  • 31. Data: 2008-09-15 10:46:51
    Temat: Re: jak przelac pieniadze z UK
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Nikt tutaj nie pisze o ofercie BZWBK http://www.zagranica.bzwbk.pl/53123
    Zakładamy bezpłatne konto złotówkowe w BZWBK ( np. konto allegro z
    allekartą) lub bezpłatne konto walutowe. Dzwonimy do BZWBK, dostajemy
    blankiety Bank Giro Credit ( 5 sztuk za 3 zeta), nastepnie wpłacamy
    funty na poprzez BGC ( Bank Giro Credit) w dowolnym banku w UK na
    nasze polskie konto w BZWBK ( opłata 2,5 funta)

    "Blankiety BGC są akceptowane we wszystkich bankach brytyjskich. Opłata za
    transakcję już od 2,50 GBP."

    grzechu, wysyłałeś pieniądze w ten sposób? zwrot "już od 2,50 GBP" to
    PRAWIE! to samo co 2,50 GBP...a wiesz, że prawie czasem robi dużą różnicę!
    dodatkowo czy BZWBK pobiera opłatę za przyjęcie przelewu walutowego (nie
    chce mi się szukać w TOiP), ale
    niektóre banki pobierają za to opłatę...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 32. Data: 2008-09-15 18:43:39
    Od: Pete <n...@n...com>

    RobertS pisze:
    > generalnie ca?o?ae mocno zamotana i jeszcze ten "jezyk polski" na stronie
    > Natwest, kto im to tlumaczyl?

    A czy mógłbyś dodać deklarację kodowania do swoich postów?

    --
    Pete

  • 33. Data: 2008-09-16 04:32:00
    Od: t...@g...com

    On 15 Wrz, 11:46, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:
> [...]
    > chce mi się szukać w TOiP), ale
    > niektóre banki pobierają za to opłatę...

    cz yen pzrelew koszuje od 2,50 czy 2,50?

  • 34. Data: 2008-09-16 08:14:56
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    cz yen pzrelew koszuje od 2,50 czy 2,50?

    od 2,50 GBP....! grzechu nie zwrócił na to uwagi, a to dość istotne (kliknij
    w link, ktory podal)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 35. Data: 2008-09-16 09:38:42
    Od: t...@g...com

    On 16 Wrz, 09:14, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:
    > cz yen pzrelew koszuje od 2,50 czy 2,50?
    >
    > od 2,50 GBP....! grzechu nie zwrócił na to uwagi, a to dość istotne (kliknij
> [...]

    no ti le moze kosztowac taki przelew od czego to zalezy? wykonuwal
    ktos taki przelew?

  • 36. Data: 2008-10-02 17:23:56
    Od: grzechu <g...@g...com>

    Wpłacałem w Lloydsie 100 funtów na konto złotówkowe w BZWBKU.
    Wpłaciłem 100 (wpłata darmowa) na konto przyszło przewalutowane 97,50
    Czyli prowizja 2,5.

  • 37. Data: 2008-10-02 17:32:17
    Od: grzechu <g...@g...com>

    On 2 Paź, 19:23, grzechu <g...@g...com> wrote:
    > Wpłacałem w Lloydsie 100 funtów na konto złotówkowe w BZWBKU.
    > Wpłaciłem 100 (wpłata darmowa) na konto przyszło przewalutowane 97,50
    > Czyli prowizja 2,5.

    Aha- przelew trwał 4 dni.