  • 11. Data: 2007-11-06 10:38:21
    Temat: Re: jak wyplacic 10.000 z mBanku
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@u...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:fgpf10$7ul$1@news.dialog.net.pl...

    > Czy NAPRAWDĘ da się tak zrobić? Czy ktoś to rzeczywiście sprawdził? Z
    > moich obserwacji wynika, że wcale "dzień bankowy" nie kończy sie o godz.
    > 24:00:00.

    Ja tak robię notorycznie. Dzień bankomatowy kończy się o 24:00 (czasami
    zegar bankomatu jest przesuniety kilka minut do tyłu - choć częściej zegary
    wpłatomatów się śpieszą - aby uniemożliwić skonstruowanie oscylatora z
    wpłatomatem).

    marekz

  • 12. Data: 2007-11-06 10:38:49
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Czy NAPRAWDĘ da się tak zrobić? Czy ktoś to rzeczywiście sprawdził? Z
    > moich obserwacji wynika, że wcale "dzień bankowy" nie kończy sie o godz.
    > 24:00:00.

    Zdarzyło mi się tak wypłacać z mB już kilkakrotnie, nie było problemów.

  • 13. Data: 2007-11-06 11:03:45
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michał R." <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    > rzeczywiście niby taki super bank a prosta sprawa
    >
    > jak wypłacić 10.000 przecież to znowu nie tak dużo i często się ludzim
    > zdarza

    zdarza się, i jeśłi ma się zdarzać częściej, to zły bank wybrali

    > kupują przecież meble samochody?

    można kartą, przelewem

  • 14. Data: 2007-11-06 11:34:45
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Radosław Mól" <rmol@_spam_stop_op.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Chciałbym wypłacić 10.000 z konta w mBank. Oczywiście na koncie posiadam
    > te środki ;), a konto należy do mnie.
    >
    > Niestety jest ograniczenie do 5000 na wypłatę w bankomacie. W jaki sposób
    > wypłacić taką kwotę?

    wziac wspolwlasciciela do konta i wyrobic mu karte. Bierzesz 2 karty i z
    kazdej wyplacasz 5tys.

  • 15. Data: 2007-11-06 14:11:20

    Mon, 05 Nov 2007 09:36:20 +0100, w <fgmko2$pg7$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    Radosław Mól <rmol@_spam_stop_op.pl> napisał(-a):

    > Chciałbym wypłacić 10.000 z konta w mBank. Oczywiście na koncie posiadam
    > te środki ;), a konto należy do mnie.

    Też miałem taki problem. I teraz wiem dlaczego nie zamknąłem bezplatnego konta
    w Lukasie :)