  • 11. Data: 2010-06-19 18:58:55
    Temat: Re: Decyzja.
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Dopiero teraz? Kaman!

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 12. Data: 2010-06-21 20:28:09
    Temat: Re: jak zbanowac trolla Ch..go?
    Od: "Loser" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    SlawcioD <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > z jakiego czytnika grup dyskusjnych uzywasz?
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD

    Najczesciej

    http://usenet.gazeta.pl/usenet/

    Bo to moge caly watek od razu zobaczyc

    Pozdrawiam

    Loser

  • 13. Data: 2010-06-21 20:31:59
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Loser" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Bo to moge caly watek od razu zobaczyc

    No to nie narzekaj - widziały gały co brały :)

    BTW: Znasz jakiś normalny czytnik newsów, gdzie nie można całego wątku
    zobaczyć czy po prostu nie znasz żadnego?

    --
    marfi

  • 14. Data: 2010-06-21 20:58:47
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > BTW: Znasz jakiś normalny czytnik newsów, gdzie nie można całego wątku
    > zobaczyć czy po prostu nie znasz żadnego?

    kurcze jak ktoś miał kiedykolwiek newsy choćby w Outlooku, to nie wierze że
    się przesiądzie na www

  • 15. Data: 2010-06-22 08:19:32

    W dniu 21-06-2010 22:58, skippy pisze:

    > Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości

    > kurcze jak ktoś miał kiedykolwiek newsy choćby w Outlooku, to nie wierze
    > że się przesiądzie na www

    Dzieci neostrady podrajcowane koncepcją "chmury" nie mają ałtluka.

    --
    http://www.surfersvillage.com/gal/