  • 11. Data: 2010-01-03 12:23:56
    Temat: Re: jak zapłacić kartą chipową ?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 1 Jan 2010 22:49:16 +0100, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
    > Niech ktoś mi wyjasni jak w kasie na dw, Cenralnym w Warszawie (hol główny)
    > płacić kartą
    > chipową ? bo nie udało się, brak autoryzacji, mimo iż limity dostępne,

    Ostatnio jak płaciłem KK Citi (chipową) w kasie IC to autoryzacja była
    podpisem - najwyraźniej albo na sztywno tak mają ustawione albo przynajmniej
    preferencja podpisu.

    > okienko mają miejsce gdzie wkładam karte, czy więc chipowej karty nie
    > nalezy dawać kasjerce ?

    Stojąc w kilkunastoosobowej kolejce widziałem jak parę osób płaciło kartami
    (w tym niektóre chipowymi) - ani raz pinpady nie były w użyciu... Choć to
    nie musi być żaden wyznacznik :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944