  • 11. Data: 2004-08-03 10:58:29
    Temat: Re: inteligo...wrrr
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 3 Aug 2004 12:17:39 +0200, w <cenok7$17e$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "PshemeK" <p...@o...pl> napisał(-a):

    > Być może. Ale to nie zmienia faktu, że nie rozumiem dlaczego nazywasz
    > debilem kogoś, kto stara się jak najlepiej zabezpieczyc Twoją kasę.

    Tak a propos "zabezpieczeń" w tym parabanku -- dalej jest tak, że podczas
    ładowania strony klikasz w pole Hasło, zaczynasz wpisywać hasło, a po
    załadowaniu skrypt przenosi ciebie do pola Identyfikator i ku uciesze
    zgromadzonej obok ciebie gawiedzi pojawia się tam piękne "dupa1234" albo coś w
    tym stylu? ;))

  • 12. Data: 2004-08-03 11:09:34
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 03 Aug 2004 12:57:59 +0200, w <cenr3g$26l$2@inews.gazeta.pl>, Bartol
    Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(-a):

    > No super, a co takiego da mi Opera, czego nie daje Mozilla?

    A nie wiem. Mozilla pamięta hasła?

  • 13. Data: 2004-08-03 11:19:33
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > A nie wiem. Mozilla pamięta hasła?

    To dosyc standardowa funkcja i nawet IE ja ma. Ale uzywam jej tylko do
    pamietania roznych smieciowych hasel, a nie bankowych.

    Bartol

  • 14. Data: 2004-08-03 11:26:36
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 03 Aug 2004 13:19:33 +0200, w <censbu$7k4$1@inews.gazeta.pl>, Bartol

    > To dosyc standardowa funkcja i nawet IE ja ma.

    IE nie ma. IE nie spamięta w mBanku nawet loginu (z winy mbanku zresztą).

  • 15. Data: 2004-08-03 11:46:54
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > IE nie ma. IE nie spamięta w mBanku nawet loginu (z winy mbanku zresztą).

    Mozliwe, IE uzywam baaaaardzo rzadko.

    Bartol

  • 16. Data: 2004-08-03 19:00:14
    Od: "klimecki" <d...@g...pl>

    zadzwonilem, autoryzacja ok [ps. ile razy mozna pytac o panienskie
    matki?:)], wyjasnilem w czym rzecz (nieszczesna literka w hasle www),
    paniena zapytala czy bede mial dostep do netu w ciagu pol godziny bo haslo,
    ktore zaraz sobie nadam bedzie wlasnie tylko tyle czasu wazne. Nadalem nowe
    [numer tel Bylej:)], zaraz zmienilem przez www. Uff obylo sie bez papierow,
    plus dla obslugi, bo juz myslalem, ze po wczorajszych doznaniach z ta
    odmiana pko nie bedzie lekko:>
    dzieki i pozdrawiam
    ps. jak dlugo 'idzie' przelew z mBanku do inteligo?

    kp

  • 17. Data: 2004-08-03 19:36:02
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > To jest IMHO bzdura, bo wymaga uzywania albo krotykich hasel, albo ich
    > zapisywania, zeby szybko podawac znaki na wyrywki. Ja nie mam zadnych
    > oporow w podawaniu calego hasla przez telefon. Nie wiem skad Ci przyszlo
    > do glowy, ze "Zapewne sam byś miał". Znowu tfurczosc wlasna?

    eee. bzdury opowiadkasz bartol :) jesli bylaby koniecznosc podawania
    calego hasla za kazdym razem to moznaby takie haslo nagrac i pozniej
    odtworzyc. a jak podajesz tylko niektore znaki z hasla to potencjalny
    cwaniak juz nie ma takiej mozliwosci aby Twoje haslo poznac i pozniej
    wykorzystac do przeprowadzenia transakcji z Twojego konta via tel :P

    teraz juz wiesz po co to jest? i nie trzeba zapisywac, wystarczy pamietac
    uklad z klawiatury telefonu i bez problemu wstukujesz haslo na wyrywki :)

    pozdr.
    marcin

  • 18. Data: 2004-08-03 20:39:24
    Od: "PshemeK" <p...@o...pl>

    > Ja swoje metody mam i sa OK, pod warunkiem ze moge wykonac wiecej prob w
    > rzadko uzywanych miejscach.

    Więcej prób dla Ciebie = więcej prób dla kogoś kto ew. będzie się chciał
    dostać.

