  • 11. Data: 2008-09-11 20:20:49
    Temat: Re: jak przelac pieniadze z UK
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <t...@g...com> wrote in message
    news:7703ae5a-30d4-4789-a2f0-ceb3e5e75658@t54g2000hs
    g.googlegroups.com...
    jaki jest najtanszy sposób na przelanie z konta w Uk na polskie ,
    slyszalem o paypalu . warto?

    zalozyc konto w Natwest UK, przelew do PKO BP darmowy. Teraz mozna zakladac
    te konta takze w Polsce w PKO BP.
    Wozenie gotowki to najgorsze rozwiazanie. Konto platne 2 funty/mies.
    Albo miec standardowe konto-bezplatne, przeslanie kosztuje 20 funtow
    niezaleznie od kwoty przelewu, przy wiekszych sumach jest taniej niz w
    bankach w Polsce, ktore za taki transfer pobieraja % od sumy przelewu.

  • 12. Data: 2008-09-11 20:29:22
    Temat: Re: jak przelać pieniądze z UK
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    RobertS pisze:

    > z tego wlasnie powodu najbardziej popularne jest przewiezienie gotowki

    A w sredniowieczu wymyslili cos takiego, co sie nazywalo bank, zeby nie
    wozic gotowki z kraju do kraju :))))))))))

  • 13. Data: 2008-09-11 20:52:07
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 11 Sep 2008 22:29:22 +0200, krzysztofsf <k...@w...pl>
    wrote:

    >A w sredniowieczu wymyslili cos takiego, co sie nazywalo bank, zeby nie
    >wozic gotowki z kraju do kraju :))))))))))

    W starożytności.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 14. Data: 2008-09-11 21:23:49
    Od: Daniel <d...@l...com>

    Najtańszy jest moneybookers.
    Kursy wymiany Europejskiego banku centralnego + stała marża chyba
    0,15% dla PLN.
    Przelew do moneybookers jest darmowy (rachunek zarejestrowany w UK)
    Wypłata pieniędzy kosztuje 5,71 PLN na rachunek w Polsce lub jako
    reverse charge na kartę VISA.

  • 15. Data: 2008-09-11 21:29:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Maciej Bojko pisze:

    > W starożytności.

    W starozytnosci nie nazywalo sie bank

  • 16. Data: 2008-09-11 21:34:48
    Od: t...@g...com

    On 11 Wrz, 21:52, Maciej Bojko <m...@g...com> wrote:

    > W starożytności.
    >
    > --
    > Maciej Bójko
    > m...@g...com

    ok majac konto w natwest i pko bp po jakim kursie otrzymam kase. tu
    wplace funty a otrzymam pln, czy moge tutaj wplacic funty i otrzymac
    funty w polsce ? jakie są prowizje?

  • 17. Data: 2008-09-12 06:27:01
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > niezaleznie od kwoty przelewu, przy wiekszych sumach jest taniej niz w
    > bankach w Polsce, ktore za taki transfer pobieraja % od sumy przelewu.

    wedlug mnie oferta natwest - pkobp tania nie jest, konto 2 gbp/m-c, przelew
    z konta glownego na konto do wysylania pieniedzy 4 gbp
    i do tego jeszcze przewalutowanie (jak przelewasz na konto gotowkowe)

    oczywiscie wozenie gotowki to sposob archaiczny, ale wielu tak robi
    zwlaszcza po tym jak raz przeslali kase (darmowym przelewem)
    a rodzina w Polsce otrzymala znacznie mniej ze wzgledu na przelicznik

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2008-09-12 18:58:09
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "RobertS" <b...@p...pl> wrote in message

    > wedlug mnie oferta natwest - pkobp tania nie jest, konto 2 gbp/m-c,
    > przelew z konta glownego na konto do wysylania pieniedzy 4 gbp
    > i do tego jeszcze przewalutowanie (jak przelewasz na konto gotowkowe)

    mozna wyslac funty do pkobp za free, oczywiscie ze namawiaja na wyslanie PLN
    i z poczatku twierdzili, ze tylko tak mozna. Umowa miedzy bankami jest inna
    i mozna wysylac zarowno funty jak i zlotowki. /umowa z pko jest pozniejsza
    niz ich konto do przelewu gotowki, takze o czym innym pisze

  • 19. Data: 2008-09-12 19:05:29
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <t...@g...com> wrote in message
    a.googlegroups.com...
> [...]

    ok majac konto w natwest i pko bp po jakim kursie otrzymam kase. tu
    wplace funty a otrzymam pln, czy moge tutaj wplacic funty i otrzymac

    mozesz wyslac funty (choc niedoinformowany pracownik bedzie namawial cie na
    przeslanie pln) w ramach oferty kont dla Polakow -2gbp/mies- przelewy do
    pkobp gratis. Przewalutowanie po kiepskim kursie -trzeba upierac sie na
    wyslanie funtow, jak nie chca interweniowac wyzej, gdyz taka jest umowa z
    PKO BP, ze mozesz przesylac funty lub zlotowki. Oczywiscie musisz otworzyc
    konto w funtach w PKO BP.

  • 20. Data: 2008-09-13 07:03:37
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > inna i mozna wysylac zarowno funty jak i zlotowki. /umowa z pko jest
    > pozniejsza niz ich konto do przelewu gotowki, takze o czym innym pisze

    ale czy jest gdzies info, ze mozliwe jest przeslanie gbp na konto w PKO BP?
    nie widzialem takiego nigdzie...

    no i trzeba zaplacic te 4gbp za przelew na konto do wyslania pieniedzy...

    --
    pozdrawiam
    RobertS