  • 1. Data: 2007-09-01 10:54:06
    Temat: jaka karte polecacie
    Od: "Przemek" <p...@p...onet.pl>

    Witam
    poniewaz nie znam sie zupelnie na kartach kredytowych zwracam sie do was z
    prosba o porade. Bede potrzebowal karty kredytowej do zaplaty za bilet lotniczy
    w zlotowkach oraz pozniej karty do rezerwacji hotelu w euro oraz do uzywania jej
    na miejscu pobytu rowniez w euro- prosze was o polecenie jakichs kart - dodam ze
    karte mam zamiar uzytkowac gdzies najpozniej do marca, oraz moze to bedzie
    istotne ze ROR mam w ING-u.

    Z gory dzieki i pozdrawiam

    Przemek

  • 2. Data: 2007-09-01 11:51:00
    Temat: Re: jaka karte polecacie
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Wrz, 12:54, "Przemek" <p...@p...onet.pl> wrote:

    > karte mam zamiar uzytkowac gdzies najpozniej do marca, oraz moze to bedzie
    > istotne ze ROR mam w ING-u.
    >
    > Z gory dzieki i pozdrawiam
    >
    > Przemek

    ING chwala za przeliczniki - Ich mastercard lub visa classic powiny
    byc OK
    http://www3.ingbank.pl:80/u235/navi/38392

    Jesli w ING Visa dobrze byloby dokupic w Lukasbank ich mastercarda

    http://www.lukasbank.pl/oferta_karty_mcard_szczeg.as

    i bedzie zabezpieczenie na wypadek problemow z visa.

    O ile mnie pamiec nie myli, wszystkie powyzej wymienione przeliczaja
    zlotowki na euro.

  • 3. Data: 2007-09-01 12:36:52
    Od: "MT" <s...@d...null>

    Mialem kilka lat VISA w ING wlasnie do tych celow czyli platnosci w necie i
    w dziwnych firmach online i bylo OK, jedyny problem to brak powiazania z
    kontem i brak mozliwosci splaty a co za tym idzie jesli zapomnisz wplacicic
    kasiore w czasie to placisz karne odsetki kary itp .

    Prawde mowiac oferta VISY jest prawie identyczna w kazdym banku czyli droga
    i do d....

  • 4. Data: 2007-09-01 14:05:55
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 1 Wrz, 14:36, "MT" <s...@d...null> wrote:
> [...]
    > kasiore w czasie to placisz karne odsetki kary itp .
    >
    > Prawde mowiac oferta VISY jest prawie identyczna w kazdym banku czyli droga

    To się przerzuć na Diners Club, oferta bardzo zróżnicowana w
    zależności od banku. a karta jest bardzo tania i powszechnie
    dostępna. :)

  • 5. Data: 2007-09-02 13:50:37
    Od: "MT" <s...@d...null>

    OK ale VISA ma ta zalete ze kazdy glupek ja wezmie jako zaplate.

  • 6. Data: 2007-09-02 15:37:34
    Od: yayco <y...@n...pl>

    MT pisze:
    > OK ale VISA ma ta zalete ze kazdy glupek ja wezmie jako zaplate.

    głupek to weźmie nawet mongolskie tugriki

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 7. Data: 2007-09-02 18:17:22
    Od: T...@g...com

    On 2 Wrz, 17:37, yayco <y...@n...pl> wrote:
    > MT pisze:> OK ale VISA ma ta zalete ze kazdy glupek ja wezmie jako zaplate.
    >
    > głupek to weźmie nawet mongolskie tugriki
    >
    > --
    > **** ****
    > **** Make it idiot-proof ****
    > **** and someone will make a better idiot ****
    > **** ****
    > **** yayco2 at gmail . com ****

    co sadzicie o visa silver BPH ? czy ona jest rozliczana w EUR?

    ten bank ma dobre przeliczniki?