  • 1. Data: 2004-12-23 10:18:19
    Temat: internetowe banki w euro lub dolarze
    Od: "Zenek" <e...@o...pl>

    Witam
    Szukam jakiegos banku internetowego raczej zagranicznego, w którym mógł bym
    założyć rachunek w euro lub dolarze będąc w Polsce. Czyli bez konieczności
    stawiania się osobiście w banku. Mam tylko obywatelstwo polskie.

    Z góry dziękuje za odpowiedzi.
    Michał "Zenek" M.

  • 2. Data: 2004-12-23 11:02:10
    Temat: Re: internetowe banki w euro lub dolarze
    Od: "Patek" <g...@h...com>

    Szwajcaria
    https://www.postfinance.ch/

    Nie musisz byc osobiscie.

    To jedyny jaki znalazlem gdzie mozna zalozyc konto przez Internet.

    Jesli sa inne, daj mi znac.

    Patek

  • 3. Data: 2004-12-23 16:24:04
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>