

  • 6. Data: 2004-08-03 09:29:58
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik PshemeK napisał:

    > Zapomniałeś hasła do logowania, hasła do odblokowania (telefonicznego),
    > hasła do klucza w BPH.....
    > Biorąc pod uwagę fakt, że SAM to wszystko ustalałeś, to może zastanów się
    > jeszcze raz, kto tu jest debilem ?

    Ooooo, jak ostro. Za duzo pepsi lub innego syfu pijesz.

    A wracajac do tematu. Od lat mam wypracowane pewne standardy dotyczace
    uzywanych przeze mnie hasel. I wcale nie sa to hasla typu dupa, czy rok
    urodzenia. Poniewaz jednak liczba hasel mi rosnie i rosnie liczba
    standardow, ktore ktos mi narzuca, to sytuacja mi sie komplikuje.
    Poniewaz nie mam w zwyczaju notowac hasel, to jak rzadko ich uzywam, to
    zapominam, a proces przypominania czesto wymaga wiekszej liczby prob niz 3.

    Poza tym bardzo lubie hasla skladajace sie tylko z cyfr. Nawet jak maja
    po 8 i wiecej znakow.

    > Wolałbyś, żeby Ci odblokowali konto jak zadzwonisz i podasz nazwisko?

    Nie wiem co bym wolal, z BePeHahahaha sobie radze (po kazdym kolejnym
    przelewie liczba prob maleje ;-) ), ale wyrywkowe pytania o cyfry z
    hasla w mBanku jest dla mnie nie do przyjecia, bo wymaga zapisania hasla
    i ponumerowania znakow. To jest czysty debilizm.

    Bartol

  • 7. Data: 2004-08-03 10:17:39
    Od: "PshemeK" <p...@o...pl>

    > Ooooo, jak ostro. Za duzo pepsi lub innego syfu pijesz.

    Być może. Ale to nie zmienia faktu, że nie rozumiem dlaczego nazywasz
    debilem kogoś, kto stara się jak najlepiej zabezpieczyc Twoją kasę. A jak
    masz problem z zapamiętaniem kolejności 6 cyfr, to sobie wymyśl coś
    prostszego np. 227865

> [...]
    > Poniewaz nie mam w zwyczaju notowac hasel, to jak rzadko ich uzywam, to
    > zapominam, a proces przypominania czesto wymaga wiekszej liczby prob niz

    To ustal sobie jedno hasło. I zmieniaj w nim tylko wielkość znaków czy
    kolejność cyfr. Albo hasła które łatwo będziesz mógł dopasować do danej
    uługi : mBart0l1234, bPHartol1234

    > Poza tym bardzo lubie hasla skladajace sie tylko z cyfr. Nawet jak maja
    > po 8 i wiecej znakow.

    BPH : jedna duża, jedna mała, jedna cyfra, w sumie min 10 : B123456789b
    mBank : nie mam pojęcia jak : m987654321M, albo - jeśli za trudne -
    M123456789m
    co tam jeszcze masz ?

> [...]
    > hasla w mBanku jest dla mnie nie do przyjecia, bo wymaga zapisania hasla
    > i ponumerowania znakow. To jest czysty debilizm.

    No i się doczekaliśmy. BPH cacy, mBank be. Że zacytuję Halamę : '... ja
    wiedziałem, że tak będzie.. '.
    A poza tym to nie jest debilizm tylko hasło maskowane. Tak się to nazywa.
    Zostało wymyślone m.in. po to, żeby potem ktoś nie miał pretensji, że musi
    przez telefon podawać całe hasło. Zapewne sam byś miał (tak, wiem,
    spekulacje. Wycofuję ostatnie zdanie wysoki sądzie).

    PshemeK

    PS. Krótki kurs tworzenia haseł (powyżej) był gratis. :)

  • 8. Data: 2004-08-03 10:54:01
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > 3.
    >
    > To ustal sobie jedno hasło. I zmieniaj w nim tylko wielkość znaków czy
    > kolejność cyfr. Albo hasła które łatwo będziesz mógł dopasować do danej
    > uługi : mBart0l1234, bPHartol1234

    Ja swoje metody mam i sa OK, pod warunkiem ze moge wykonac wiecej prob w
    rzadko uzywanych miejscach.

    > BPH : jedna duża, jedna mała, jedna cyfra, w sumie min 10 : B123456789b
    > mBank : nie mam pojęcia jak : m987654321M, albo - jeśli za trudne -
    > M123456789m
    > co tam jeszcze masz ?

    No wlasnie. Jak korzysta sie z pewnej puli kombinacji, to czasami
    przypomnienie sobie hasla wymaga wiekszej liczby prob niz 3. I tu jest
    problem.

    > No i się doczekaliśmy. BPH cacy, mBank be. Że zacytuję Halamę : '... ja
    > wiedziałem, że tak będzie.. '.

    No i zupelnie nie masz racji. Do tego usilujesz naciagac czyjes
    wypowiedzi. Napisalem we wczesniejszym poscie, ze dla mnie OK jest
    Inteligo i Millenet, bo mam same cyferki. A o mojej milosci do
    BePeHahahaha mozesz spokojnie na liscie niejedno przeczytac. ;-P

> [...]
    > przez telefon podawać całe hasło. Zapewne sam byś miał (tak, wiem,
    > spekulacje. Wycofuję ostatnie zdanie wysoki sądzie).

    To jest IMHO bzdura, bo wymaga uzywania albo krotykich hasel, albo ich
    zapisywania, zeby szybko podawac znaki na wyrywki. Ja nie mam zadnych
    oporow w podawaniu calego hasla przez telefon. Nie wiem skad Ci przyszlo
    do glowy, ze "Zapewne sam byś miał". Znowu tfurczosc wlasna?

    Bartol

  • 9. Data: 2004-08-03 10:54:07
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 02 Aug 2004 22:54:18 +0200, w <cem9lo$ndn$1@inews.gazeta.pl>, Bartol
    Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(-a):

    > Zgroza po prostu. Wlasnie chcialem wreszcie
    > jakas kase do mBanku puscic, zeby konto ozywic, ale na szczescie
    > sprawdzilem najpierw czy jeszcze pamietam haslo.

    Use the Opera, Luke...

  • 10. Data: 2004-08-03 10:57:59
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Radoslaw P. napisał:

    > Use the Opera, Luke...

    No super, a co takiego da mi Opera, czego nie daje Mozilla?

    Bartol