  • 1. Data: 2006-09-19 17:31:34
    Temat: jak placic nie majac karty kredytowej (np paypal) ?
    Od: Pawel <p...@a...pl>

    Chcialem dzisiaj przetestowac www.rebtel.com
    placenie kartami kredytowymi lub paypal ...

    Nie mialem do tej pory okazji ktora by mnie zmusiala do placenia przez
    paypal ...

    Oczywiscie nie mam karty kredytowej. i narazie nie mam zamiaru mieć - no
    i wlaśnie .. czy to jest jedyne wyjście ?? jak mozna wplacic sobie
    inaczej na paypal? albo jak placic nie majac karty kredytowej ?

    Mam zwykle konto bankowe (PKO S.A.)
    Oczywiscie mogę płacić przez neta zwykłe przelewy (pekao24)

    Jakie mam wyjście ??

    Pawel

  • 2. Data: 2006-09-19 22:19:55
    Od: "KaShMiRi" <x...@x...pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Jakie mam wyjście ??

    Czekać, aż PayPal udostępni w Polsce pełną funkcjonalność swoich kont, z
    przelewami do/z banków włącznie. Podobn ma to nastąpić lada dzień.

  • 3. Data: 2006-09-19 22:56:38
    Od: "chrabcio" <S...@s...pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Jakie mam wyjście ??

    założyc konto w inteligo? do tego konta można paypal podpiąć..

    --
    chrabcio

  • 4. Data: 2006-09-20 15:05:43
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    chrabcio napisał(a):

    > Użytkownik "Pawel" <p...@a...pl> napisał w wiadomości

    > założyc konto w inteligo? do tego konta można paypal podpiąć..

    Ja jakoś do mbanku też, VISA na rok kosztuje mnie coś koło 20zł.

  • 5. Data: 2006-09-21 00:37:35
    Od: "chrabcio" <S...@s...pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Ja jakoś do mbanku też, VISA na rok kosztuje mnie coś koło 20zł.

    a mnie nic :) i do tego nie jest to kredytowa..

    --
    chrabcio

  • 6. Data: 2006-09-21 06:47:54
    Od: Pawel <p...@a...pl>

    chrabcio wrote:

    > Użytkownik "Pawel" <p...@a...pl> napisał w wiadomości

    > założyc konto w inteligo? do tego konta można paypal podpiąć..

    W jaki sposób ? Mialem wczoraj okazje popatrzec na serwis internetowy
    inteligo (konto kuzyna) ... ani słowa nie ma tam o paypal

    W jaki sposób można paypal tam podpiąć?

  • 7. Data: 2006-09-21 07:15:51
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Chcialem dzisiaj przetestowac www.rebtel.com
    > placenie kartami kredytowymi lub paypal ...
    >
    > Nie mialem do tej pory okazji ktora by mnie zmusiala do placenia przez
    > paypal ...

    W tym serwisie, podobnie jak w wiekszosci innych, został uzyty "skrót myslowy", i
    oczywiscie mozesz zaplacic jakakolwiek debetowka, ktorą akceptuje internet, z tanich
    i szybkich przedplacalnych masz Vise w ING, wirtualna karte w mbanku (wymaga konta),
    w Twoim banku sa Visy Classic, nie takie tanie znow, mozesz (to potrwa z miesiac)
    wziać Vise kredytowa w Fortisie, bywaly nawet za darmo ostatnio.
    Tego typu pytania w sieci sa co pół godziny powtarzane, wrzuc sobie "karta do
    płatności w sieci" i będziesz wiedzial o co idzie. Tu paypal to jest alternatywa, a
    nie zasada czy jakaś potrzeba. Na szybko na twoim miejscu to poszukalbym kogos w
    bliskim otoczeniu, kto ma odpowiednią kartę i poprosił o zaplacenie i oddał w
    gotówce, bo to chyba o groszowe kwoty przecież chodzi.

    Wojtek

  • 8. Data: 2006-09-21 10:58:38
    Od: Pawel <p...@a...pl>

    fotech wrote:

> [...]
    bliskim otoczeniu, kto ma odpowiednią kartę i poprosił o zaplacenie i oddał w
    gotówce, bo to chyba o groszowe kwoty przecież chodzi.

    Dzieki za dość konkretną wypowiedź ...
    Faktycznie chodzi o groszowe sprawy, ale najgorsze ze coraz czesciej sie
    z tym spotykam... Popatrze co oferuje moj bank .. wiem ze to moze byc
    drozej .. ale tam rachunki kredytowe moge splacac z tej samej strony na
    ktorej obluguje konto ... (a niechce sie wplatywac w wiele roznych
    "instytucji".

    Pawel