  • 1. Data: 2007-01-29 17:38:18
    Temat: jak najtaniej dokonac przelewu w euro
    Od: "Anna" <anna.mroz(WYTNIJTO)@realfinance.pl>

    mam ok 26,000 euro chciałabym przelac z jednego konta na drugie ,,,pani w
    okienku powiedziała ze przelew taki kosztuje ok 1000 zł ... co zrobic aby
    nie placic takiej prowizji??

  • 2. Data: 2007-01-29 17:42:14
    Temat: Re: jak najtaniej dokonac przelewu w euro
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:eplbfd$38i$1@atlantis.news.tpi.pl, *Anna* wrote:
    > mam ok 26,000 euro chciałabym przelac z jednego konta na drugie
    > ,,,pani w okienku powiedziała ze przelew taki kosztuje ok 1000 zł ...
    > co zrobic aby nie placic takiej prowizji??

    "Przelac" przy uzyciu walizki i dwoch okienek bankowych :]

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 3. Data: 2007-01-29 17:55:16
    Od: "Anna" <anna.mroz(WYTNIJTO)@realfinance.pl>

    bardzo smieszne
    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:eplbsi$ode$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2007-01-29 17:59:55
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Anna" <anna.mroz(WYTNIJTO)@realfinance.pl> napisał w
    wiadomości news:eplcf7$808$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > bardzo smieszne

    Za to prawdziwe.

    marekz

  • 5. Data: 2007-01-29 18:03:43
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:eplcf7$808$1@atlantis.news.tpi.pl, *Anna* wrote:

    > bardzo smieszne

    To nie mialobyc smieszne.
    Taka jest prawda.
    Przy takiej kwocie za prowizje, to nawet na godzine czy dwie oplaca sie
    wynajac profesjonalnego ochroniarza, bo i tak wyjdzie taniej.

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 6. Data: 2007-01-29 18:20:06
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Użytkownik "Anna" <anna.mroz(WYTNIJTO)@realfinance.pl> napisał w wiadomości
    > bardzo smieszne
    > Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    > wiadomości news:eplbsi$ode$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Smieszne ale prawdziwe... Polska to bardzo dziwny kraj...

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 7. Data: 2007-01-29 18:42:08
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "darnok" <d...@a...spam.ch> writes:

    > "Przelac" przy uzyciu walizki i dwoch okienek bankowych :]

    Najlepiej, jak oba konta są w tym samym banku. Wtedy wystarczy jedno
    okienko i nawet walizki nie trzeba.

    A w ogóle nie przesadzajmy z tą walizką - w pięćsetkach to będą 52
    banknoty. Nawet w setkach - 260 papierków - można upchać po
    kieszeniach.

    MJ

  • 8. Data: 2007-01-29 18:51:45
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w
    wiadomości news:2nsldtk73z.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > A w ogóle nie przesadzajmy z tą walizką - w pięćsetkach to będą
    > 52
    > banknoty. Nawet w setkach - 260 papierków - można upchać po
    > kieszeniach.

    Dodatkowo nie przesadzajmy też z tym 1000 zł. W wiekszosci
    normalnych bankow jest górne ograniczenie prowizji procentowej,
    zazwyczaj chyba w okolicach 200-300 zł. Takie mam przynajmniej
    wrażenie.

    marekz

  • 9. Data: 2007-01-29 19:04:39
    Od: "swiatowid" <cyfrowyja.nospam@na_serwerze.gazeta.pl>

> [...]
    > okienku powiedziała ze przelew taki kosztuje ok 1000 zł ... co zrobic aby
    a jaki to "nowoczesny" bank ?

  • 10. Data: 2007-01-29 19:49:05
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > Najlepiej, jak oba konta są w tym samym banku. Wtedy wystarczy jedno
    > okienko i nawet walizki nie trzeba.

    Ale wtedy to chyba i normalny przelew bedzie tani (lub za darmo)?
    --
    Krzysztof Halasa