  • 1. Data: 2008-12-21 19:51:42
    Temat: jak oceniacie lokaty millenium?
    Od: "juza" <j...@j...pl>

    chodzi mi o bezpieczenstwo
    dostep do srodkow po jej zalozeniu
    inne problemy
    itd

  • 2. Data: 2008-12-22 05:48:20
    Temat: Re: jak oceniacie lokaty millenium?
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    juza pisze:
    > chodzi mi o bezpieczenstwo
    > dostep do srodkow po jej zalozeniu
    > inne problemy
    > itd

    ROTFL :)
    nie masz dostepu do srodkow po zalozeniu lokaty
    jesli chodzi o bezpieczenstwo to jest gwarantowane przez BFG na zasadach
    ogolnych
    dodatkowi jesli Cie to pocieszy to Millenium jest w TOP5 jesli chodiz o
    stosunek depozyty/kredyty

    --
    pozdrawiam | best regards | saludos
    Dan the Man

  • 3. Data: 2008-12-22 17:10:07
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Dannyboy" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    > dodatkowi jesli Cie to pocieszy to Millenium jest w TOP5 jesli chodiz o
    > stosunek depozyty/kredyty

    Hehehe. Millennium ma prawdopodobnie w cholerę takich sytuacji jak z
    Ropczycami i gorszych (muszą podpisywać ugody aby cokolwiek odzyskać). Ale
    mimo to ja dalej uważam, że w PL żaden bank nie zbankrutuje na skutek tego
    "kryzysu". Nawet Millennium.

    marekz

  • 4. Data: 2008-12-22 21:52:53
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 22 Gru, 06:48, Dannyboy <d...@p...pl> wrote:

> [...]
    > ogolnych
    > dodatkowi jesli Cie to pocieszy to Millenium jest w TOP5 jesli chodiz o

    Ja się wcale nie dziwie. Od 2 miesięcy nie udzielają praktycznie
    żadnych kredytów . W tej chwili bank przystąpił ostro do zwalniania
    pracowników w placówkach więc następny wskaźnik jaki się poprawi to
    przychody/koszty bankowe :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus