  • 1. Data: 2007-07-25 07:42:08
    Temat: jaka KK?
    Od: " " <n...@g...pl>

    Witam,

    Potrzebuje dodatkową kartę KK z niskim limitem (1-2k) - tzw. awaryjną. Karta
    taka musi mieć opcję przelewów z karty traktowanych jako operacje bezgotówkowe
    (po jak najniższej cenie za przelew). Jest coś lepszego od karty money.pl? Tam
    taki przelew kosztuje 3zł, poza tym karta jest darmowa.

  • 2. Data: 2007-07-25 08:37:30
    Temat: Re: jaka KK?
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 25 Jul 2007 07:42:08 +0000, napisał(a):

> [...]
    > (po jak najniższej cenie za przelew). Jest coś lepszego od karty money.pl? Tam
    > taki przelew kosztuje 3zł, poza tym karta jest darmowa.

    Raczej chyba nie znajdziesz lepszej.

  • 3. Data: 2007-07-25 16:53:26
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > Raczej chyba nie znajdziesz lepszej.

    Getinbank nie pobiera opłat za przelew z rachunku karty. Ale karta
    taka za darmo nie jest. Płaci się za ubezpieczenie od 4,50 PLN
    miesięcznie. Dodatkowo pobierają 5 zł jeżeli nie zrobisz w danym cyklu
    rozliczeniowym obrotu na minimum 100 PLN.

  • 4. Data: 2007-07-28 06:33:37
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    k...@g...pl napisał(a):

> [...]
    > miesięcznie. Dodatkowo pobierają 5 zł jeżeli nie zrobisz w danym cyklu
    > rozliczeniowym obrotu na minimum 100 PLN.

    4,5 /m-c płaci się za ubezpieczenie ale z darowanymi 50 zł "na start"
    wychodzi na to, że dopiero 12 miesiąc jest płatny "częściowo".
    A obrót min. 100 zł na szczęście nie jest trudno zrobić.
    Ja mam taką kartę z małym limitem. Przelewy się przydają (można z nich
    zrobić darmowy 30-55 dniowy debet) a do tego wypłaty z wszystkich
    bankomatów gratis, co przydaje się zwłaszcza za granicą.
    Poważna wada tej karty to brak podglądu przez internet.

    pozdrawiam