  • 51. Data: 2009-08-29 09:15:41
    Temat: Re: jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-29 10:00, k...@o...pl wrote:

    > myślę, że gdyby klient się uparł, to bank musiałby mu pieniadze oddać
    > bo pieniądze nie mogą "ot tak sobie się rozpłynąć".
    >
    > przypuszczam że było to kilka złotych i o równowartość piwa nie będziesz
    > składać reklamacji i wielokrotnie wydzwaniać ponosząc koszty kilku piw...

    Testowałem zaokrąglanie, więc były to dwa przelewy - 3 i 4 gr. :D

  • 52. Data: 2009-08-29 10:22:18
    Od: Ra <a...@a...com>

    k...@o...pl pisze:

    > no dobra, założmy przez chwilę że nie jestem żadnym półgrosikowym świrem i
    > że nie mam żółtych papierów ale jestem najnormalniejszym w świecie księgowym
    > przygotowującym się do zrobienia wypłaty pensji dla stu tysięcy pracowników.

    > W jakim banku mam założyć konto z jakim pakietem i jakiego użyć sprzętu
    > i oprogramowania abym mógł 'wrzucić sobie' plik z danymi 100.000 odbiorców
    > i dokonać takiej masowej wysyłki przelewów.

    miałem doczynienia z citi ale IMHO każdy bank który obsługie tzw małe i
    średnie przedsiębiorsta ma taką usługę, przecież nawet dla 100 osób nikt
    nie będzie wklepywał przelewów co miesiąc - zbyt czasochłonne i za duże
    ryzyko popełnienia błedu

  • 53. Data: 2009-08-29 19:00:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Valdi.Pavlack" h7anmn$bid$...@n...interia.pl

    > Byłem kilka dni temu przy litewskiej granicy. Najazd Litwinów
    > na polskie sklepy i stacje - tak mogę to tylko opisać.

    Ja byłem wielokrotnie. Chciałem jechać do Wilna, ale boję się. :)
    Boję się Polaków i ,,pielgrzymek''. :) Już Wigry mnie odstraszają
    osobą JPII i masami pielgrzymujących. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 54. Data: 2009-08-29 22:07:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "XYZ" h7al1d$i9s$...@n...onet.pl

    > Przecież wtedy masz jedynie zysk z gr groszy a z zł złotych tracisz zł*K/S (K i S
    to kursy kupna i sprzedaży). Jeżeli sądzisz, że
    > mówię o czymś innym, podaj swój przykład.

    Pojąłem. Nie pomyślałem o drodze powrotnej. :)
    (o tym, że pieniądz musi krążyć, ;) aby był zysk)
    Czyli tylko sprytnie dobrane grosiaki?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'