  • 11. Data: 2003-07-31 11:28:10
    Temat: Re: jak zamknąć konto w VWdirect ?
    Od: Mona <l...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik plusz napisał:
    > jak zamknąć konto w VWdirect ?

    A czy w ogole trzeba zamykac? W bzwbk zotalam uprzejmie
    poinformowana, ze taka operacja potrwa 6 tyg., a nawet osiem i musze na
    ten okres zapewnic srodki na oplate za prowadzenie! Bagatela, 17 zl!
    Stwierdzilam, ze nastepym razem po prostu wsio przeleje i niech mi oni
    wymowia, zgodnie z regulaminem, ze skutkiem natychmiastowym za brak
    kwoty minimalnej....

    Pozdrawiam
    M.

  • 12. Data: 2003-07-31 13:31:25
    Od: Mona <l...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik plusz napisał:
    > Użytkownik "Mona" <l...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > a kto cię poinformował ?

    Urzednik, a kto?? Ja w regulaminei mialam dwa, bo byl stary, ale oni
    teraz sie unowoczesnili i moge (moglam) zarzadzac kontem z kazdego
    oddzialu, a nie tylko wlasnego i jest "nawet osiem". No i niech nawet
    zamkna po szesciu tygodniach, regulaminowo, to co mi z tego? Mam sie
    upominac o te pare zlotych, bo oni to mi raczej nie przypomna???

    Pozdrawiam
    M.

  • 13. Data: 2003-07-31 13:51:46
    Od: Mona <l...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik Mona napisał:

> [...]
    > zamkna po szesciu tygodniach, regulaminowo, to co mi z tego? Mam sie
    > upominac o te pare zlotych, bo oni to mi raczej nie przypomna???

    A tak w ogole to nie o to chodzi tylko o sposob. Myslicie, ze moglby
    funkcjonowac?

    Pozdrawiam
    M.