  • 1. Data: 2003-02-20 11:45:30
    Temat: internet banking a ZUS i US
    Od: Peptulis Amargolis <W...@i...pl>

    Czesc,

    czy wystarczy tylko np. mbank przy prowadzeniu firmy, jezeli chodzi o
    ZUS i US? Chodzi glownie o to, ze przy przelewach nie bede mial
    pieczatki. Czy te pieczatki sa do czegos potrzebne? Ja wiem, ze moge
    sobie zarzyczyc potwierdzenie, ale ono kosztuje az 5 zl.

    Jaka jest praktyka osob prowadzacych jednoosobowe firmy? Czy nie
    lepiej miec te pieczatke na przelewach do ZUS i US. Z tymi
    instytucjami nigdy nic nie wiadomo!!!

    Prosilbym o rade jak postepowac.

    Pepto

    -----------
    p.s. jezeli mozna to takze na priv! pepto MALPA ita.pwr.wroc.pl

  • 2. Data: 2003-02-20 12:19:04
    Temat: Re: internet banking a ZUS i US
    Od: "%oil" <c...@a...konto.pl>

> [...]
    >
    > Jaka jest praktyka osob prowadzacych jednoosobowe firmy? Czy nie
    > lepiej miec te pieczatke na przelewach do ZUS i US. Z tymi

    Za 5zl i tak nie bedziesz mial pieczatki ,ja dukuje z pc i w zusie juz
    bylem i ok!

    Ktos kiedys na tej grupie powiedzial "Im nizej tym gorzej'' potwierdzam
    baran z telewizji kablowej Vectra podwazal oryginalnosc tego wydruku (kwota
    26zl) sugerujac ze moglem dokument przedytowac chodilo o date!A sam mówil
    wczesniej ze trzeba dostarczyc oryginal lub ksero przelewu hihi.

    -----------

  • 3. Data: 2003-02-20 12:44:04
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > 26zl) sugerujac ze moglem dokument przedytowac chodilo o date!A sam mówil
    > wczesniej ze trzeba dostarczyc oryginal lub ksero przelewu hihi.

    He he.. może dlatego że wie o co chodzi? :-)))
    Szeregowe "panie z okienka" pewnie z e-bankami nie mają
    styczności i traktują komputer jak świętą krowę.

    Pix

  • 4. Data: 2003-02-20 12:52:23
    Od: Peptulis Amargolis <W...@i...pl>

    >sobie zarzyczyc

    zazyczyc - of course

    Pepto

    -----------
    p.s. jezeli mozna to takze na priv! pepto MALPA ita.pwr.wroc.pl

  • 5. Data: 2003-02-20 13:14:47
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Peptulis Amargolis <W...@i...pl> napisal w

> [...]
    > pieczatki. Czy te pieczatki sa do czegos potrzebne? Ja wiem, ze moge
    > sobie zazyczyc potwierdzenie, ale ono kosztuje az 5 zl.

    W tej chwili juz nawet Telepekao24 nie podbija wyciagów.

    > Jaka jest praktyka osob prowadzacych jednoosobowe firmy? Czy nie
    > lepiej miec te pieczatke na przelewach do ZUS i US. Z tymi
    > instytucjami nigdy nic nie wiadomo!!!

    Jedyny sposób na zabezpieczenie sobie tylów, to okresowo wystepowac do
    ZUS-u o zaswiadczenie o niezaleganiu ze skladkami. Natomiast w przypadku
    gdy ktos kwestionuje Twoja wplate, ta prosisz go o pisemne oswiadczenie,
    ze wplata nie wplynela, celem reklamowania w banku zaginionych
    pieniedzy. Taka prosba na ogól wystarcza do zamkniecia sprawy :)

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pulapke w adresie!)

  • 6. Data: 2003-02-20 17:30:09
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 Feb 2003 13:44:04 +0100,
    osoba podpisana: pix <p...@w...pl>
    napisała:
    > (kwota
    >
    > He he.. może dlatego że wie o co chodzi? :-)))

    Gdyby wiedział o co chodzi to by wiedział, że pieniądze muszą _wpłynąć_
    na ich konto a nie _zostać wysłane_ z konta klienta.

    KJ

    --
    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill

  • 7. Data: 2003-02-20 18:08:24
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    ja tak robie i nie mam problemów

  • 8. Data: 2003-02-23 10:25:02
    Od: "krab" <k...@h...pl____>

    Uzytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> napisal >
    Jedyny sposób na zabezpieczenie sobie tylów, to okresowo wystepowac do
    > ZUS-u o zaswiadczenie o niezaleganiu ze skladkami.

    :-)
    tez tak myslalem i zbieralem raz na rok zaswiadczenia o niezaleganiu :-) tak
    dla swojego spokoju
    hi hi - niedawno zadzwonili do mnie z zusu, ze 2 lata temu nie zaplacilem
    kwoty 20 zl :-)) tam jest cuuuudowny burdel :-)
    ale zaswiadczenie warto miec ;-) bo ono nie dla zusu tylko do okazania - np
    w szpitalu zamiast ostatniego wyciagu z konta intetowego.itp