  • 1. Data: 2002-09-07 09:11:20
    Temat: jak "skeszowac" niemiecki czek?
    Od: v...@p...onet.pl

    dostalem czek z commerzbanku z niemiec - i zastanawiam sie gdzie go moge
    zrealizowac w polsce i jakie sa prowizje bankow (roznia sie czy nie?)

    pozdrawiam,
    radek

  • 2. Data: 2002-09-07 13:53:06
    Temat: Re: jak "skeszowac" niemiecki czek?
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dostalem czek z commerzbanku z niemiec - i zastanawiam sie gdzie go moge
    > zrealizowac w polsce i jakie sa prowizje bankow (roznia sie czy nie?)
    >
    > pozdrawiam,
    > radek

    Pekao S.A. - 0.25% min 10 zł. W praktyce najszybciej - do miesiąca... (ale
    to już prywatny komentarz).

  • 3. Data: 2002-09-07 18:57:34
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Pekao S.A. - 0.25% min 10 zł. W praktyce najszybciej - do miesiąca... (ale
    > to już prywatny komentarz).

    Popieram, w tej materii Pekao S.A. jest niezły. A jak jeszcze masz u nich
    konto, to już idzie jak po maśle.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl
    (stare i najnowsze regulaminy NOM tamże do obejrzenia)

  • 4. Data: 2002-09-07 19:48:40
    Od: v...@p...onet.pl

    > Popieram, w tej materii  Pekao S.A. jest niezły. A jak jeszcze masz u nich
    > konto, to już idzie jak po maśle.

    konto w pekao oczywiscie zlikwidowalem :)

  • 5. Data: 2002-09-11 15:40:42
    Od: v...@p...onet.pl

    > Pekao S.A. - 0.25% min 10 zł. W praktyce najszybciej - do miesiąca... (ale
    > to już prywatny komentarz).

    dzisiaj w pekao powiedziano mi, ze takich czekow juz nie realizuja, w paru
    innych bankach w ogole "czekow niet" (multi, raiffaisen, lukas, lg petro), w
    innych zagranicznych niet (nordea), a w jeszcze innych tylko inkaso na ROR
    (millenium, bgz, ing, pbk, kredyt)

    w koncu zalozylem ROR w millenium, zeby w ogole moc zrealizowac czek, bo
    okazalo sie, ze dzisiaj mija waznosc czeku - zagraniczne czeki wazne sa w
    polsce tylko 10 dni czy jakos tak

  • 6. Data: 2002-09-12 14:24:39
    Od: r...@c...pl

    Jesli bank bardzo znany to mozna za 1.5% sprzedac czek, czasami go kupią.
    Tzw inakso trwa do 6 tygodni ale taniej ok 10 zł.

    Radon

  • 7. Data: 2002-09-12 14:42:02
    Temat: Re: jak
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    pamietam z pracy w banku ze bardziej i mniej dziwne czeki przyjmowal do inkasa
    oddzial Pekao na Mazowieckiej - mowie o Wwie - bo pozostale banki niechetnie
    do tego podchodzily

    >Jesli bank bardzo znany to mozna za 1.5% sprzedac czek, czasami go kupią.
    >Tzw inakso trwa do 6 tygodni ale taniej ok 10 zł.
    >
    >Radon

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl