  • 11. Data: 2009-10-15 06:50:56
    Temat: Re: jak Alior wznawia kartę
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 14 Oct 2009 18:31:22 -0700, mucher napisał(a):

    > Nowa karta też tylko na rok?

    Na czy. Czy lata ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 12. Data: 2009-10-15 06:52:07
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 15 Oct 2009 06:41:02 +0000, xbartx napisał(a):

    > Ja mam lepszą sztuczkę. Zmieniłem, bo trudach i bojach okres rozliczenia
    > karty, no i dostałem nową kartę a starą zamknęli. No i teraz najlepsze:
    > jak wykonam przelew z kk na swój ROR to przelew idzie, ze starej karty.

    Moja bankierka mówi, że informatycy jeszcze nie poradzili sobie ze
    sztuczką pt. "zmiana okresu rozliczeniowego karty". Wniosek złożyłem w
    lutym albo marcu, wczoraj go wycofałem -- nawet w Polbanku zajęło to
    mniej czasu ;-)

    No cóż, nie ma produktu idealnego.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 13. Data: 2009-10-15 07:22:58
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 14.10.09 22:53, Olgierd pisze:
> [...]
    > "Alior Bank" napisane -- Citi jednak lepiej się kryje). W sumie zgodnie z
    > regulaminem, który mówi, że kartę się wznawia na 60 dni przed upływem
    > ważności nowej.
    >
    > Zważywszy, że aliorowski plastik się mocno zużywa (a wymiana jest niby
    > płatna -- nowa niby jest troszkę inna, ale wokół nazwiska już prześwieca
    > jakieś srebrne...), postanowiłem poużywać starej jeszcze do listopada.
    >
    > I się właśnie teraz loguję do systemu, patrzę -- a moja (stara) karta już
    > jest nieaktywna.
    > Dodam, że żadnej wiadomości "proszę szybciutko aktywować nową kartę, bo

    Może trafiła Cię akcja anty-skimmingowa???

    --
    Pete

  • 14. Data: 2009-10-15 07:39:35
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    w zeszłym roku dostalem od Aliora debetowke, ale jej nie aktywowalem
    (okazala sie niepotrzebna) ciekawe czy mimo wszystko bank przesle mi
    nową kartę?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2009-10-15 08:32:39
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 15 Oct 2009 06:52:07 +0000, Olgierd napisał(a):

> [...]
    > sztuczką pt. "zmiana okresu rozliczeniowego karty". Wniosek złożyłem w
    > lutym albo marcu, wczoraj go wycofałem -- nawet w Polbanku zajęło to

    No ale jest obejście - otrzymanie nowej karty ;)

    --
    xbartx

  • 16. Data: 2009-10-15 11:34:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

> [...]

    > Dopiero teraz to odkryłem i zgłosiłem, ale jakoś brak odpowiedzi, ze
    > strony banku. Karta zamknięta i zastrzeżona a pojawiają się na niej

    Wsio się wyjaśniło. Karta przez 3 m-c generuje jeszcze wyciągi, jakby
    przyszło jakieś spóźnione obciążenie. Jak robiłem przelew z kk to
    używałem szablonu a on był zdefiniowany na nr ze starej kk a nie nowej ;)
    Także moja wina i skucha.

    --
    xbartx

  • 17. Data: 2009-10-15 17:53:09
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    xbartx wrote:

> [...]
    > przyszło jakieś spóźnione obciążenie. Jak robiłem przelew z kk to
    > używałem szablonu a on był zdefiniowany na nr ze starej kk a nie nowej ;)

    No nie zupełnie... Nawet jak się pomyliłeś, to chyba raczej system nie
    powinien na to pozwolić...

    --
    MiCHA

  • 18. Data: 2009-10-15 17:55:18
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Olgierd wrote:

> [...]
    > sztuczką pt. "zmiana okresu rozliczeniowego karty". Wniosek złożyłem w
    > lutym albo marcu, wczoraj go wycofałem -- nawet w Polbanku zajęło to

    A ja właśnie trenuję zamianę silvera na lotniczego golda (chashback
    1,5%). Jak na razie - 1,5 miesiąca i brak efektów. :-)

    --
    MiCHA

  • 19. Data: 2009-10-15 18:44:17
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Olgierd <n...@n...problem> writes:

    > Citi po zamówieniu duplikatu daje 30 dni na jego aktywację. W tym czasie
    > nie da się wykonywać transakcji w internecie.
    > Nie wiem jak z kartami wznowionymi.

    Mialem na mysli sytuacje historyczna, jak po przejeciu handlobanku karty
    przestaly dzialac wczesniej niz powinny.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 20. Data: 2009-10-16 06:30:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 15 Oct 2009 19:53:09 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > No nie zupełnie... Nawet jak się pomyliłeś, to chyba raczej system nie
    > powinien na to pozwolić...

    Jednak powinien, bo karta jeszcze przez 3 m-c po zamknięciu przyjmuje
    obciążenia i tak chyba jest w większości banków. No nie wiem jak z
    przelewami z karty to już musiałby ktoś inny sprawdzić, bo to moja jedyna
    kk.

    --
    xbartx