    > No wlasnie. Jak korzysta sie z pewnej puli kombinacji, to czasami
    > przypomnienie sobie hasla wymaga wiekszej liczby prob niz 3. I tu jest
    > problem.

    To ustal jedno hasło i zmieniaj ostatni znak.

    > No i zupelnie nie masz racji. Do tego usilujesz naciagac czyjes
    > wypowiedzi. Napisalem we wczesniejszym poscie, ze dla mnie OK jest
    > Inteligo i Millenet, bo mam same cyferki. A o mojej milosci do
    > BePeHahahaha mozesz spokojnie na liscie niejedno przeczytac. ;-P

    no...

    > To jest IMHO bzdura, bo wymaga uzywania albo krotykich hasel, albo ich
    > zapisywania, zeby szybko podawac znaki na wyrywki.

    Nie mam konta w mBanku. Czy tam rzeczywiście tak jest, że trzeba szybko
    podać ?

    > Ja nie mam zadnych
    > oporow w podawaniu calego hasla przez telefon. Nie wiem skad Ci przyszlo
    > do glowy, ze "Zapewne sam byś miał". Znowu tfurczosc wlasna?

    Przyszło mi to do głowy czytając Twoje posty. Bardzo mało w nich pochwał,
    natomiast bardzo dużo narzekania i wytykania jakichkolwiek (Twoim zdaniem)
    niedogodności w korzsystaniu z systemów bankowych. A poza tym skoro
    przyczepiłeś się do podawania wybranych znaków z hasła paszczowo przez
    telefon, to można się spodziewać (przez analizę ww. postów na pbb), że
    jakbyś miał podawać całe, to byłbyś skłonny się przyczepić, że ktoś może
    podsłuchać i dlaczego masz podawać jakiemuś konsultantowi swoje hasło w
    całości. Ale była to tylko spekulacja, co też pozwoliłem sobie napisać.

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 19. Data: 2004-08-03 21:35:43
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik bd napisał:

> [...]
    > cwaniak juz nie ma takiej mozliwosci aby Twoje haslo poznac i pozniej
    > wykorzystac do przeprowadzenia transakcji z Twojego konta via tel :P

    Eeeee, a hasla jednorazowe?

    > teraz juz wiesz po co to jest? i nie trzeba zapisywac, wystarczy pamietac
    > uklad z klawiatury telefonu i bez problemu wstukujesz haslo na wyrywki :)

    No wlasnie. Uklad klawiatury w telefonie jest odwrotny niz klawiatury
    numerycznej w komputerze. To pierwsza trudnosc. Poza tym ja mniej
    zwracam uwage na numerki, a bardziej na uklad, szczegolnie jak sie spiesze.

    Bartol

  • 20. Data: 2004-08-03 21:41:51
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik PshemeK napisał:

    > Więcej prób dla Ciebie = więcej prób dla kogoś kto ew. będzie się chciał
    > dostać.

    Jak by na to nie spojrzec.

    > To ustal jedno hasło i zmieniaj ostatni znak.

    To nie takie hop siup po kanapie. Tam gdzie moge stosowac hasla tylko
    cyfrowe, tam mam tylko cyferki, a tam gdzie nie moge to musze dodatkowo
    literki. No i burdel w haslach mi sie robi. ;-) Poza tym zapomnialem
    jakiej struktury hasla wymaga mBank i stad dodatkowy problem.

    > Nie mam konta w mBanku. Czy tam rzeczywiście tak jest, że trzeba szybko
    > podać ?

    Tak zapiernicza, ze nie jestem w stanie spokojnie policzyc w myslach
    znakow w hasle. Zdecydowanie za szybko.

> [...]
    > niedogodności w korzsystaniu z systemów bankowych. A poza tym skoro
    > przyczepiłeś się do podawania wybranych znaków z hasła paszczowo przez

    Eeeee? Paszczowo przez telefon? A gdzie tak maja? W moich bankach zawsze
    hasla leca z klawiatury.

    Aaaaaa, w BOKu Plusa podaje sie telekod slownie, ale oni sa zacofani
    technologicznie. ;-)))))

> [...]
    > podsłuchać i dlaczego masz podawać jakiemuś konsultantowi swoje hasło w
    > całości. Ale była to tylko spekulacja, co też pozwoliłem sobie napisać.

    Niech podsluchuja. Hasla jednorazowe lub token zalatwiaja sprawe.

    Bartol