  • 1. Data: 2010-05-10 15:11:42
    Temat: jak sprzedać akcje PZU :)
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    http://bossa.pl/index.jsp?layout=8&page=0&news_cat_i
    d=1067

    Nie widzę tego dobrze...

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 2. Data: 2010-05-10 15:20:02
    Temat: Re: jak sprzedać akcje PZU :)
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "mwojc" <m...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:op.vchwhtsw1oom14@evo...
    http://bossa.pl/index.jsp?layout=8&page=0&news_cat_i
    d=1067

    >Nie widzę tego dobrze...

    Wczuj się w skórę pierwszaków, którzy wszystkie lokaty zamienili na akcje
    :)

    --
    marfi

  • 3. Data: 2010-05-10 19:39:27
    Od: "ROSTER" <r...@g...pl>

    jest napisane: MATERIAŁ NIE PODLEGA ROZPOWSZECHNIANIU

    hej czy są prawnicy ? co wy na no to?

    Roster

  • 4. Data: 2010-05-10 19:44:44
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "ROSTER" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > jest napisane: MATERIAŁ NIE PODLEGA ROZPOWSZECHNIANIU

    Zmęczyło Cie czytanie dalej? To jest polska grupa ;)

    --
    marfi

  • 5. Data: 2010-05-10 20:06:07
    Temat: Re: jak sprzedaae akcje PZU :)
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Heh, już zmienili. Teraz jest trzymać czy sprzedać...

    A co do klauzuli nierozpowszechniania: PRZECZYTAJ UWAŻNIE.

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 6. Data: 2010-05-11 10:53:26
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    mwojc pisze:
    > http://bossa.pl/index.jsp?layout=8&page=0&news_cat_i
    d=1067

    > Nie widzę tego dobrze...
    >
    > Pzdr,

    Rozumiem, ze chodzilo o jakies kwestie slownictwa.
    Natomiast niech mi ktos wyjasni, dlaczego oni widza w panelu NOL przy
    PZU ile konkretnie osob sprzedaje w jakiej cenie.
    Ja takiego widoku nie mam? widze tylko najwyzsze ofery kupna sprzedazy.
    Czy oni maja jakas lepsiejsza wersja na swoje potrzeby?

  • 7. Data: 2010-05-11 11:20:30
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 11 Maj, 12:53, Jacek <m...@s...pl> wrote:

> [...]
    > Ja takiego widoku nie mam? widze tylko najwyzsze ofery kupna sprzedazy.
    > Czy oni maja jakas lepsiejsza wersja na swoje potrzeby?

    ONI widzą wszystko

    Zakładki --> Modyfikuj --> dodaj z dostępnych do wybranych
    interesujące Cię kolumny

  • 8. Data: 2010-05-11 11:37:48
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    macieks pisze:

    > ONI widzą wszystko
    >

    > Zakładki --> Modyfikuj --> dodaj z dostępnych do wybranych
    > interesujące Cię kolumny
    Ja ta kolumen tez mam.. tlyko, ze pojawia mi sie w niej informacja tylko
    o najwyzszej ofercie kupna i najnizszej sprzedazy...
    a chciałbym widziec wszystkie opcje, nawet jak ktos kupuje w cenie
    wyjsciowej -1, -2, -3 grosze

  • 9. Data: 2010-05-11 12:01:32
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 11 Maj, 13:37, Jacek <m...@s...pl> wrote:

> [...]
    > o najwyzszej ofercie kupna i najnizszej sprzedazy...
    > a chciałbym widziec wszystkie opcje, nawet jak ktos kupuje w cenie

    Za darmo nie ma tak fajnie :)
    http://bossa.pl/index.jsp?layout=2&page=0&news_cat_i
    d=27

    Trzeba zapłacić albo mieć duży obrót na rachunku.

  • 10. Data: 2010-05-11 15:28:17
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jacek" <m...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > Ja takiego widoku nie mam? widze tylko najwyzsze ofery kupna sprzedazy.
    > Czy oni maja jakas lepsiejsza wersja na swoje potrzeby?

    taka werjsa, 5 najlepszych ofert jest dostępna za solidną opłatą.
    Jesli potrzeby Ci tylko na PZU to sie nie opłaci.
    Sprawdz na strona bossa.pl, gdzies tak jest cennik

    Arkusz zlecen mozesz podejrzeć również tu (15 min opóźnienia).

    http://mojeinwestycje.interia.pl/gie/prof/spolki/not
    owania?wlid=700&ks=1

    george