  • 11. Data: 2008-10-25 21:30:22
    Temat: Re: jak szybko wyslac EURO do Holandii?
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Libero pisze:
    > SWIFT na konto ok. 48h.
    > Musisz miec jego IBAn 26 cyfrowy nr konta i kod SWIFT Banku.

    Czy w Holandii numery IBAN są też 26 cyfrowe?

  • 12. Data: 2008-10-25 22:31:22
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/IBAN

  • 13. Data: 2008-10-26 08:29:26
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Piotr Gralak pisze:

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/IBAN

    Dzięki. :) Ale to Koledze Libero należałoby
    raczej podesłać. :)

  • 14. Data: 2008-10-26 08:54:17
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    > Koszt takiego przelewu to koszt twojego banku i banku odbiorcy i bedzie to
    > conajmniej 50zl.
    o jeja !!! ty wariat jesteś:))

    > DDuzo szybciej PAYPAL'em lub podobnym PAYU
    wystarczy ING Online, za 5 zł wyślesz i 5EUR i 5000EUR...

  • 15. Data: 2008-10-26 16:04:13
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "Gbator" <G...@o...o2.pl> napisał w wiadomości
    > Witam. Potrzebuje zakupi kilka czesci z jednego ze sklepow w Holandii.
    > Wlasciciel zobowiazal sie ze moze wyslac je do Polski. Ale jak mam wyslac
    > mu szybko EURO na adres lub na konto aby mozliwiwe najszybciej je
    > otrzymal? Jakie sa koszty takiej wysylki i ile to trwa?

    A nie prosciej i bezpieczniej zaplacic karta? Przy platnosci
    karta sklep w Holandii od razu ma potwierdzenie.
    A jak bedzie to jakis przekret to powinno byc
    duzo latwiej odzyskac kase przez zlozenie
    reklamacji w banku wydajacym karte. Przelewu
    jezeli wyszedl z banku to odwolac sie juz nie da:)

    Pozdrawiam,
    Marcin