  • 11. Data: 2005-07-30 14:21:20
    Temat: Re: jak najtaniej przela pienidze z KK na wasne konto?
    Od: Kowalski <b...@a...pl>

    Serwacy Kolba napisał(a):
    > "rezist.com" <s...@p...com> wrote in message

    > www.payu.pl
    "Opłata stała 0,30 zł + 2,9% z początkowej kwoty 2000 zł (58zł)+ 1,9% z
    pozostałej kwoty powyżej 2000 zł"
    wg mnie drogo
    przy 20k wychodzi 401zł

    ,a w moneybrokers 2EUR ???
    czy też coś nie doczytałem w cenniku?

  • 12. Data: 2005-07-30 14:24:20
    Od: Kowalski <b...@a...pl>

    > "Opłata stała 0,30 zł + 2,9% z początkowej kwoty 2000 zł (58zł)+ 1,9% z
> [...]
    i chyba jeszcze 2,5% przy włacie - czyli jeszcze drożej

  • 13. Data: 2005-07-30 17:17:27
    Temat: Re: Zainteresować się KK w Citibanku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Markus Sprungk wrote:
    > jak w temacie

    A wyciagi czytasz?
    Promocja sie skonczyla.
    wiec w temacie powinno byc, zeby zainteresowac sie karta Citkowa ;) Nie
    sprawdzaja czy podane konto, to istotnie za ochrone :D
    No i kraza plotki, ze Millennium ma na stale wprowadzic taka
    funkicjonalnosc- pozyjemy, zobaczymy

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 14. Data: 2005-07-30 18:33:40
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > A wyciagi czytasz?

    Pytam na Infolinii w odpowiednim czasie :)

    > Promocja sie skonczyla.

    No i co z tego? Prowizja i odsetki nie są w końcu takie zabójcze ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 15. Data: 2005-07-31 21:32:35
    Temat: Re: jak najtaniej przelać pieniądze z KK na własne konto?
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Leon wrote:

    > Jak masz tel w Plusie zrobic nadplate przez e-bok karta kredytowa, a
    > nastepnie zwrot nadplaty na konto osobiste. Najprosciej i bez oplat.
    > :)

    Juz dawno nie działa. Robia zwrot na kartę.

    MichalL

  • 16. Data: 2005-08-01 08:54:13
    Od: "tomek_xt" <t...@w...pl>

    > Jak masz tel w Plusie zrobic nadplate przez e-bok karta kredytowa, a
    > nastepnie zwrot nadplaty na konto osobiste. Najprosciej i bez oplat. :)

    Zrobia zwrot kasy spowrotem na karte. Moje najtansze sposoby wiciagniecia
    gotowki z KK to:
    1) wizyta w casynie, gdzie kupuje zetony np za 500zl, pokrece sie troche po
    sali, czasami zagram raz na automacie, i wychodze zamieniajac zetony na
    gotowke :) trzeba sie tylko pilnowac zeby nie dac sie poniesc i nie przegrac
    tej kasy :)
    2) inny sposób to, np. tankowanie sluzbowego samochodu (ew. inne zakupy).
    Place KK, a zaliczke dostaje w firmie gotowką :)

    pozdrawiam
    tomek.

  • 17. Data: 2005-08-01 20:04:16
    Od: Kowalski <b...@a...pl>

> [...]
    > 2) inny sposób to, np. tankowanie sluzbowego samochodu (ew. inne zakupy).
    > Place KK, a zaliczke dostaje w firmie gotowką :)
    niezłe, a jak bys wyciagnął wiekszą kwotę? 20-50k?