  • 1. Data: 2009-08-26 20:18:46
    Temat: jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?
    Od: k...@o...pl

    w tytule wątku nie ma pomyłki. planuję dokonanie stu
    tysięcy przelewów (CHYBA wymyśliłem sposób na ulepszenie
    pomysłu Leszka) ALE zastanawiam się jak najtaniej wysłać
    coś takiego, przy czym pod pojęciem "najtaniej" rozumiem
    ograniczenie czasu i własnej pracy kosztem rozsądnej ceny.

    reczne wpisywanie tysięcy nr kont, zatwierdzanie tysiącami
    kodów jednorazowych, zaspamowanie na śmierć mojej komórki
    hasłami sms-owymi, noszenie pliku list haseł jednorazowych
    w ciężkim plecaku, to nie to o czym marzę.

    słyszałem coś że są jakieś systemy do wysyłania masowych
    przelewów, ponoć są jakieś programy piszące paczki przelewów
    do ING on-line (mam tam darmowego e-directa)

    oczywiscie dla realizacji celu to wcale nie musi byc ing ale
    w ogóle nie wiem od czego zacząć, jestem kompletnie zielony
    jeśli ktoś może mi pomóc, proszę o konkretne porady...

  • 2. Data: 2009-08-26 20:22:49
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >w tytule wątku nie ma pomyłki. planuję dokonanie stu
    > tysięcy przelewów (CHYBA wymyśliłem sposób na ulepszenie
    > pomysłu Leszka) ALE zastanawiam się jak najtaniej wysłać

    Jak zaczniesz juz je wysylac to daj znac przy, ktorym przelewie zostal
    zablokowany rachunek i wyslane przez bank wypowiedzenie umowy. GIIF odezwie
    sie troche pozniej ;).

    MK

  • 3. Data: 2009-08-26 20:28:45
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 26 Sie, 22:22, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Jak zaczniesz juz je wysylac to daj znac przy, ktorym przelewie zostal
    > zablokowany rachunek i wyslane przez bank wypowiedzenie umowy. GIIF odezwie
    > sie troche pozniej ;).

    Ponadto jest to ciekawy przypadek kliniczny. Myślę, że w AM mogą mu
    coś na to pomóc.

  • 4. Data: 2009-08-26 20:32:44
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Założyc rachunek w tym samym banku, co odbiorca.
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-08-26 20:38:06
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Założyc rachunek w tym samym banku, co odbiorca.

    ROTFL!

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 6. Data: 2009-08-26 20:41:49
    Od: g...@o...pl

    > w tytule wątku nie ma pomyłki. planuję dokonanie stu
    > tysięcy przelewów (CHYBA wymyśliłem sposób na ulepszenie
    > pomysłu Leszka)

    to kolejna genialna metoda z cyklu "jak zarobic cztery złote"? napisz koniecznie
    coś więcej!

  • 7. Data: 2009-08-26 20:55:19
    Temat: Re: jak najtaniej wys?a? 100.000 przelew?w z konta osobistego?
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    k...@o...pl wrote:

> [...]
    > coś takiego, przy czym pod pojęciem "najtaniej" rozumiem
    > ograniczenie czasu i własnej pracy kosztem rozsądnej ceny.

    z osobistego moze byc ciezko :)
    ale ptaszki cwierkaja, ze w bph-u przy korporacyjnym,
    mozna zaimportowac 10k zlecen w formacie elixira i pchnac to w eter.

  • 8. Data: 2009-08-26 20:57:02
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-26 22:18, k...@o...pl wrote:
> [...]
    > coś takiego, przy czym pod pojęciem "najtaniej" rozumiem
    > ograniczenie czasu i własnej pracy kosztem rozsądnej ceny.
    Powiedz tylko, gdzie pozakładasz tyle kont?

    > reczne wpisywanie tysięcy nr kont, zatwierdzanie tysiącami
    > kodów jednorazowych, zaspamowanie na śmierć mojej komórki
    > hasłami sms-owymi, noszenie pliku list haseł jednorazowych
    > w ciężkim plecaku, to nie to o czym marzę.
    W którym banku pozakładasz tyle kont?

    > słyszałem coś że są jakieś systemy do wysyłania masowych
    > przelewów, ponoć są jakieś programy piszące paczki przelewów
    > do ING on-line (mam tam darmowego e-directa)
    Pytałem o to około 12 lub 13 lipca na grupie.

    > oczywiscie dla realizacji celu to wcale nie musi byc ing ale
    > w ogóle nie wiem od czego zacząć, jestem kompletnie zielony
    > jeśli ktoś może mi pomóc, proszę o konkretne porady...
    Mój pomysł opierał się na wykonywaniu przelewów o wysokości 3 gr na
    rach. walutowy w EUR. Zaokrąglone dawały 0,01 EUR. Zyski spokojnie
    mogłyby iść w tysiące, gdyby nie to, że nie znalazłem jeszcze banku,
    który przyjmowałby takie przelewy. mBank i Alior zwróciły przelewy, a w
    Nordei pieniądze się rozpłynęły.

    Ostatecznie próbowałem przelewać w Aliorze z rach USD->EUR. "Zarobiłem"
    w ten sposób 2 zł i dałem sobie spokój, bo interfejs Aliora jest tak
    skonstruowany, że napisanie skryptu, który robiłby te przelewy i
    dodatkowo obsługiwał błędy (np. strona się niezaładowała, czy
    wylogowanie) jest bardzo trudne (Ajax). Ciekawe, kiedy wprowadzą captcha.

  • 9. Data: 2009-08-26 20:59:33
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-26 22:22, MK wrote:
    > Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > GIIF odezwie sie troche pozniej ;).
    Dlaczego miałoby się tak stać? Widzisz gdzieś sprzeczność z prawem?

  • 10. Data: 2009-08-26 22:51:16
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    XYZ <j...@m...bin> wrote:

> [...]
    > dodatkowo obsługiwał błędy (np. strona się niezaładowała, czy
    > wylogowanie) jest bardzo trudne (Ajax). Ciekawe, kiedy wprowadzą captcha.

    Jest interfejs mobilny m.aliorbank.pl tam chyba nie ma ajax'a.

    a.