  • 1. Data: 2007-05-10 16:11:38
    Temat: inwestowanie
    Od: "Lukas" <l...@o...pl>

    Jaką porponujecie firmę, dzięki której mozna kupić jakiś program
    inwestowania w TFI?

  • 2. Data: 2007-05-10 16:18:33
    Temat: Re: inwestowanie
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jaką porponujecie firmę, dzięki której mozna kupić jakiś program
    > inwestowania w TFI?

    żadną! lepiej samemu oszczędzaj

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-05-10 16:28:26
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lukas" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jaką porponujecie firmę, dzięki której mozna kupić jakiś program
    > inwestowania w TFI?

    za darmo
    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/index.ht
    ml

  • 4. Data: 2007-05-10 18:16:35
    Od: "Lukas" <l...@o...pl>

    > http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/index.ht
    ml

    w mBanku nie ma pełnej gamy funduszy tylko kilkanaście wybranych

    > żadną! lepiej samemu oszczędzaj

    nie mam czasu na to? nie znam sie na tym i chce to powieżyć profesjonalnej
    firmie.
    Jaką proponujecie?

  • 5. Data: 2007-05-10 18:27:47
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    ml

    > w mBanku nie ma pełnej gamy funduszy tylko kilkanaście wybranych

    Od kiedy ponad 100 funduszy to kilkanaście?

    Jeśli chcesz płacić haracz jakiejś "profesjonalnej firmie", to droga wolna.
    Dla ludzi, którym nie zależy na pieniądzach wymyślono skandie czy inne
    aegony - tam już pewnie na ciebie czekają.

  • 6. Data: 2007-05-10 18:28:13
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 10 May 2007 20:16:35 +0200,
    osoba podpisana: Lukas <l...@o...pl>
    napisała:
    [...]
    > nie mam czasu na to? nie znam sie na tym i chce to powieżyć profesjonalnej
    > firmie.
    > Jaką proponujecie?

    Państwowe Wydawnictwo Naukowe.
    KJ

    Uwolnić słonia !!!

  • 7. Data: 2007-05-10 18:34:17
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Lukas <l...@o...pl> wrote:

    > Jaką porponujecie firmę, dzięki której mozna kupić jakiś program
    > inwestowania w TFI?

    A ile masz setek tysięcy?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2007-05-10 18:38:07
    Od: "Lukas" <l...@o...pl>

    > A ile masz setek tysięcy?

    nie ale na poczatek jakies 80tyś by się znalazło

  • 9. Data: 2007-05-10 20:37:30
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Lukas pisze:

    > nie ale na poczatek jakies 80tyś by się znalazło

    Moja koleżanka w pracy, której podrzuciłem tego linka:
    http://www.opera.pl/aktualnosci/download/artykul_for
    bes_052007.pdf
    Po przeczytaniu wzięła kartkę papieru trochę policzyła i zaczęła
    zakładać konto w mBanku - po co komuś płacić, niemałe pieniądze, a
    ryzyko w zasadzie prawie to samo. Poza tym jakbyś się wciągnął to zabawa
    jest całkiem niezła ;)

    PS No i możesz znaleźć np takiego "doradcę" http://rozbicki.info/ ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 10. Data: 2007-05-11 06:21:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > nie ale na poczatek jakies 80tyś by się znalazło

    skoro nie chcesz sam, to wejdz w PSO (Program Systematycznego
    Oszczedzania) w ktoryms z TFI

    bedziesz musial przelewac na konto funduszu okreslona miesiecznie kwote,
    oczywiscie dodatkowe wplaty wlasne rowniez mozesz wnosic...

    ale to samo (taniej) masz w mBanku, wybierz kilka funduszy i
    systematycznie wlacaj na nie kase, nic wiecej nie musisz robic

    --
    pozdr.
    RobertS