  • 1. Data: 2008-07-05 20:11:46
    Temat: jak to jest z wyciagami z mille?
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    Mam amexa gold mille. Pierwsza transakcja/rozliczenie -
    2008-06-06/2008-06-03.
    Do dzis nie dostalem ani mailem ani poczta zadnego zestawienia transakcji.
    Czy to nie dziwne? We wszystkich innych bankach otrzymuje maile z informacja
    o kwocie do splaty itp. Cos dziwnego. W systemie transakcyjnym na stronie z
    informacjami o karcie mam tylko informacje, ze "Data następnej płatności:
    2008-07-25, Wykorzystana kwota kredytu karty głównej: 577,06 PLN, Kwota
    następnej płatności: 19,17 PLN". Nic z tego nie potrafie zrozumiec. Czy moze
    ten 25 to po prostu termin do kiedy mam splacic zadluzenie? Tylko czemu nie
    dostalem zadnego zestawienia? Na stronie tez nie potrafie odnalezc takiego
    dokumentu. Czy w mille wybiera sie dzien, ktory jest poczatkiem okresu
    rozliczeniwego, czy jest to 1. dzien miesiaca? Wtedy by chyba pasowal ten
    25.07 jako 56 dzien bez odsetek.

  • 2. Data: 2008-07-05 22:06:33
    Temat: Re: jak to jest z wyciagami z mille?
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    bartekE320 pisze:
    > Mam amexa gold mille. Pierwsza transakcja/rozliczenie -
    > 2008-06-06/2008-06-03.
    > Do dzis nie dostalem ani mailem ani poczta zadnego zestawienia
    > transakcji. Czy to nie dziwne?

    Jest *PIĄTY* dzień miesiąca. Z tego minęły CZTERY robocze. Daj bankowi i
    poczcie parę dni na wysłanie i doręczenie takowego.

    > We wszystkich innych bankach otrzymuje
    > maile z informacja o kwocie do splaty itp. Cos dziwnego. W systemie

    Jakich wszystkich innych?

> [...]
    > ze "Data następnej płatności: 2008-07-25, Wykorzystana kwota kredytu
    > karty głównej: 577,06 PLN, Kwota następnej płatności: 19,17 PLN". Nic z

    Szkoda, że nie potrafisz. To proste jest. Zwłaszcza, że poniżej jest
    pokazany "wybrany poziom stałej spłaty", który łaskawie pominąłeś.
    Dodam, ze możesz sobie zmienić go na np. 100%.

    > Czy moze ten 25 to po prostu termin do
    > kiedy mam splacic zadluzenie?

    A masz jakiś inny pomysł?

    > Tylko czemu nie dostalem zadnego
    > zestawienia?

    Bo *CZTERY* dni robocze to może zbyt mało na wyprodukowanie i doręczenie
    takowego zestawienia pocztą?

    Jest to zawsze 1. dzień miesiąca.

    WN

  • 3. Data: 2008-07-06 07:47:08
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości

    > Jest to zawsze 1. dzień miesiąca.

    Ostatni

    Sławek

  • 4. Data: 2008-07-06 09:47:45
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Slavekk pisze:

    > Ostatni

    Pierwszym dniem okresu rozliczeniowego jest zdecydowanie 1. dzień
    miesiąca.

  • 5. Data: 2008-07-06 17:59:55
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    > Pierwszym dniem okresu rozliczeniowego jest zdecydowanie 1. dzień
    > miesiąca.

    Masz rację.
    napisałem odpowiedź na inne pytanie ;-)

    Sławek