  • 1. Data: 2010-05-12 11:16:14
    Temat: jak tam dzis dzialaja wasze serwisy maklerskie?
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    ja od rana probuje a w aliorku sprzedac kilka papierow i ni kuku.
    caly czas kreci mi sie koleczko - poooooooooooorazka.

  • 2. Data: 2010-05-12 11:18:22
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik "Pawel" <r...@1...0.0.1> napisal w wiadomosci grup
    a.pl...
    > ja od rana probuje a w aliorku sprzedac kilka papierow i ni kuku.
    > caly czas kreci mi sie koleczko - poooooooooooorazka.

    Dziala Alior.

  • 3. Data: 2010-05-12 11:23:34
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    MarekZ wrote:

    > Uzytkownik "Pawel" <r...@1...0.0.1> napisal w wiadomosci grup
    a.pl...

    > Dziala Alior.

    no ja tam sie zalogowac moge, ale jak klikne S/K to sie lozyska
    w koleczku wycieraja przez kilkaminut bez zadnego efektu.
    chyba im pzu zajechalo serwerownie.

  • 4. Data: 2010-05-12 11:33:11
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-05-12, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:

    > ja od rana probuje a w aliorku sprzedac kilka papierow i ni kuku.
    > caly czas kreci mi sie koleczko - poooooooooooorazka.

    Multi - sprzedałem bez problemów.
    Ale tam nie ma kółeczka :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2010-05-12 11:41:21
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-05-12 13:23, Paweł wrote:

    > no ja tam sie zalogowac moge, ale jak klikne S/K to sie lozyska
    > w koleczku wycieraja przez kilkaminut bez zadnego efektu.
    > chyba im pzu zajechalo serwerownie.

    SOA#1

    Piotrek

  • 6. Data: 2010-05-12 16:55:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Multi - sprzedałem bez problemów.
    > Ale tam nie ma kółeczka :)

    a ja w mBanku - bez najmniejszego problemu, kurs również niezły ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-05-12 16:57:12
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Pawel" <r...@1...0.0.1> wrote in message
    > ja od rana probuje a w aliorku sprzedac kilka papierow i ni kuku.
    > caly czas kreci mi sie koleczko - poooooooooooorazka.

    mBank perfekcyjnie
    george

  • 8. Data: 2010-05-12 17:16:13
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 10-05-12 13:16, Paweł pisze:
    > ja od rana probuje a w aliorku sprzedac kilka papierow i ni kuku.
    > caly czas kreci mi sie koleczko - poooooooooooorazka.

    xtb sie przytkało przed 9tą, ale to w sumie nie pierwszy raz.

    --
    Raf

  • 9. Data: 2010-05-12 17:50:16
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 12 Maj, 13:16, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:
    > ja od rana probuje a w aliorku sprzedac kilka papierow i ni kuku.
    > caly czas kreci mi sie koleczko - poooooooooooorazka.

    mBank zero problemow

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 10. Data: 2010-05-12 20:18:05
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Paweł wrote:

    > ja od rana probuje a w aliorku sprzedac kilka papierow i ni kuku.
    > caly czas kreci mi sie koleczko - poooooooooooorazka.

    po calym dniu meczarni okazalo sie, ze to nowa opera 10.53,
    albo javascript aliora maja jakis wspolny problem.
    tak czy siak na zimnej lasiczce poszlo z bata.