  • 11. Data: 2013-07-28 20:17:28
    Temat: Re: jak najtaniej wygenerować "opłatę zawieszoną" 0,01 na IzzyKoncie w mBanku?
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    > zaintrygowales mnie.
    > czy mozesz powiedziec dlaczego takiego stanu potrzebujesz?

    to na razie tajemnica.

  • 12. Data: 2013-07-28 20:44:46
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On 2013-07-28 20:17, Sebastian wrote:

    > to na razie tajemnica.

    otworzy milion kont i bedzie z tego zyl ;)

    --
    tyran

  • 13. Data: 2013-07-28 23:28:28
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    a na czym polegałoby czerpanie zysku z tego że ma sie 10.000zł długu?

  • 14. Data: 2013-07-29 11:42:49
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    > próbowałem już kiedyś skutecznie zrobić przelew podatkowy
    > do tzw. "innego organu podatkowego" podając jako dane tegoż
    > organu swoje konto w innym banku. Bank pobrał opłatę 1,00zł
    > a że na koncie było zero, więc powstała opłata zawieszona.
    > Jest sukces, ale nieco drogo.

    przy obecnej TOiP ten sposób nie zadziała :(

  • 15. Data: 2013-07-29 11:56:22
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    > dzisiaj wymyśliłem że zamówie najtańszy pakiet powiadomień sms
    > wskazałem izzykonto jako rachunek do obciążania, ustawiłem że
    > system ma powiadamiać mnie o wpływach powyżej 0,18zł po czym
    > przelałem 0,19 (licząc że system pobierze opłatę 0,20 i dokona
    > powstania "zawieszenia" na kwotę 0,01 zł
    >
    > niestety, sms z informacją nie przychodzi! Co robię źle?!

    nadal nie wiem, co zrobiłem źle, ale wymyśliłem korektę ww. sposobu
    zamówiłem powiadomienie o poprawnym zalogowaniu do internetowego
    kanału dostępu, dostałem sms, który zminusował konto i wyłączyłem
    opcję powiadomień sms-owych. Na koncie było 0,19 jest - 0,01zł

  • 16. Data: 2013-07-29 12:42:35
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    a moze z karta debetowa? jesli mozesz to zblizeniowo i offline to moze
    przejdzie.
    swoja droga nadal nie wiem do czego to potrzebne...kiedy ta tajemnica
    przestanie byc tajemnica? ;)
    pozdrawiam
    oszczedny

  • 17. Data: 2013-07-29 12:50:46
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    oszczedny wrote:

    > swoja droga nadal nie wiem do czego to potrzebne...kiedy ta tajemnica
    > przestanie byc tajemnica? ;)

    Normalnie. Robisz ze sto tysięcy bezpłatnego debetu i
    te kwotę umieszczasz gdzieś na parę procent. :-)

  • 18. Data: 2013-07-29 13:25:35
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    nie sadzisz, ze naklad pracy i jego koszt przewyzsza zysk z tej operacji?
    pozdrawiam
    oszczedny

  • 19. Data: 2013-07-29 16:17:44
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-07-29, oszczedny <o...@p...pl> wrote:

    > a moze z karta debetowa? jesli mozesz to zblizeniowo i offline to moze
    > przejdzie.

    A to się nie kwalifikuje wtedy jako niedozwolony debet?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 20. Data: 2013-07-29 17:17:30
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    oszczedny wrote:
    > nie sadzisz, ze naklad pracy i jego koszt przewyzsza zysk z tej
    > operacji? pozdrawiam
    > oszczedny

    A kto by to na piechotę uruchamiał.
    Pewnie jakiś skrypt robi zakłąda te rachunki i debety robi :-)