  • 1. Data: 2010-05-22 19:14:37
    Temat: inwestycja w słomiany interes ;]
    Od: "Krzysztof" <x...@x...pl>

    Tak czytając o powodzi na onecie zacząłem się zastanawia c
    czy na WGPW można zainwstować w żywność, zboża licząc
    na wysokie ceny w tym roku, ew. firmy które na tym zarabiają ?

    Po za tym żywność wydaje się wyglądać dobrze przy reszcie rynku,
    przypuszczam że nie jest tak wysoko jak złoto a przy tym nie jest
    też papierem, który się dodrukuje i nie jest akcją, która jest podatna
    na ataki strachu przy obecnej niepewności.

    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2010-05-22 19:23:57
    Temat: Re: inwestycja w słomiany interes ;]
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Krzysztof" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > też papierem, który się dodrukuje i nie jest akcją, która jest podatna
    > na ataki strachu przy obecnej niepewności.

    Ale jest podatna na zgnicie, wysypanie, przeterminowanie, suszę itp kwestie.

  • 3. Data: 2010-05-22 19:57:47
    Od: "Krzysztof" <x...@x...pl>

    > Ale jest podatna na zgnicie, wysypanie, przeterminowanie, suszę itp
    > kwestie.

    susza jest chyba dobra, mam na myśli firmy które już mają zapasy i będą je
    upłynniać
    przy kataklizmach typu susza, powódź.
    Z drugiej strony jeśli ktoś miał magazyn i mu go zalało w powodzi...

    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 4. Data: 2010-05-22 21:07:24
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Krzysztof pisze:
> [...]
    > też papierem, który się dodrukuje i nie jest akcją, która jest podatna
    > na ataki strachu przy obecnej niepewności.

    WGPW nie inwestuje ona zbiera prowizje od frajerow za handel papierem
    toaletowym.

  • 5. Data: 2010-05-23 06:21:51
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-05-22 23:07, zenek wrote:
    > WGPW nie inwestuje ona zbiera prowizje od frajerow za handel papierem
    > toaletowym.

    Na WGPW nie ma papieru - akcje sa "elektroniczne"...

    Pozdro

    Masel

  • 6. Data: 2010-05-23 08:46:16
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Użytkownik "Krzysztof" <x...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Ale jest podatna na zgnicie, wysypanie, przeterminowanie, suszę itp
    > kwestie.

    Oraz głupotę i pazerność właścicieli np DUDA

  • 7. Data: 2010-05-23 21:04:59
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Oraz głupotę i pazerność właścicieli np DUDA

    Coś tu była mowa o fundach, gdzieś się wypowiadałem.
    No na pewno o takich nie mówiłem, bo nie mam o tym zielonego pojęcia.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-05-23 21:07:07
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Chodziło mi wyzej (nizej) o fundy "prywatne", "zamknięte" itp.; dla
    ścisłosci.

  • 9. Data: 2010-05-23 21:08:49
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    oznan.pl...

    > Na WGPW nie ma papieru - akcje sa "elektroniczne"...
    >
    > Pozdro
    >
    > Masel

    Przybliż proszę terminologię, to ciekawe.

  • 10. Data: 2010-05-24 21:12:44
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-05-23 23:08, skippy wrote:
    > Przybliż proszę terminologię, to ciekawe.

    Analogicznie do "elektroniczne ksiegi wieczyste"
    - http://prawo.vagla.pl/node/2430
    - http://www.google.pl/search?q=elektroniczne+ksiegi+w
    ieczyste

    Zeby byc bardziej trendy powinienem napisac, ze one sa "wirtualne" :-)

    Pozdro

    Maseł