  • 1. Data: 2010-02-08 17:38:45
    Temat: jak szybko realizowane są przelewy z pkobp do bzwbk
    Od: amirm <a...@n...pl>

    witam,

    do zorientowanych w temacie.

    przelew z pkobp do bzwbk (kwota > 100 kpln)

    ...z pkobp zrobiony (z ipko.pl) przed godz. 10.00 przed 11.00 został
    telefonicznie potwierdzony przez prcownika pkobp.

    do godziny 18.30 nie pojawił się w bzwbk.

    czy to jest normalne? u kogo reklamować?

    dzięki za pomoc

  • 2. Data: 2010-02-08 17:49:09
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <op.u7tkmvpvs9y1fe@rm>, amirm napisał(a):

    > przelew z pkobp do bzwbk (kwota > 100 kpln)
    >
    > ...z pkobp zrobiony (z ipko.pl) przed godz. 10.00 przed 11.00 został
    > telefonicznie potwierdzony przez prcownika pkobp.
    >
    > do godziny 18.30 nie pojawił się w bzwbk.

    Teoretycznie powinien się pojawić coś około 16ej, ale jeśli jutro
    do 12:00 nie przyjdzie, to reklamuj - u kogo, ciężko powiedzieć.

    Jacek

  • 3. Data: 2010-02-08 17:59:35
    Od: amirm <a...@n...pl>

    Dnia 08-02-2010 o 18:49:09 Jacek Kalinski
    <jacek_kal@go2._nospamplease_.pl> napisał(a):

    > Teoretycznie powinien się pojawić coś około 16ej, ale jeśli jutro
    > do 12:00 nie przyjdzie, to reklamuj - u kogo, ciężko powiedzieć.
    >
    > Jacek

    teoretycznie to wiem jak jest. praktycznie na linii pkobp inne banki
    przelewy chodzą szybko. bzwbk są jakieś jaja.

    proszę o informację jak powinno być w świetle uregulowań prawnych.

    thx.

  • 4. Data: 2010-02-08 18:14:35
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > teoretycznie to wiem jak jest. praktycznie na linii pkobp inne banki
    > przelewy chodzą szybko. bzwbk są jakieś jaja.
    >
    > proszę o informację jak powinno być w świetle uregulowań prawnych.
    >
    > thx.

    1 dzien roboczy, czyli jeszcze nie masz powodu aby reklamowac

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-02-08 18:30:05
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    amirm pisze:

    > teoretycznie to wiem jak jest. praktycznie na linii pkobp inne banki
    > przelewy chodzą szybko. bzwbk są jakieś jaja.

    a wiesz w jakich godzinach realizowane są elixiry w ipko?
    i do ilu minut wcześniej musisz złożyć przelew żeby poszedł najbliższą
    sesją?
    To jest podstawowa informacja którą musisz wiedzieć żeby optymalnie
    wykorzystywać konto.
    Pozdro

  • 6. Data: 2010-02-08 20:40:41
    Od: amirm <a...@n...pl>

    Dnia 08-02-2010 o 19:30:05 Ranger <n...@f...pl> napisał(a):

> [...]
    > sesją?
    > To jest podstawowa informacja którą musisz wiedzieć żeby optymalnie

    rany jasne, że wiem (sami teoretycy...)

    czy ktoś może praktycznie ma z tym do czynienia i może pomóc.

    pzdr,

  • 7. Data: 2010-02-08 23:27:44
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    amirm pisze:

    > rany jasne, że wiem (sami teoretycy...)
    >
    > czy ktoś może praktycznie ma z tym do czynienia i może pomóc.

    to może się podzielisz tą wiedzą, bo nie każdy jest takim desperatem
    żeby mieć konto w pko bp ;ppp
    Poza tym pierwsze słyszę żeby przelew internetowy ktoś telefonicznie
    potwierdzał chyba, że sam dzwoniłeś się upewnić.
    Więc jak dasz więcej szczegółów odnośnie samej transakcji to i odpowiedź
    dostaniesz konkretną.
    Ale pewnie do tego czasu już się przelew pojawi ;p

  • 8. Data: 2010-02-09 00:28:56
    Temat: Re: jak szybko realizowane są przelewy z pkobp=?iso-8859-2?B?IGRvIGJ6d2Jr?=
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    amirm wrote:

> [...]
    > telefonicznie potwierdzony przez prcownika pkobp.
    >
    > do godziny 18.30 nie pojawił się w bzwbk.
    >
    > czy to jest normalne? u kogo reklamować?

    Zasadniczo to reklamuje nadawca w swoim banku bo bankowi beneficjenta
    nie wolno udzielać nawet informacji czy konto istnieje.

    Jak rozumiem w tym przypadku to przelewałeś za swojego na swoje więc
    możesz na obydwu końcach - choć u nadwacy widzę więcej sensu.

    IMO kasa pojawi się jutro w godzinach urzędowania - mogło się uaktywnić
    jakieś dodatkowe zabezpieczenie dla wysokich kwot, jak np. "nie uznawać
    konta kwotą przelewu dopóki pani Krysia nie sprawdzi że imię nazwisko i
    adres się zgadza".

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 9. Data: 2010-02-09 13:10:43
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > 1 dzien roboczy, czyli jeszcze nie masz powodu aby reklamowac

    3 dni robocze.
    1 dzień to dopiero ma byc od 2012

    Krzysiek

  • 10. Data: 2010-02-09 21:05:18
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    amirm wrote:

> [...]
    > telefonicznie potwierdzony przez prcownika pkobp.
    >
    > do godziny 18.30 nie pojawił się w bzwbk.
    >
    > czy to jest normalne? u kogo reklamować?

    No i co, była kasa dzisiaj?

    --
    Pzdr.
    Mega