  • 1. Data: 2009-09-10 12:32:55
    Temat: jak zarobic duzo i szybko
    Od: fatso <f...@n...com>

    Jakis czas temu podalem na to wyzej na grupie przepis: postawic na
    Chemos w W-wie i na Jarvis w Londynie.

    czas dzis na update.

    *Chemos: zarobilem cos podnad 2 tys zl w kilka dni a pozniej plakalem bo
    trzeba bylo siedziec
    3 dni dluzej, wzialbym wtedy jakies 7 tys zl zysku.

    ** Jarvis(JRVS na LSE) Siedzialem cicho bo nie bylo sie czym chwalic. O
    malo mnie nie zrujnowal.
    Cena akcji zawisla po prostu w powietrzu a ja kupowalem za drogo.
    Wsadzilem w ta spolke cala moja rente
    prywatna, gotowke jaka mialem- dlatego musialem sprzedawac srebra bo nie
    mialem nawet na wodke.
    Ale trzymalem, niczym buldog kosc, bo wiedzialem co dobre.
    Wczoraj nagle ruszyl z kopyta a dzis rano f-ma podala wiadomosc ze weszy
    jej kolo dupy Predator.
    Akcje od wczoraj rano sa juz 50 % wyzej i pewnie beda tak skakac
    codziennie, az sie ta duza spolke
    zdejmie z rynku.
    Jak dobrze pojdzie to sobie kupie Bentley Continental i przyjade nim do
    Polski.

    fatso

  • 2. Data: 2009-09-10 20:06:51
    Temat: Re: jak zarobic duzo i szybko
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    fatso, wystarczy otworzyc amerykańska giełde nisko i zamknąc wysoko i
    patrzeć jak tu leszcze oddają papiery.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 3. Data: 2009-09-11 19:17:27
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > codziennie, az sie ta duza spolke
    > zdejmie z rynku.
    > Jak dobrze pojdzie to sobie kupie Bentley Continental i przyjade nim do

    Czytajac twoje wypociny jestem przekonany ze niezle wtapaisz tak sumujac.

    pozdrawiam stary

  • 4. Data: 2009-09-11 22:00:22
    Od: fatso <f...@n...com>

    stary wrote:
    > Czytajac twoje wypociny jestem przekonany ze niezle wtapaisz tak sumujac.
    >
    > pozdrawiam stary

    Wczoraj wygralem Ł1250 a dzis stracilem Ł1010, czyli jestem na plusie+
    oczywiscie
    duzy skok generalnie i wiekszy jeszcze bedzie w poniedzialek.
    Obserwuj i sie ucz, mlody stary.

    fatso