  • 11. Data: 2005-03-19 18:17:33
    Temat: Re: jak sie logowac w ing?
    Od: Kowalski <b...@a...ru>

    Tom napisał(a):
    > wpisujesz tylko te litery twojego hasla ktore sa podswietlone
    > np jak 3 pole jest aktywne to w nim wpisujesz 3 litere twojego hasla.
    > pozdro
    > Tomek
    > Użytkownik "xec" <x...@v...pl> napisał w wiadomości

    czy ktoś naprawde nie wie czy jaja sobie robi?

  • 12. Data: 2005-03-19 20:51:57
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Damian Kuczera napisał(a):

    > A jeśli chodzi o ING, to wygląd nowego serwisu transakcyjnego jest
    > OKROPNY! Najgorszy jaki znam (nawet VW jest lepszy). Już pomijam

    chyba citi nie widziales. to dopiero jest masakra z zeszlego stulecia.

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

  • 13. Data: 2005-03-20 18:58:32
    Od: a...@p...onet.pl

    > czy ktoś naprawde nie wie czy jaja sobie robi?

    W momencie identyfikacji podaje się tylko część hasła tzn. pięć wskazanych przez
    system znaków (hasło maskowane).
    Przykład: Nasze hasło to: C z e r w o n y K a p t u r e k. W trakcie
    identyfikacji w tablicy o ponumerowanych polach od 1 do 32 wprowadzamy tylko
    pięć wskazanych znaków (jaśniejsze pola). Ponieważ nasze hasło składa się z 16
    znaków a system wskazuje przykładowo pola o numerach 2, 3, 5, 9, 11, więc
    wprowadzamy następujące znaki:
    - z e - w - - - K - p - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -.

    POWODZENIA i poczytaj sobie czesto zadawane pytania na www.ing.pl

    http://www.ingbank.pl/u235/navi/31305
    Pozdr,
    abc43

  • 14. Data: 2005-03-20 22:25:51
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik a...@p...onet.pl napisał:

> [...]
    > wprowadzamy następujące znaki:

    O rany, co za dramatyczny pomysl. Przydaolo by sie jeszcze jakies
    drastyczne ograniczenie czasowe. Zupelnie jak z tym nowym pomyslem w
    Millenecie z wprowadzaniem 3 wybranych przez system znakow z hasla2.
    Takie debilne marketingowe czarymary dla uzytkownikow, ze niby
    bezpiecznie jak cholera.

    Ech,
    Bartol